Magiczne Bestsellery

  |  

Promocje

  |  

Horoskop

  |  

Salon Wróżb i Magii

  |  

Magiczny Blog

  |  

Kontakt / O nas

  |  

Koszty dostawy

Zamknij [X]
Galeria
Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą
Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą
Galeria okno

Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą

Ocena: 0.0 (Brak ocen)
Typ produktu Oprawa: Twarda
Wydawca: OnePress
Dostępność:
P R O D U K T   N I E D O S T Ę P N Y
Opis książki Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą

69.00

najniższa cena z 30 dni: 69,00 zł
PRODUKT NIEDOSTĘPNY Zapytaj o dostępność

Twoja firma nie jest organizacją non profit. Górnolotne misje, określane przez zarząd cele, podejmowane działania PR -- to wszystko jest godne pochwały i potrzebne, ale tak naprawdę nie dlatego firma istnieje na rynku. Co więc stanowi zasadniczą kwestię codziennych zmagań w trudnym świecie gospodarki wolnorynkowej?

Otóż prawdziwym celem Twojego przedsiębiorstwa jest osiągnięcie finansowego zysku; sprzedaż produktów lub usług po jak najlepszej cenie jak największemu i wiernemu gronu zadowolonych klientów; w końcu ekspansja na inne rynki, zwycięska walka z konkurencją czy choćby rozszerzanie oferty na półkach w hipermarketach.

Kluczową komórką każdej firmy jest sprawnie działający dział sprzedaży. Menadżerowie poświęcają znaczną ilość czasu i nakładów pieniężnych, by funkcjonował ON jak starannie nakręcony zegarek. Jednak bez solidnych teoretycznych podstaw i cennych rad praktyków zwrot z poniesionych inwestycji graniczyć będzie z cudem. Autorzy zgromadzonych w tym zbiorze artykułów pomogą Ci w podjęciu decyzji, dzięki którym realne stanie się osiągnięcie maksymalnej wydajności działu handlowego oraz zaplanowanie właściwego rozwoju Twojej firmy.

  • Wybór systemu kontroli przedstawicieli handlowych (rozliczanie z wyników czy nacisk na wypracowanie odpowiednich zachowań?).
  • Symbioza działów sprzedaży i marketingu w imię owocnej współpracy.
  • Tworzenie i rozwój nowoczesnej sieci sprzedaży.
  • Wyzwania w procesie sprzedaży i zarządzaniu zespołem handlowców.

"Strategia powinna wyrastać na błocie rynku, a nie w antyseptycznym środowisku wieży z kości słoniowej."
Al Ries, Jack Trout

Niniejsza seria dostarcza współczesnym menedżerom cennych informacji -- koniecznych, by stać się konkurencyjnym w szybko zmieniającym się świecie biznesu. Harvard Business Review jest niezbędną pozycją czytelniczą dla osób zarządzających i ambitnych pracowników w organizacjach na całym świecie. Zbiór artykułów prezentuje przełomowe idee oraz stanowiska czołowych myślicieli, poczynając od najwybitniejszych teoretyków, których praca pozwoliła na zdefiniowanie całej dziedziny, a kończąc na młodych talentach, które zmienią nasz sposób myślenia o sprzedaży, marketingu, komunikacji i zarządzaniu.

Szczegóły książki Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą
Recenzje książki Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą - przeczytaj opinie klientów:

Podobne produkty
eBook Health in pedagogical discourses and school practices. Selected perspectives pdf Health in pedagogical discourses and school practices. Selected

Cena: 38.08 zł
The issue of health constitutes a crucial element of reflections over both human condition...
eBook 5th Warsaw School of Statistical Physics pdf 5th Warsaw School of Statistical Physics

Cena: 10.35 zł
Zbiór materiałów konferencyjnych ze spotkania w Kazimierzu Dolnym, które odbyło się w dnia...
eBook 6th Warsaw School of Statistical Physics pdf 6th Warsaw School of Statistical Physics

Cena: 10.35 zł
The 6th Warsaw School of Statistical Physics took place in Sandomierz from June 25 to July...
Harvard Business Review. Kobiety i biznes Harvard Business Review. Kobiety i biznes

Cena: 34.50 zł
Kończą prestiżowe studia, przechodzą szkolenia, podejmują ambitną pracę... a następnie odc...
Sklep prowadzony przez: Glosel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111 Białystok, NIP: 542-315-11-57, REGON: 200317860, KRS 0000569207
+48 85 674 36 19, sklep@czarymary.pl

Copyright © 2004-2024 CzaryMary.pl