Magiczne Bestsellery

  |  

Promocje

  |  

Horoskop

  |  

Salon Wróżb i Magii

  |  

Magiczny Blog

  |  

Kontakt / O nas

  |  

Koszty dostawy

FAQ

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:

Realizacja zamówień:


  1. W jakim czasie otrzymam zamówione przez siebie towary?
    Zamówienia wysyłane są zależnie od stanu magazynowego oraz czasu potrzebnego na sprowadzenie książki od dostawcy (zawsze podane na karcie produktu).
    Najprostszym sposobem, by sprawdzić spodziewany czas otrzymania przesyłki jest umieszczenie interesujących produktów w sklepowym koszyku. Wyświetlamy w nim spodziewane daty wysłania zamówienia z naszego magazynu oraz dostarczenia go przez wybranego przewoźnika.
     
  2. Jaki jest czas dostawy kupionych przeze mnie produktów?
    Gdy otrzymasz od nas maila o wysłaniu zamówienia, pozostaje czekać, aż przesyłka przyjedzie wybranym sposobem dostawy.
    Przewidywany czas dostawy:
    - kurierem to z reguły 1 dzień roboczy;
    - pocztą polską, przesyłką biznesową: z reguły 2 dni robocze (przesyłka krajowa);
    - dostawa do paczkomatu: 1 dzień roboczy.
     
  3. Czy mogę zrezygnować z zamówienia nawet po dokonaniu wpłaty za zamówienie oraz, oczywiście, otrzymać zwrot pieniędzy?
    Tak, jest taka możliwość. Procedury opisane zostały tutaj.
     
  4. Dlaczego realizacja mojego zamówienia się opóźnia?
    Na bieżąco aktualizujemy informacje o dostępności poszczególnych produktów. Jednak czasem zdarzają się nieprzewidziane sytuacje, jak na przykład opóźnienie w przesyłce zamawianych przez nas towarów. W związku z tym i nasza firma nie jest w stanie skompletować na czas danego zamówienia. O zaistniałym fakcie oczywiście informujemy Klienta.
     
  5. W jaki sposób mogę sprawdzić stan realizacji mojego zamówienia?
    Najszybszym sposobem jest zalogowanie się na stronie sklepu i sprawdzenie w dziale "Moje konto -> Historia zamówień". Możesz również zadzwonić do nas lub napisać wiadomość e-mail.  Dane kontaktowe znajdują się tutaj.

 

Zmiany w zamówieniach:


  1. Czy po złożeniu zamówienia mogę dodać jeszcze jakiś produkt?
    Istnieje taka możliwość, jeśli paczka nie została jeszcze wysłana. W celu dodania produktu/produktów bardzo prosimy o jak najszybszy kontakt telefoniczny. Dane kontaktowe znajdują się tutaj.
     
  2. Złożyłem dwa zamówienia w odstępie kilku dni. Czy można oba połączyć i wysłać razem?
    Jak najbardziej, istnieje taka możliwość, lecz prosimy o kontakt telefoniczny w tej sprawie. Dane kontaktowe znajdują się tutaj.

 

Zamówienia zagraniczne:


  1. Czy realizują Państwo również i zamówienia zagraniczne?
    W naszym sklepie CzaryMary.pl możesz robić zakupy, niezależnie w jakiej części świata aktualnie się znajdujesz :) Zakupy wysyłamy do wszystkich krajów świata. Za zamówienia możesz zapłacić kartą kredytową przez szybkie płatności online, poprzez PayPal czy robiąc przelew (najlepiej, bo najszybciej są księgowane: z polskiego banku).
     
  2. Jakie są koszty dostawy oraz czas oczekiwania na taką przesyłkę?
    Koszty wysyłki za granicę uzależnione są od ilości zamawianych towarów (cennik znajduje się tutaj).

 

Koszty dostawy:


  1. Jakie są koszty dostawy?
    Koszty dostawy możesz sprawdzić tutaj.
     
  2. Czy możliwy jest odbiór osobisty?
    Tak, możliwy jest odbiór osobisty zamówień w Białymstoku. Szczegóły opisaliśmy tutaj.
     
  3. W jaki sposób mogę nie płacić za przesyłkę?
    By nie płacić za wysyłkę na terenie Polski, należy złożyć zamówienie o określonej wielkości. Aktualny próg darmowej dostawy możesz sprawdzić tutaj.

