Darmowa Dostawa od 249,00 zł
Koszty dostawy od 8,99 zł (punkty odbioru)
Odbiór osobisty za 0 zł:
Warszawa, Wrocław, Białystok, Poznań, Częstochowa, Łódź, Lublin, Szczecin, Piotrków Trybunalski, Zamość,
Suwałki, Ełk,
Grajewo, Chojnice, Świdnica,
Zielonka, Łomża.
Umiędzynarodowienie działalności przedsiębiorstw stawia przed menedżerami wiele wyzwań. Większa złożoność przeobrażeń podmiotów gospodarczych i instytucji oraz zmiana perspektywy zarządzania z krajowej na globalną skłaniają zatem do zadania następujących pytań: Czy kadra menedżerska jest przygotowana do odkrywania i wykorzystywania szans płynących z procesów umiędzynarodowienia gospodarki? Czy potrafi myśleć i działać według standardów rynków międzynarodowych i czy ma zdolność adaptacji do odmiennych kulturowo rozwiązań w sferze zarządzania kadrami?
Głównym celem tej publikacji jest pokazanie praktyki doboru menedżerów w firmach międzynarodowych działających w Polsce.
Szczegółowo omówiono w niej takie zagadnienia, jak:
międzynarodowy kontekst zarządzania kadrami,
procedura doboru kadr, formy rekrutacji, techniki i kryteria selekcji oraz metody wprowadzenia do pracy,
charakterystyka przedsiębiorstw międzynarodowych i motywy ich ekspansji na rynki zagraniczne,
profil kwalifikacyjny i typologia kadry menedżerskiej,
kontekst kulturowy procesu doboru menedżerów do firm międzynarodowych,
praktyczne aspekty doboru kadry menedżerskiej do firm międzynarodowych w Polsce.
Publikacja jest przeznaczona głównie dla menedżerów i praktyków zarządzania. Może okazać się użyteczna dla pracowników działów personalnych oraz firm doradczych, które zajmują się pozyskiwaniem menedżerów na kluczowe stanowiska.