Magiczne Bestsellery

  |  

Promocje

  |  

Horoskop

  |  

Salon Wróżb i Magii

  |  

Magiczny Blog

  |  

Kontakt / O nas

  |  

Koszty dostawy

Zamknij [X]
Galeria
Siła narracji marketingowej jak właściwe słowa pozwalają sprzedać produkt zmienić wizerunek firmy czy pozyskać wyborców
Siła narracji marketingowej jak właściwe słowa pozwalają sprzedać produkt zmienić wizerunek firmy czy pozyskać wyborców
Galeria okno

Siła narracji marketingowej jak właściwe słowa pozwalają sprzedać produkt zmienić wizerunek firmy czy pozyskać wyborców Outlet

(...)
Ocena: 0.0 (Brak ocen)
Typ produktu Oprawa: Miękka
Wydawca: MT Biznes
Dostępność:
P R O D U K T   N I E D O S T Ę P N Y
Do końca pozostało: 
Opis książki Siła narracji marketingowej jak właściwe słowa pozwalają sprzedać produkt zmienić wizerunek firmy czy pozyskać wyborców

21.45

najniższa cena z 30 dni: 42,90 zł
PRODUKT NIEDOSTĘPNY Zapytaj o dostępność

To nie jest kolejny poradnik!

Marketingowe doświadczenie Sebastiana Hejnowskiego wraz z kunsztem literackim Mirosława Bujko dały niezwykłą opowieść o sile słowa i metodach jego użycia. Autorzy nie zapomnieli też o praktycznych przykładach. Obydwaj mają całkowicie odmienne doświadczenia językowe. Sebastian to komunikator marketingowy. Posługuje się językiem typowym dla komunikacji PR. Jego instrumentalne, sprawcze narracje mają sprzedawać wizerunek i produkty. Mirek to pisarz. Instrumentalność jego narracji ma sprzedawać emocje, przeżycia, zachwyty i lęki, wzruszenia i pragnienia. To całkiem inny produkt. Ale, o dziwo, oba narracyjne światy mają wiele wspólnych obszarów.

Literatura świadoma marketingu lepiej się sprzedaje, marketing świadom literatury lepiej sprzedaje. Marketingowe doświadczenia i technologie narracji da się wykorzystać w narracji powieściowej. I na odwrót – najlepsze narracyjne techniki literatury okazują się świetnie wpływać na skuteczność tekstów w komunikacji marketingowej. Warto więc wymienić doświadczenia. Owocem tak pojętej wymiany interesów jest niniejsza książka, napisana z myślą o „marketerach języka”, którzy przy pomocy językowej pragmatyki muszą wypełnić zadania sprzedażowe, pozyskać wyborców, zmienić wizerunek czy kształtować w pożądany sposób opinię publiczną.

Marketing, PR czy manipulacja, a może wszystko razem? Autorzy pokazują, że odpowiedzią na każdy problem może być słowo – niczym zaklęcie, wypowiadane, by rzeczywistość zmieniła się zgodnie z życzeniem. Chcecie je poznać? Odpowiedzi znajdziecie w książce.

Sebastian Hejnowski – wieloletni praktyk public relations i reklamy. Zarządza w regionie Europy Środkowo-Wschodniej MSL – największą europejską agencją public relations. Jest również prezesem agencji kreatywnej Leo Burnett Warsaw. Jest publicystą i jurorem na największych branżowych konkursach. Prywatnie ojciec dwójki dzieci, pasjonat podróży, odwiedził ponad 100 krajów świata.

Mirosław Bujko – trener biznesu, wykładowca akademicki, dziennikarz, krytyk muzyczny, scenarzysta, librecista, trener sztuk walki. Specjalizuje się w narratologii, komunikacji marketingowej i w marketingu języka. Autor kilku powieści wydanych w kraju i tłumaczonych na niemiecki i portugalski oraz scenariuszy filmowych, librett operowych i baletowych. Prowadzi warsztaty językowe, komunikacyjne i audyty komunikacyjne dla wielu firm i korporacji. Fascynuje się kulturą japońską i tradycyjnymi sztukami walki. Jako 4 dan iaido prowadzi własne dojo, ucząc iaido, czyli sztuki władania japońskim mieczem.