 

Sposób płatności, zniżki i rabaty:


  1. W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie?
    Za zamówienie można zapłacić u listonosza lub kuriera przy odbiorze przesyłki, dokonując przelewu na konto, kartą kredytową bądź też korzystając z systemu szybkich i bezpiecznych płatności internetowych. Możliwa jest również odroczona płatność za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych PayPo, szczegóły możesz sprawdzić tutaj.
     
  2. Czy przewidziane są zniżki dla stałych klientów?
    Dla wszystkich zarejestrowanych Klientów CzaryMary.pl przygotowaliśmy program lojalnościowy. Zasady programu lojalnościowego dotyczą zakupów dokonanych od momentu rejestracji i obowiązują do odwołania. Szczegóły możesz sprawdzić tutaj.
     
  3. Na jaki nr konta mogę przelać pieniądze za zakupy?
    Poniżej znajdziesz dane do dokonania płatności. Pamiętaj, by w tytule wpłaty podać numer zamówienia.

    Właściciel konta: Glosel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
    Adres właściciela: Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111 Białystok

    Nr konta: 14 1090 2590 0000 0001 3548 1003 (Santander Bank Polska S.A.)
    IBAN: PL14 1090 2590 0000 0001 3548 1003

    Adres banku:
    al. Jana Pawła II 17,
    00-854 Warszawa

    Kod SWIFT banku: WBKPPLPP

 

Dane osobowe:


  1. Co to znaczy, że wyrażam zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych firmy Glosel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.?

    Sklep internetowy CzaryMary.pl respektuje prawo do prywatności, dlatego też nie udostępnia danych o użytkownikach innym firmom czy osobom trzecim. Sklep internetowy CzaryMary.pl dokłada wszelkich starań, aby zgromadzone dane osobowe jego użytkowników chronione były w sposób właściwy oraz poprzez restrykcyjną politykę dostępów do nich. Do zgromadzonych danych nie mają dostępu osoby trzecie oraz inne firmy i instytucje. Dostęp do danych ma jedynie upoważniony do dostępu administrator serwisu, który może usunąć je na prośbę osoby zarejestrowanej w systemie, w każdej chwili zarejestrowany użytkownik ma wgląd do swoich danych, może je też edytować.

    Zbieramy tylko dane teleadresowe wykorzystywane w celu realizacji zamówień - skontaktowania się z osobą zamawiającą i wysyłki towaru, dane nie zostają wykorzystywane w żaden inny sposób. Osoba zarejestrowana w systemie wyraża zgodę na gromadzenie jej danych osobowych oraz ich przetwarzanie wyłącznie na poziomie informacyjnym i kontaktowym zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.09.1997 (Dz. u. nr 133 poz. 883). Więcej informacji o danych osobowych znajdziesz w naszej polityce prywatności.

 

Rejestracja w sklepie:


  1. Czy mogę zrobić zakupy w waszym sklepie bez konieczności zakładania konta?
    Tak. Aby zrobić zakupy w naszym sklepie, nie jest konieczne założenie konta.
     
  2. Jakie są korzyści z założenia konta?
    Posiadając konto w sklepie CzaryMary.pl w każdej chwili możesz sprawdzić historię zamówień oraz status aktualnego zamówienia. Zarejestrowani Klienci mają możliwość ściągnięcia próbek muzycznych w przypadku, gdy są umieszczone. Rejestracja umożliwia wprowadzenie adresu do książki adresowej, by przy składaniu kolejnego zamówienia oszczędzić czas i nie wprowadzać zapamiętanego adresu.

 

Zamówienie jako prezent:


  1. Czy mogę kupić produkty w waszym sklepie i wysłać je jako prezent innej osobie?
    Tak, mogą Państwo wysłać zakupione produkty jako prezent innej osobie, jednakże tym przypadku opcją płatności jest przedpłata na konto (szybką płatnością online, lub zwykłym przelewem).
     
  2. Czy można zapakować ozdobnie zakupione produkty?
    Nie, aktualnie nie istnieje taka możliwość.

 

Faktura VAT:


  1. Czy wystawiają Państwo faktury na zamawiane produkty?
    Wystawiamy faktury VAT po otrzymaniu prośby o takową fakturę i numeru NIP.
Sklep prowadzony przez: Glosel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111 Białystok, NIP: 542-315-11-57, REGON: 200317860, KRS 0000569207
+48 85 674 36 19, sklep@czarymary.pl

Copyright © 2004-2024 CzaryMary.pl