Magiczne Bestsellery

  |  

Promocje

  |  

Horoskop

  |  

Salon Wróżb i Magii

  |  

Magiczny Blog

  |  

Kontakt / O nas

  |  

Koszty dostawy

Zasady dodawania i moderowania opinii na CzaryMary.pl

Zasady dodawania i moderowania opinii na CzaryMary.pl

Poniżej znajdziesz zasady dotyczące dodawania i moderowania opinii dotyczących produktów z Czarymary.pl

  1. Glosel sp. z o.o. Sp. k. z siedzibą w Białymstoku, Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111 Białystok, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Białymstoku XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000569207, NIP: 5423151157, REGON: 200317860, prowadząca sklep CzaryMary.pl, umożliwia użytkownikom zamieszczanie opinii o produktach znajdujących się w ofercie sklepu i zapoznawanie się z opiniami zamieszczonymi przez innych użytkowników.
  2. Żeby móc korzystać z funkcjonalności opisanej w pkt 1 powyżej, należy posiadać urządzenie z aktywnym dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową Microsoft Edge, FireFox wersja 3 lub nowsza, Opera wersja 9 lub nowsza, Chrome wersja 10 lub nowsza, Safari z zainstalowanymi najnowszymi wersjami JAVA i FLASH, na ekranach o rozdzielczości poziomej powyżej 1024px. Używanie oprogramowania firm trzecich mających wpływ na funkcjonowanie i funkcjonalność przeglądarek:, Microsoft Edge, FireFox, Opera, Chrome, Safari może mieć wpływ na poprawne wyświetlanie sklepu, dlatego w celu uzyskania pełnej funkcjonalności sklepu CzaryMary.pl, należy je wszystkie wyłączyć.
    Opinie mogą dodawać tylko użytkownicy zarejestrowani w sklepie CzaryMary.pl. Treść opinii należy wpisać w odpowiednim okienku na stronie danego produktu.
  3. Opinie mogą dodawać tylko użytkownicy zarejestrowani w sklepie CzaryMary.pl. Treść opinii nalezu wpisać w odpowiednim okienku na stronie danego produktu.
  4. Nasze opinie nie służą reklamowaniu produktów. Twoja opinia do produktu musi odzwierciedlać Twoje szczere zdanie na temat używania produktu czy przeczytania książki. Z tego względu warunkiem publikacji opinii jest Twoje oświadczenie, że jesteś użytkownikiem produktu, a Twoja opinia odzwierciedla Twoje własne zdanie na jego temat. Opinia nie może być nieuczciwa ani sponsorowana, to znaczy nie możesz zamieszczać opinii, jeżeli ktokolwiek Ci to zlecił, w tym w zamian za zapłatę w jakiejkolwiek formie (w pieniądzu, w towarach, w usługach, poprzez nabycie prawa do rabatu, ani w jakichkolwiek innych świadczeniach), bądź jeśli oczekujesz od kogokolwiek jakichkolwiek korzyści, których przyznanie jest uzależnione od tego czy opinia ma wydźwięk pozytywny lub negatywny.
  5. Zarejestrowany użytkownik sklepu może dodać do jednego produktu więcej niż jedną opinię, pod warunkiem, że nie są one identyczne. Może również ocenić dowolną liczbę różnych produktów.
  6. Twoja opinia nie może być krótsza niż 50 znaków. Nie ma możliwości dodawania plików graficznych, zdjęć, filmów oraz linków do innych stron internetowych.
  7. W opinię poza częścią opisową, w ramach opiniii o produkcie prosimy Cię o ocenę danego produktu w skali przedstawionej w gwiazdkach. Jedna gwiazdka oznacza niezadowolenie. Pięć gwiazdek to pełna satysfakcja!
  8. Twoja opinia ukaże się na stronie z podpisem automatycznie wygenerowanym z danych podanych przez Ciebie przy rejestracji w sklepie. Będzie to Twoje pełne imię i pierwsza litera nazwiska. Dodatkowo przy opinii pojawi się informacja o tym, czy możemy potwierdzić, że recenzowany produkt był u nas kupiony, czy nie. 
  9. Nie publikujemy opinii i komentarzy, które:
    a) mogą zawierać zamiar naruszenia dóbr osobistych i praw osób trzecich;
    b) zawierają wulgaryzmy (dopuszczalne są wyłącznie w przypadku cytowania danej książki, tylko gdy użyte są z konieczności);
    c) zawierają groźby, nawołują do przemocy, nietolerancji;
    d) w zamierzony sposób ranią uczucia religijne, kulturowe, narodowościowe, polityczne i instytucjonalne;
    e) dotyczą oceny sklepu, a nie odnoszą się do konkretnego produktu;
    f) zawierają elementy bezpośredniej bądź pośredniej reklamy podmiotu, który stanowi konkurencję dla CzaryMary.pl
    g) są zduplikowane (użytkownik nie może 2 razy dodać tej samej opinii o danym produkcie, ale może dodać inną);
    h) zostały zamieszczone przez użytkownika na zlecenie, w tym za wynagrodzeniem w jakiejkolwiek formie, bądź zostały zamieszczone w oczekiwaniu od kogokolwiek jakichkolwiek korzyści, których przyznanie jest uzależnione od tego, czy opinia ma wydźwięk pozytywny czy negatywny. 
  10. Jeśli opisane w punkcie 9. zasady zostały Twym zdaniem złamane w ramach którejkolwiek z opublikowanych opinii, prosimy Cię o kontakt z Biurem Obsługi Klienta CzaryMary.pl. Wskaż stronę danego produktu i konkretną opinię, którą należy skasować lub zmodyfikować o usunięcie fragmentów łamiących zasady opisane w punkcie 9.
  11. Jeśli chcesz usunąć lub edytować dodane przez siebie opinie, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta Czarymary.pl. Wskaż stronę danego produktu i konkretną opinię, którą chcesz skasować lub ten fragment jej zawartości, który chcesz zmodyfikować. Zakres zmian nie może łamać opisanych zasad.
  12. Publikujemy wszystkie opinie (zarówno te oceniające produkty pozytywnie, jak i negatywnie), o ile nie naruszają opisanych zasad.
  13. Zamieszczenie bądź niezamieszczenie opinii o produkcie nie wpływa w żaden sposób na już dokonane ani na przyszłe transakcje w sklepie CzaryMary.pl.
  14. Wszystkie opinie są moderowane automatycznie. Jeśli system nie ma pewności, co do naruszenia powyższych zasad, opinia trafia do moderacji ręcznej.
  15. Opinie, które trafiają do ręcznej moderacji, są weryfikowane przez pracownika sklepu w ciągu 7 dni roboczych od ich dodania. Następnie, jeśli dana opinia zostanie zatwierdzona, pojawi się na karcie produktu w ciągu 72 godzin.
  16. Zmiany, które mogą pojawić się w publikowanych opiniach nie mają na celu zmiany jej pozytywnego, bądź negatywnego wydźwięku, a jedynie zapewnić zgodność z wymogami pkt. 9.
  17. Zależy nam na tym, aby opinie zamieszczane były wiarygodne i pomagały Państwu w zakupach. Kolejność pojawiania się opinii pod produktem zależy więc nie tylko od daty dodania opinii, ale również tego, czy opinia została zweryfikowana jako potwierdzona zakupem.
  18. Średnia ocen i ilość ocen, która znajduje się na karcie produktu dotyczy wszystkich opinii, które zostały dodane i opublikowane na stronie produktu.
  19. Nie możesz dostarczać treści o charakterze bezprawnym.
  20. Ewentualne reklamacje należy zgłaszać na adres podany w pkt 10 powyżej lub na adres mailowy: marketing@glosel.pl
  21. Reklamacje rozpatrujemy w terminie 14 dni.
  22. Odpowiedzi na reklamację udzielimy Ci w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania w takiej formie, w jakiej ją złożyłeś lub innej wybranej przez Ciebie formie.
Sklep prowadzony przez: Glosel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111 Białystok, NIP: 542-315-11-57, REGON: 200317860, KRS 0000569207
+48 85 674 36 19, sklep@czarymary.pl

Copyright © 2004-2024 CzaryMary.pl