Szczegóły książki Siła narracji marketingowej jak właściwe słowa pozwalają sprzedać produkt zmienić wizerunek firmy czy pozyskać wyborców
  • Autorzy: Mirosław Bujko, Sebastian Hejnowski
  • Wydawnictwo MT Biznes
  • Oprawa: Miękka
  • Stan: końcówka nakładu, książki są nowe, ale niepełnowartościowe (mogą posiadać zażółknięcia, drobne zagięcia, itp.), mogą nie posiadać dodatków takich jak płyty CD, płyty DVD, mazaki, długopisy, naklejki i inne drobne elementy.
  • Model: 978838087606433
  • ISBN: 9788380876064
  • EAN: 978838087606433
  • Wymiary: 14.4x22.1x1.3 cm
Recenzje książki Siła narracji marketingowej jak właściwe słowa pozwalają sprzedać produkt zmienić wizerunek firmy czy pozyskać wyborców - przeczytaj opinie klientów:

Podobne produkty
Siła - talizman indiański Siła - talizman indiański

Cena: 9.00 zł
Wysokość: 3 cm Kolor: Stare Srebro Znak jednostronny Rzemyk GRATIS!!! Materiał: Stop Alumi...
Uzdrawiająca siła wody Uzdrawiająca siła wody

Cena: 51.30 zł
Woda - jak piszą autorzy - od pradawnych czasów jest symbolem duszy. Po lekturze tej książ...
Ptak - siła i wytrwałość Ptak - siła i wytrwałość

Cena: 13.50 zł
Rozmiar bez zawieszki: 4x6 cm Kolor: Stare Srebro Znak jednostronny Materiał: Stop Żelaza...
eBook Magia w potocznej narracji pdf Magia w potocznej narracji

Cena: 28.56 zł
Przedmiotem publikacji są przejawy i relikty magii w tekstach folkloru narracyjnego, zebra...
eBook Zlikwiduj drzewo, czyli jak pozbyć się drzewa, którego urzędnicy nie pozwalają Ci wyciąć pdf Zlikwiduj drzewo, czyli jak pozbyć się drzewa, którego urzędnicy nie

Cena: 24.65 zł
Polska to demokratyczne państwo prawa - tak mówi konstytucja. Niestety, duża część tego pr...
Co nas karmi. O rzeczach, które pozwalają nam przetrwać Co nas karmi. O rzeczach, które pozwalają nam przetrwać

Cena: 50.99 zł
To nie jest książka, w której znajdziesz receptę na to, jak być spełnionym i ciągle szczęś...
Jak się dobrze sprzedać Jak się dobrze sprzedać

Cena: 34.50 zł
Niewielu opanowało sztukę sprzedaży tak doskonale, jak Napoleon Hill. To nie tylko znany n...
eBook Jak „sprzedać” miasto? Badania psychologiczne w marketingu terytorialnym pdf Jak „sprzedać” miasto? Badania psychologiczne w

Cena: 25.50 zł
Publikacja omawia proces komunikacyjny w trakcie promowania marki miasta. Samorząd jako po...
eBook Nie mów fałszywego świadectwa. Odkłamywanie wieków antykatolickiej narracji mobi epub Nie mów fałszywego świadectwa. Odkłamywanie wieków antykatolickiej

Cena: 46.58 zł
  Rodney Stark pochodzi z rodziny protestanckiej, a wykłada na uniwersytecie baptystycznym...
Sklep prowadzony przez: Glosel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111 Białystok, NIP: 542-315-11-57, REGON: 200317860, KRS 0000569207
+48 85 674 36 19, sklep@czarymary.pl

Copyright © 2004-2024 CzaryMary.pl