Magiczne Bestsellery

  |  

Promocje

  |  

Horoskop

  |  

Salon Wróżb i Magii

  |  

Magiczny Blog

  |  

Kontakt / O nas

  |  

Koszty dostawy

Zamknij [X]
Galeria
Właściwe słowa. Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie
Właściwe słowa. Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie
Galeria okno

Właściwe słowa. Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie

Autor: Phil M. Jones
Ocena: 0.0 (Brak ocen)
Typ produktu Ilość stron: 160
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Dostępność:
24 godziny + czas dostawy
Opis książki Właściwe słowa. Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie

35.91

Ilość
Dodaj do schowka najniższa cena z 30 dni: 39,90 zł

Powiedz TO! Poznaj kluczowe zwroty, które pomogą ci w uzyskaniu rezultatów, jakich potrzebujesz od rozmów, w których uczestniczysz. Dowiedz się, jak przekonująco formułować zdania, naucz się zadawać właściwe pytania we właściwym momencie i odkryj, jakie słowa należy wyeliminować ze swojego prywatnego i zawodowego słownika.

Słowa mają wielką moc – wpływają na podejmowane decyzje, zmieniają ludzkie losy, budują i rujnują fortuny – a jednak tak niewiele osób potrafi nimi władać z rozmysłem.

Poczytny autor i rozchwytywany mówca Phil Jones pokazuje, jak proste techniki językowe mogą wpływać na przebieg konwersacji. Bazując na latach skutecznych (i nieskutecznych) negocjacji sprzedażowych oraz szkoleniach obejmujących ponad dwa miliony osób na całym świecie, Jones wyodrębnił 22 formuły, które można bez trudu wpleść w codzienne rozmowy. Każdy rozdział odkrywa psychologiczne podstawy skuteczności prostych technik językowych i oferuje jasne przykłady ich zastosowania w różnych sytuacjach.

Dzięki lekturze tej książki nauczysz się, jak:

  • prowadzić rozmowę, aby wyeliminować ryzyko odmowy lub odrzucenia, jednocześnie zwiększając komfort rozmówcy;
  • wykorzystać uniwersalną ludzką potrzebę bycia uznawanym za osobę otwartą, aby wzbudzać zainteresowanie swoimi pomysłami i wywierać wpływ na rozmówcę;
  • unikać sporów i radzić sobie z postawą „Ja wiem lepiej” przy pomocy prostych pytań otwartych;
  • budować zaufanie i koleżeńskie więzi poprzez stosowanie porównań;
  • umożliwiać ludziom wyciąganie ważnych wniosków.

Zwięzła, motywująca i - co najważniejsze - skuteczna książka "Właściwe słowa" pozwoli ci nie tylko zrozumieć, ale również opanować sztukę prowadzenia konwersacji i perswazji werbalnej, a co za tym idzie, osiągnąć sukces w biznesie.


Opinie o książce

Książka Właściwe słowa jest mistrzowskim studium sztuki wywierania wpływu, perswazji i osiągania ponadprzeciętnych wyników. To lektura obowiązkowa dla każdego, kto chce stać się bardziej przekonujący tak w biznesie, jak i w życiu prywatnym.

Seth Price, autor bestsellera "The Road to Recognition"

Jeśli chcesz, aby twoi potencjalni i obecni klienci, współpracownicy i zwierzchnicy zawsze zgadzali się na twoje warunki, moja rada zawiera się w tych trzech magicznych słowach: „Kup tę książkę!”. Właściwe słowa to lektura obowiązkowa dla każdego, kto sprzedaje produkty, usługi czy historie lub chce robić doskonałe pierwsze wrażenie, wywierać wpływ na ludzi i motywować ich do działania.

Sylvie di Giusto, ceniona prelegentka i konsultantka ds. wizerunku korporacyjnego

Phil Jones odkrywa przed nami prawdę ukrytą w złożonych sytuacjach sprzedażowych. Wręcza nam potężne narzędzia w postaci słów i pokazuje, jak się nimi posługiwać, aby wpływać na ludzi w uczciwy i nienachalny sposób. To prawdziwe perełki, po które będziesz sięgać każdego dnia.

Ian Altman, współautor książki "Same Side Selling", felietonista Forbes.com

Jeśli chcesz zwiększyć swoją siłę oddziaływania niezależnie od sytuacji, opanuj do perfekcji te proste, a jednak niebywale skuteczne lekcje. Właściwe słowa to książka, która mogłoby z powodzeniem zastąpić większość poradników poruszających kwestie ludzkich zachowań – jest aż tak przydatna.

