Magiczne Bestsellery

  |  

Promocje

  |  

Horoskop

  |  

Salon Wróżb i Magii

  |  

Magiczny Blog

  |  

Kontakt / O nas

  |  

Koszty dostawy

Zamknij [X]
Galeria
eBook Wizualny PR pdf
Wizualny PR
Galeria okno

eBook Wizualny PR pdf

Ocena: 0.0 (Brak ocen)
Ilość stron: 230
Wydawca: Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
Rodzaj pliku: PDF
Opis ebooka Wizualny PR

25.36

Plik do pobrania
Dodaj do schowka najniższa cena z 30 dni: 25,36 zł

Za ten produkt można zapłacić wyłącznie za pomocą płatności elektronicznych.

Zapłać później

Monografia ta jest spójnym, choć interdyscyplinarnym opisem uwarunkowań i funkcji obrazów w komunikacji współczesnych organizacji. Badania i analizy teoretyczne wprowadzają czytelnika w świat narzędzi komunikacji wynikających z doświadczeń przekazów wizualnych m.in. infografik, fotografii w mediach społecznościowych, filmów promocyjnych YouTube, animacji, wystaw muzealnych etc. Pozycja zawiera teoretyczne wprowadzenie do wizualnego PR, opisuje jego siłę w kształtowaniu postaw odbiorców. To również praktyczne studium przypadku, które może stanowić inspirację dla praktyków zarządzania organizacją.

Współczesne organizacje, funkcjonując w zmiennym i niezwykle konkurencyjnym otoczeniu rynkowym, korzystając z public relations (PR) jako z narzędzia zarządzania komunikacją. Porozumiewanie się instytucji z publicznościami, a zwłaszcza konsumentami dóbr lub usług, jest kluczem do trwania, odnoszenia korzyści i rozwoju instytucji. W zgodzie z interesem instytucji, ale także w celu realizacji interesów społecznych - uwzględniając oczekiwania i charakterystykę odbiorców komunikatów, którzy dzisiaj oczekują obrazu, nie tekstu - budowane są przekazy oraz wykorzystuje się liczne media do ich rozpowszechniania.

PR-owcy rytulnie i powtarzalnie kreują "zdarzenia wizualne", celowe, komercyjne, angażujące i eskapistyczne, choć generowane dla wspólnot, nie jednostek, kontakty z przedmiotami i obiektami patrzenia. Są kreowane w interesie organizacji, często oparte na kompleksie mediów, mającym stymulować doświadczenia odbiorcze publiczności.

Autorka w swych analizach opiera się na obszernej literaturze zarówno z dziedziny komunikacji wizerunkowej, jak komunikacji wizualnej w ogóle, jak wreszcie refleksji nad specyfiką współczesnej, zmediatyzowanej kultury konsumpcyjnej. Wykazuje się w swej książce umiejętnością atrakcyjnego i logicznego łączenia rozmaitych teorii i ujęć w celu wytworzenia nowej jakości intelektualnej. Pokazuje, że można o public relations myśleć w sposób twórczy i otwarty na zastosowania różnych paradygmatów naukowych (Z recenzji prof. Małgorzaty Lisowskiej-Magdziarz).

Książka jest unikatową na polskim rynku próbą całościowego określenia komunikacji wizualnej z punktu widzenia public relations. Autorka dokonała niezwykle rozległej kwerendy literaturowej, udowadniając nie tylko bogatą erudycję, ale dogłębną znajomość tematu i biegłość w poruszaniu się w niezwykle rozległych obszarach zagadnienia. Olbrzymią zaletą książki jest jej aktualność (Z recenzji prof. Jacka Trębeckiego).
Szczegóły ebooka Wizualny PR
Recenzje ebooka Wizualny PR - przeczytaj opinie klientów:

Podobne produkty
Teoria i praktyka mechanicznej wentylacji płuc w dobie COVID-19. Ebook mobi epub Teoria i praktyka mechanicznej wentylacji płuc w dobie COVID-19. Ebook

Cena: 50.15 zł
W listopadzie 2019 r zaczęła się zmieniać się medyczna rzeczywistość współczesnego świata....
Leki w ZRM typu P. Ebook mobi epub Leki w ZRM typu P. Ebook

Cena: 41.65 zł
Książka została stworzona z myślą o pracownikach podstawowych zespołów ratownictwa medyczn...
eBook Wizualny PR pdf mobi epub Wizualny PR

Cena: 24.99 zł
Monografia ta jest spójnym, choć interdyscyplinarnym opisem uwarunkowań i funkcji obrazów ...
Sklep prowadzony przez: Glosel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111 Białystok, NIP: 542-315-11-57, REGON: 200317860, KRS 0000569207
+48 85 674 36 19, sklep@czarymary.pl

Copyright © 2004-2024 CzaryMary.pl