Magiczne Bestsellery

  |  

Promocje

  |  

Horoskop

  |  

Salon Wr騜b i Magii

  |  

Magiczny Blog

  |  

Kontakt / O nas

  |  

Koszty dostawy

Zamknij [X]
Galeria
eBook M這dzi nabywcy na e-zakupach pdf
M這dzi nabywcy na e-zakupach
Galeria okno

eBook M這dzi nabywcy na e-zakupach pdf

Ocena: 0.0 (Brak ocen)
Ilo嗆 stron: 267
Wydawca: Placet
Rodzaj pliku: PDF
Opis ebooka M這dzi nabywcy na e-zakupach

43.29

z
Plik do pobrania
Dodaj do schowka najni窺za cena z 30 dni: 43,29 z

Za ten produkt mo積a zap豉ci wy陰cznie za pomoc p豉tno軼i elektronicznych.

Zap豉 p騧niej

Osoby z badanego segmentu „m這dych doros造ch” (18-29 lat) stanowi dzi 18% polskiego spo貫cze雟twa. Jest to pierwsze pokolenie Polak闚, kt鏎e ca貫 swoje doros貫 篡cie sp璠zi這 w gospodarce rynkowej. Co r闚nie istotne, Internet by obecny w ich 篡ciu przez ca造 okres dorastania i sta si naturalnym elementem rzeczywisto軼i. Dla nich 鈔odowisko Internetu jest miejscem rozrywki, zdobywania wiedzy, spotka i dokonywania zakup闚. Poznanie ich potrzeb i sposob闚 post瘼owania mo瞠 by istotnym czynnikiem wp造waj帷ym na konkurencyjno嗆 sprzedawc闚. Jest wysoce prawdopodobne, 瞠 przysz貫 pokolenia b璠 w swoich zachowaniach podobne do obecnego segmentu „m這dych doros造ch”. Lektura ksi捫ki pozwoli odpowiedzie m.in. na nast瘼uj帷e pytania dotycz帷e zachowa nabywczych os鏏 w wieku 18-29 lat: 1. Dlaczego i w jakich miejscach kupuj w Internecie? 2. Jakie czynniki wp造waj na wyb鏎 konkretnego sprzedawcy? 3. Jak oceniaj bezpiecze雟two zakup闚 internetowych i jak staraj si minimalizowa ewentualne ryzyko? 4. Jakie s g堯wne 廝鏚豉 informacji o produktach sprzedawanych w Internecie? 5. Jak sprzedawcy internetowi mog poprawi swoj wiarygodno嗆? 6. Dlaczego cz窷 m這dych nabywc闚 nie kupuje w Internecie lub przerywa zakupy? 7. Czy m這dzi nabywcy s zadowoleni z zakup闚 internetowych? 8. Jakie s g堯wne powody niezadowolenia z zakup闚 internetowych i jakie kroki podejmuj by poprawi swoje samopoczucie? 9. Co sprawia 瞠 nabywcy maj swoje ulubione sklepy internetowe do kt鏎ych wracaj? 10. Jakie czynniki mog造by spowodowa cz瘰tsze zakupy w Internecie? Autorzy s przekonani, 瞠 wskazane w ksi捫ce 廝鏚豉 konkurencyjno軼i, jako oparte na reprezentatywnych badaniach i analizie krajowej i 鈍iatowej literatury, stanowi rzeczywiste, mo磧iwe do praktycznego zastosowania sposoby wzmacniania pozycji konkurencyjnej firm dzia豉j帷ych w Internecie. Przedstawiona analiza powinna u豉twi mened瞠rom kszta速owanie oferty oraz komunikacji marketingowej, co pozytywnie wp造nie na popraw pozycji konkurencyjnej ich sklep闚 internetowych.
Szczeg馧y ebooka M這dzi nabywcy na e-zakupach
  • Tytu: M這dzi nabywcy na e-zakupach
  • Autorzy: izabela Ostrowska, Leszek Gracz
  • Wydawnictwo Placet
  • Rodzaj pliku: pdf
  • Licencja: znak wodny
  • Rok wydania: 2014
  • Ilo嗆 stron: 267
  • Stan: plik elektroniczny, do pobrania po op豉ceniu
  • Model: @9788374880602_33
  • J瞛yk: polski
  • ISBN: 9788374880602
  • ISBN wersji papierowej: 9788374881814
Recenzje ebooka M這dzi nabywcy na e-zakupach - przeczytaj opinie klient闚:

Podobne produkty
eBook Na zawsze pi瘯ni i m這dzi pdf mobi epub Na zawsze pi瘯ni i m這dzi

Cena: 12.67 z
Ofiarowujemy czytelnikom sprawdzon hard sf. Prezentowane opowiadania – ostre, znacz...
M這dzi emeryci w Polsce M這dzi emeryci w Polsce

Cena: 29.95 z
W Polsce proces starzenia si ludno軼i post瘼uje bardzo szybko, co zmienia kszta速 „...
Teoria i praktyka mechanicznej wentylacji p逝c w dobie COVID-19. Ebook mobi epub Teoria i praktyka mechanicznej wentylacji p逝c w dobie COVID-19. Ebook

Cena: 50.15 z
W listopadzie 2019 r zacz窸a si zmienia si medyczna rzeczywisto嗆 wsp馧czesnego 鈍iata....
Leki w ZRM typu P. Ebook mobi epub Leki w ZRM typu P. Ebook

Cena: 41.65 z
Ksi捫ka zosta豉 stworzona z my郵 o pracownikach podstawowych zespo堯w ratownictwa medyczn...
Sklep prowadzony przez: Glosel sp馧ka z ograniczon odpowiedzialno軼i sp.k.
Al. Tysi帷lecia Pa雟twa Polskiego 6, 15-111 Bia造stok, NIP: 542-315-11-57, REGON: 200317860, KRS 0000569207
+48 85 674 36 19, sklep@czarymary.pl

Copyright © 2004-2024 CzaryMary.pl