Darmowa Dostawa od 249,00 zł
Koszty dostawy od 8,99 zł (punkty odbioru)
Odbiór osobisty za 0 zł:
Warszawa, Wrocław, Białystok, Poznań, Częstochowa, Łódź, Lublin, Szczecin, Piotrków Trybunalski, Zamość,
Suwałki, Ełk,
Grajewo, Chojnice, Świdnica,
Zielonka, Łomża.
Trzy oblicza przywództwa czerpią bezpośrednio z teorii narracji organizacyjnej - nurtu, który współcześnie przeżywa rozkwit, zwłaszcza w zakresie analizy storytelling, czyli opowieści, pod których wpływem kształtowane jest postrzeganie świata organizacji, kultury, ról społecznych. Autorzy konsekwentnie analizują archetypy organizacyjne, których odgrywanie przesądza o kształcie roli społecznej menedżera. Analizują źródła nowych organizacyjnych mitologii i dowodzą, że w warstwie symbolicznej następuje głęboka przemiana percepcji roli kierownika. Zmiana ta jest niezauważalna, ponieważ przebiega stopniowo, a podlegają jej także sami obserwatorzy - ma jednak olbrzymi wpływ na redefinicję zarządzania i ról organizacyjnych, jakie funkcjonowały w przeszłości.
ze Wstępu dr hab. Dariusza Jemielniaka