Magiczne Bestsellery

  |  

Promocje

  |  

Horoskop

  |  

Salon Wróżb i Magii

  |  

Magiczny Blog

  |  

Kontakt / O nas

  |  

Koszty dostawy

Zamknij [X]
Galeria
Komunikacja bez barier. Jak rozumieć i być rozumianym
Komunikacja bez barier. Jak rozumieć i być rozumianym
Galeria okno

Komunikacja bez barier. Jak rozumieć i być rozumianym

Autor: Beata Kozyra
Ocena: 0.0 (Brak ocen)
Typ produktu Ilość stron: 312
Oprawa: broszurowa
Dostępność:
P R O D U K T   N I E D O S T Ę P N Y
Opis książki Komunikacja bez barier. Jak rozumieć i być rozumianym

38.26

najniższa cena z 30 dni: 44,90 zł
PRODUKT NIEDOSTĘPNY Zapytaj o dostępność

Masa przykładów wziętych z codziennego życia. Tona dowcipów i anegdot. Kilogramy ilustracji. Garść ćwiczeń i testów. Przestępny język. Wartościowe podpowiedzi. Praktyczne narzędzia. To wszystko znajdziesz w jednej książce: Komunikacja bez barier. Jak rozumieć i być rozumianym.

Efektywne komunikowanie się jest podstawą w relacjach biznesowych, rodzinnych i uczuciowych. Jest kluczową umiejętnością człowieka. Ludzie, którzy potrafili rozmawiać naprawdę efektywnie, porzucili swoje monologi na rzecz wartościowych dialogów zmieniali swoje życie na lepsze. Odnosili sukcesy w pracy i w życiu prywatnym. Stawali się szczęśliwsi. Gdyż od tego w jaki sposób potrafisz się komunikować zależy jakość twojego życia.

Świat idzie do przodu a wraz z nim kolejne pokolenia Igreków i Zetów sięgają po coraz nowsze narzędzia komunikacji. Pokolenia "teleinformatyczne" w przeważającej mierze wykorzystują social media i inne komunikatory, które z jednej strony pozwalają im pokonać barierę czasu i przestrzeni, jednak zubożają ludzkie relacje. Jednak nawet najnowsze zdobycze technologii nie zastąpią zwyklej międzyludzkiej rozmowy, dialogu, wspólnego porozumienia, bliskości. Ale rozmawiać tak, aby się wzajemnie rozumieć, aby rozmowa była prawdziwym dialogiem trzeba się najpierw nauczyć.

Z książki Komunikacja bez barier. Jak rozumieć i być rozumianym dowiesz się, między innymi:

  • dlaczego skuteczna komunikacja jest ważna w życiu każdego z nas,
  • jak wygląda proces komunikacji,
  • podstawowych błędach i barierach w komunikacji i jak sobie z nimi radzić,
  • podstawowych narzędziach utrzymywania rozmowy na właściwym kursie i docierania do wybranego portu,
  • jak sobie radzić z emocjami i reakcjami swoimi i innych,
  • jak rozmawiać szanując innych i zachowując szacunek do siebie,
  • jak, dzięki komunikacji bez przemocy żyć w harmonii z innymi i budować pozytywne relacje osobiste i zawodowe.

Po uważnym przeczytaniu tej książki dowiesz się, jak umiejętnie budować satysfakcjonujące relacje zawodowe oraz dobre relacje osobiste.

Jeśli jesteś:

mężem bądź żoną,

dziewczyną swojego chłopaka lub chłopakiem swojej dziewczyny,

rodzicem bądź dzieckiem,

nauczycielem lub uczniem,

szefem bądź pracownikiem...

to niewątpliwie książka dla ciebie! Dlaczego? Ponieważ to bardzo praktyczny poradnik z przykładami problemów w komunikacji, które przydarzają się każdemu oraz prostymi podpowiedziami, jak ich unikać i poprawić relacje międzyludzkie za pomocą odpowiedzialnego porozumiewania się. A do tego napisana z poczuciem humoru i ilustrowana świetnymi rysunkami Kate Bauer.

***

Żadna pojedyncza konwersacja na gwarantuje zmiany ścieżki kariery, firmy, relacji czy życia, każda pojedyncza rozmowa MOŻE to uczynnić.

Susan Scott,

Jak mówić, by inni nas słuchali? Jak słuchać, by inni nam mówili? Te pytania zadajemy sobie od dawna, bo nikt nie ma wątpliwości, jak wielka jest moc porozumienia i destruktywna siła nieporozumień - na szczęście przybywa nam wiedzy na temat komunikacji - a ta książka jest świetnym, praktycznym przewodnikiem dla każdego z nas.

Jacek Santorski , założyciel Akademii Psychologii Przywództwa

Jeżeli podkreślimy rolę komunikacji w stosunkach biznesowych, a tym zagadnieniem w tej książce byłem szczególnie zainteresowany - to warto zadać sobie pytanie, czy komunikacji można się nauczyć, czy też skazani jesteśmy na kod zapisany w genach. W tym zakresie zgadzam się z opinią, którą wygłosił Brian Tracy, że "komunikacja to umiejętność, której można się nauczyć". To jak jazda na rowerze, czy pisanie na maszynie. Jeśli tylko nad nią popracujesz, możesz bardzo szybko poprawić jakość każdej części swojego życia". Mając to na uwadze tym bardziej polecam omawianą książkę, bowiem stanowi ona znakomity podręcznik do nauki komunikacji pomiędzy ludźmi.

