Zamknij [X] |
Galeria
|
|
Ciekawa propozycja dla osób, które dużo podróżują. Seria gier magnetycznych w mini formacie, zmieści się do każdej torebki. Gra mało waży, dzięki czemu zawsze możemy ją mieć pod ręką. Sprawdzi się podczas czekania na wizytę u lekarza, w dłuższej podróży samochodem czy samolotem. Metalowe pudełko służy nam za planszę, dzięki czemu gabaryt gry ograniczony jest do minimum.
Lotto w wersji podróżnej dla wszystkich miłośników zakupów! Gra polega na wylosowaniu 6 artykułów spożywczych należących do gracza. Poprzez zabawę dziecko ćwiczy spostrzegawczość oraz pamięć. W wersji magnetycznej gra świetnie sprawdzi się w podróży. Magnetyczne elementy nie pogubią się, w każdej chwili można wrócić do gry.
Zasady gry: Na początku należy położyć kwadratowe magnesy z artykułami spożywczymi odwrócone awersem do dołu na planszy "Bank". Każdy z graczy wybiera sobie kolor magnesów-kółeczek (pomarańczowy lub fioletowy).a następnie umieszcza je na artykułach spożywczych nadrukowanych na drugiej planszy (można obstawic dowolne artykuły). Najmłodszy gracz zaczyna. Odkrywa wybrany losowo kwadratowy magnes z artykułami spożywczymi i sprawdza czy pasuje ON do tego co zakrył na planszy obok. Jeśli wylosował odpowiadający element to dodaje go do swojego koszyka, jeśli nie to odkłada z powrotem odwrócony magnes na planszy. Teraz kolej następnego gracza. Wygrywa osoba, która jako pierwsza zapełni swój koszyk artykułami spożywczymi wybranymi na początku gry.
Cechy gry magnetycznej Lotto:
Sklep prowadzony przez: Glosel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111 Białystok, NIP: 542-315-11-57, REGON: 200317860, KRS 0000569207 +48 85 674 36 19, sklep@czarymary.pl Copyright © 2004-2024 CzaryMary.pl |