Za ten produkt można zapłacić wyłącznie za pomocą płatności elektronicznych.
Ten audiobook to zapis audio konferencji zorganizowanej przez Harvard Business Review Polska pt. "Strategia sieci społecznościowych" z udziałem pierwszego polskiego profesora Harvard Business School.
Skorzystaj z wiedzy przeznaczonej wcześniej wyłącznie dla właścicieli, prezesów, dyrektorów marketingu i specjalistów z największych polskich firm.
Dzięki temu audiobookowi:
odkryjesz prawdziwe powody obecności Twoich klientów w sieciach społecznościowych i sposoby wykorzystania tych powodów dla celów marketingu i sprzedaży,
poznasz sekrety wykorzystania społeczności do zwiększenia cen Twoich produktów,
dowiesz się o skutecznych metodach tańszego pozyskiwania i monetyzowania klientów,
poznasz techniki efektywnego rozwijania produktów i pozyskiwania dostawców, o których wiedzą nieliczni oraz
opanujesz metody, które - umiejętnie zastosowane - zwiększą lojalność Twoich klientów.
Poleca redakcja Harvard Business Review Polska.