Za ten produkt można zapłacić wyłącznie za pomocą płatności elektronicznych.
- organizacja i wymiar pomocy dla uczniów z trudnościami w uczeniu się,
- zasady organizacji zajęć wyrównawczych,
- indywidualizacja pracy z uczniem mającym trudności w uczeniu się,
- przyczyny szkolnych niepowodzeń i propozycje ich eliminacji,
- proces indywidualizacji, a praca ze społecznością klasy,
- prawne aspekty problemów z nauką,
- kierowanie i zgłaszanie dziecka na badania w poradni psychologiczno-pedagogicznej,
- opis badań psychologiczno-pedagogicznych,
- struktura opinii psychologiczno-pedagogicznej,
- grupowanie uczniów ze względu na róznorodne deficyty,
- ryzyko dysleksji a dysleksja rozwojowa i jej przyczyny,
- jak rozumieć opinię psychologiczno-pedagogiczną,
- organizacja zajęć specjalistycznych i wyrównawczych
- współpraca z lokalnymi placówkami pomocowymi
- wzór opinii o dziecku z problamami w uczeniu się
- zasady pracy z uczniem o specyficznych trudnościach w uczeniu się