Przemysław Trawa, Prezes Zarządu Międzynarodowe Targi Poznańskie

***

Dr Beata Kozyra - Menedżer, przedsiębiorca, doradca biznesowy, autorka książek, doktor nauk ekonomicznych. Trener biznesu, coach, wykładowca studiów podyplomowych i MBA. Obecnie Prezes Polskiej Izby Przemysłu Targowego oraz właścicielka firmy doradczo-szkoleniowej Codziennielepis.com Beata Kozyra

Z powodzeniem łączy dydaktykę, wiedzę naukową oraz doświadczenie biznesowe. Współpracowała z ponad 50 firmami i organizacjami. Była prezesem, członkiem zarządu i doradcą zarządu w kilku firmach, m.in. w Instytucie Lotnictwa w Warszawie, IPT Holding w Łodzi, B&K Simple Solution w Warszawie, Polskiej Izbie Przemysłu Targowego w Poznaniu.

Jest autorką kilkudziesięciu artykułów o tematyce biznesowej oraz 4 książek: Praktyczne zarządzanie zmianą w firmie. Nie taki diabeł straszny; Zarzadzanie sobą. Zrozum siebie i realizuj swoje marzenia; Komunikacja bez barier. Czyli wilk syty i owca cała oaz Alians strategiczny jako wstęp do fuzji i przejęcia.

Prywatnie mama wspaniałego syna Mateusza i opiekunka kundelka Farta. Aktywna z zamiłowania: maratony, nurkowanie, jazda na rowerze, narty, fitness.

Szczegóły książki Komunikacja bez barier. Jak rozumieć i być rozumianym
  • Autor: Beata Kozyra
  • Wydawnictwo MT Biznes
  • Oprawa: Miękka
  • Rok wydania: 2019
  • Ilość stron: 312
  • Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
  • Model: 9788380876606
  • Język: polski
  • Podtytuł: Jak rozumieć i być rozumianym
  • Nr wydania: 2
  • ISBN: 9788380876606
  • EAN: 9788380876606
  • Wymiary: 14.1x21.8cm
  • Powiązane tematy: Prezent dla chłopaka lub męża na święta - Pomysły na świąteczne upominki pod choinkę dla mężczyzny, Książki o komunikacji
Recenzje książki Komunikacja bez barier. Jak rozumieć i być rozumianym - przeczytaj opinie klientów:

Podobne produkty
eBook Komunikacja społeczno-symboliczna starożytnej Krety. Próba charakterystyki okresu minojskiego pdf Komunikacja społeczno-symboliczna starożytnej Krety. Próba

Cena: 37.40 zł
Ze Wstępu Przez komunikację społeczną rozumie się zwykle przekazywanie informacji różnego ...
eBook Komunikacja w firmie i w zespole mobi epub Komunikacja w firmie i w zespole

Cena: 9.79 zł
Świadome zarządzanie komunikacją z firmie i zespole to zakres podstawowej wiedzy i umiejęt...
eBook Komunikacja w mediach społecznościowych mobi epub Komunikacja w mediach społecznościowych

Cena: 29.58 zł
„Komunikacja w mediach społecznościowych” omawia fenomen social mediów ...
Komunikacja /n/ Komunikacja /n/

Cena: 22.50 zł
Człowiek jest z natury istotą komunikująca się. Ta główna jego aktywność odbywa się przy p...
eBook Porozumienie z pacjentem. Relacje i komunikacja pdf Porozumienie z pacjentem. Relacje i komunikacja

Cena: 43.35 zł
Porozumienie z pacjentem. Relacje i komunikacja jest unikatową publikacją prezentującą kom...
30 minut dla skutecznej komunikacji 30 minut dla skutecznej komunikacji

Cena: 16.14 zł
Czy zdarzyło ci się, że inni nie zrozumieli tego, co chciałeś im przekazać? Być może twój ...
eBook Szkoła bez barier pdf Szkoła bez barier

Cena: 28.56 zł
Współczesna szkoła, oprócz tego, że powołana jest do wypełniania swojej naczelnej misji &n...
Audiobook Komunikacja kreatywna. Jak być dobrym mówcą i sprawnym rozmówcą mp3 Komunikacja kreatywna. Jak być dobrym mówcą i sprawnym rozmówcą

Cena: 32.19 zł
„Lekka, praktyczna, z dużą ilością ciekawych przykładów, ale … najwięk...
Uczę się rozumieć innych. Patrzenie i wskazywanie Uczę się rozumieć innych. Patrzenie i wskazywanie

Cena: 33.00 zł
"Patrzenie i wskazywanie" jest pierwszą częścią cyklu ,,Uczę się rozumieć innych...
Sklep prowadzony przez: Glosel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111 Białystok, NIP: 542-315-11-57, REGON: 200317860, KRS 0000569207
+48 85 674 36 19, sklep@czarymary.pl

Copyright © 2004-2024 CzaryMary.pl