John Jantsch, autor poradnika "Duct Tape Marketing"


O autorze

Phil M. Jones jest autorem bestsellerów i jednym z najbardziej cenionych trenerów sprzedaży na świecie. W jego szkoleniach poświęconych zapomnianej sztuce komunikacji werbalnej wzięły udział ponad dwa miliony osób na pięciu kontynentach i w ponad pięćdziesięciu krajach, w tym przedstawiciele największych światowych marek. W 2013 roku Philip M. Jones został najmłodszym w historii zdobywcą nagrody BESMA (British Excellence in Sales AND Marketing Award) dla Trenera Sprzedaży Roku. Życie dzieli między Londynem a Nowym Jorkiem.

Szczegóły książki Właściwe słowa. Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie
  • Autor: Phil M. Jones
  • Wydawnictwo MT Biznes
  • Oprawa: Miękka
  • Rok wydania: 2020
  • Ilość stron: 160
  • Format: 11.7 x 16.5 cm
  • Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
  • Model: 9788380878570
  • Język: polski
  • Podtytuł: Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie
  • Oryginalny tytuł: Exactly What to Say: The Magic Words for Influence and Impact
  • Tłumacz: Samson-Banasik Aleksandra
  • Nr wydania: 1
  • ISBN: 9788380878570
  • EAN: 9788380878570
  • Wymiary: 11.5x16.5x1.1 cm
Recenzje książki Właściwe słowa. Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie - przeczytaj opinie klientów:

Podobne produkty
Emil 2, czyli kiedy nieszczęśliwe są psy – nieszczęśliwy jest cały świat Emil 2, czyli kiedy nieszczęśliwe są psy – nieszczęśliwy jest

Cena: 33.30 zł
Poszukiwanie przyjaciół w realu, w dzisiejszym skomputeryzowanym świecie, graniczy z cudem...
Siła - talizman indiański Siła - talizman indiański

Cena: 9.00 zł
Wysokość: 3 cm Kolor: Stare Srebro Znak jednostronny Rzemyk GRATIS!!! Materiał: Stop Alumi...
Przyjaciel i wróg. Kiedy współpracować... Przyjaciel i wróg. Kiedy współpracować...

Cena: 39.92 zł
Skarbnica złotych bryłek wiedzy i wnikliwych spostrzeżeń cennych niczym perły. Wszyscy mus...
eBook Jak rozmawiać z lekarzem, aby uzyskać trafną diagnozę i właściwe leczenie. Odkryj lekarskie mity i poznaj prawdę o swoim zdrowiu pdf mobi epub Jak rozmawiać z lekarzem, aby uzyskać trafną diagnozę i właściwe

Cena: 59.16 zł
Przez ponad 10 lat dr Berry badał medyczne mity, które lekarze powtarzali swoim pacjentom....
Metamorfoza, czyli jak powiedzieć sobie: dosyć tego! Metamorfoza, czyli jak powiedzieć sobie: dosyć tego!

Cena: 40.80 zł
"Matemorfoza, czyli jak powiedzieć sobie: dosyć tego!" to opis innowacyjnej i pr...
Siła nawyku. Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie Siła nawyku. Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w

Cena: 43.20 zł
Nawyki mają potężną moc, a przyzwyczajenie jest drugą naturą człowieka! Nałogowo palimy, b...
eBook Jak być szczęśliwym, czyli rozmowy o sztuce komunikacji pdf mobi epub Jak być szczęśliwym, czyli rozmowy o sztuce komunikacji

Cena: 17.00 zł
Nietypowy poradnik na temat sztuki komunikacji, czyli umiejętności prowadzenia konstruktyw...
Siła umysłu. Siła emocji. Duchowe ścieżki zdrowia Siła umysłu. Siła emocji. Duchowe ścieżki zdrowia

Cena: 42.42 zł
Ciało i umysł są ze sobą nierozerwalnie związane. Badania naukowe potwierdzają: myśli i em...
Pozytywne skutki doświadczeń traumatycznych czyli kiedy łzy zamieniają się w perły Pozytywne skutki doświadczeń traumatycznych czyli kiedy łzy

Cena: 53.90 zł
Trauma (uraz psychiczny), do jakiej dochodzi w reakcji na wydarzenia lub sytuacje zagrażaj...
Sklep prowadzony przez: Glosel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111 Białystok, NIP: 542-315-11-57, REGON: 200317860, KRS 0000569207
+48 85 674 36 19, sklep@czarymary.pl

Copyright © 2004-2024 CzaryMary.pl