Magiczne Bestsellery

  |  

Promocje

  |  

Horoskop

  |  

Salon Wróżb i Magii

  |  

Magiczny Blog

  |  

Kontakt / O nas

  |  

Koszty dostawy

Zamknij [X]
Galeria
Gra edukacyjna - spin story The Purple CowGra edukacyjna - spin story The Purple Cow
Gra edukacyjna - spin story
Galeria okno

Gra edukacyjna - spin story The Purple Cow

Ocena: 0.0 (Brak ocen)
Dostępność:
72 godziny + czas dostawy
Opis gry Gra edukacyjna - spin story

39.00

Ilość
Dodaj do schowka najniższa cena z 30 dni: 39,00 zł

W grę Spin Story może grać jedna lub kilka osób.

Pojedynczy gracz:

Zakręć pierwszym bączkiem o nazwie „Location” (Miejsce), aby dowiedzieć się, gdzie zaczyna się Twoja historia. Zakręć kolejnym „Heroes”, aby odsłonić swojego (Bohatera). Kręć następnie  „Arms” (Broń), „Animals” (Zwierzęta) i „Magic” (Magia) - wszystko to będzie Ci potrzebne w Twoich zadaniach. Jak w każdej przygodzie napotkasz na przeszkody. Zakręć kolejnym bączkiem, aby spotkać swojego „Enemies” (Wroga) i kręć, aby dowiedzieć się jakie „Elements” (Przeszkody) staną na Twojej drodze.

Teraz, po wykręceniu siedmiu bączków, ustaw je w jednym rzędzie. Szkielet Twojej historii jest gotowy. Nadszedł czas, aby uruchomić wyobraźnię i odnaleźć Twoją historię. Nie spiesz się i idź ścieżką swojego bohatera. Jeśli jesteś już gotowy, po prostu rozpocznij opowiadanie. Nie ma limitu czasowego.

Wielu graczy:

Wybierz kolejność graczy i usiądźcie według tej kolejności. Zadecydujcie, kto zaczyna. Zakręćcie wszystkimi siedmioma bączkami równocześnie. Kiedy wszystkie się zatrzymają, ustawcie je w jednym rzędzie. Szkielet Twojej grupy jest gotowy. Nadszedł czas, aby uruchomić wyobraźnię i odnaleźć Twoją historię. Nie spieszcie się i idźcie ścieżką swojego Bohatera. Jeśli jesteście już gotowi, po prostu rozpocznijcie. Przekręćcie klepsydrę i niech pierwszy gracz zaczyna. Jeśli zegar się zatrzyma, drugi gracz zaczyna swoją historię w miejscu, gdzie pierwszy skończył. Tak gra toczy się do momentu, aż wszyscy gracze zakończą swoją część.

Jeśli gracie w 2-3 osoby, możecie ustalić liczbę rund, które każdy z graczy zagra.

  • Opcja zaawansowana (1): Pozwólcie rozpocząć grę pierwszemu graczowi z jednym bączkiem „Location” (Miejsce). Po pierwszej rundzie, każdy gracz będzie kręcił bączkiem, wybranym losowo z pudełka (bez podglądania).
  • Opcja zaawansowana (2): zaproś do gry 3 Bohaterów „Heroes” (dwa dodatkowe obroty), aby dołączyli do Twojej historii. Ale do każdego dodatkowo zaproszonego Bohatera, musi dołączyć również Wróg „Enemies”.

Wskazówki do opowiadania historii:

1. Czas - kiedy dzieje się Twoja historia - w przeszłości, teraz czy w przyszłości?

2. Każda postać czy przedmiot są unikatowe - nie spiesz się z opisywaniem ich - skąd one się wzięły? Jakie są ich umiejętności? Prędkość, nadprzyrodzona moc, umiejętności przewodnie, jak stare są? Wszystko to powoduje że postacie i przedmioty ożywają i sprawiają, że historia staje się znacząca i interesująca.

3. Dobrze się przygotuj. Nie skacz po swojej historii. Poświęć przynajmniej minutę, aby zastanowić się nad wątkiem - szczególnie nad tym, jak to się zaczęło.

4. Używaj mocnego i przekonującego głosu. Kieruj swój głos w stronę słuchaczy i utrzymuj kontakt wzrokowy. Unikaj zacinania się. Usiądź lub wstań, ale zawsze miej twarz skierowaną do słuchaczy. Nie trzymaj rąk w kieszeni, ani nie przeskakuj z nogi na nogę. Opowiadanie historii jest magiczne, więc utrzymaj osobistą więź ze swoimi słuchaczami. Mów prosto do nich, a nie koło nich. Jeśli ktoś nie słucha, skup się na tych, którzy Cię słuchają.

5. Zakończenie musi być jasne, tak aby słuchacze wiedzieli, że historia zakończyła się, bez informowania ich o tym. Można to osiągnąć poprzez zwolnienie i dodanie kończącego zdania. Przykładowo wiele historii kończy się słowami „...żyli długo i szczęśliwie” czy „...i już więcej się nie widzieli”.

Porady:

1. Możesz używać mimiki twarzy, gestów i odpowiedniej postury ciała.

2. Twórz ryzyka. Ryzyka są ważne przy opowiadaniu historii. Na czym stoi Twój bohater, wygra czy przegra - Czemu historia jest ważna dla Twojego bohatera.

3. Kiedy dwie postacie rozmawiają. Użyj triku zwanego „spojrzenie krzyżowe” - niech każda twarz patrzy na siebie pod kątem 45 stopni.

4. Nie spiesz się. Musisz mówić na tyle wolno aby słuchacze łatwo przyswajali sobie Twoją historię. Ale nie za wolno, aby nie tracili koncentracji na niej.

5. Zmieniaj ton i wysokość głosu. Używaj ciszy. Pamiętaj, zmiany przyciągają atencję widzów.

6. Używaj gestów, ale tylko takich, które pomogą Twojej historii. Używaj ich do ekspresji akcji. Rób to z rozmachem, np. Pokazuj, jak Twój wróg spada po przyjęciu ciosu strzałą od Elfa. Gesty powodują, ze wszystkie oczy są na Ciebie skierowane.

7. Ucz się od najlepszych opowiadaczy historii. Ucz się technik opowiadania historii i całej magii z tym związanej.

Dla Rodziców:

Jung, uznany psycholog, twierdził, że spontaniczne opowiadanie wywołuje podświadome treści, które przypominają jakość snu. Ta zabawa uruchamia wyobraźnię, która w dzisiejszych czasach często jest blokowana poprzez TV, gry komputerowe i telefony komórkowe. Widzimy same zalety opowiadania historii - po pierwsze jest to bardzo zabawne, pozwala rozwinąć umiejętności komunikacyjne. Psychologowie argumentują, że opowiadanie historii poprawia umiejętności mowy i związane z tym frustracje oraz uwalniania napięcie.

Cechy gry Spin Story:

  • to gra, która przenosi w świat fantazji o smokach i potworach
  • rozwija kreatywność, wyobraźnię, umiejętności komunikacyjne, gwarantuje świetną zabawę
  • zawartość: 7 bączków, klepsydra , książeczka z podpowiedziami
  • wiek: 6-99 lat
  • polska instrukcja do pobrania tutaj
Szczegóły gry Gra edukacyjna - spin story
  • EAN: 7290016026115
  • Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
  • Model: 7290016026115
Recenzje gry Gra edukacyjna - spin story - przeczytaj opinie klientów:

Podobne produkty
eBook Erotic dreams. Gra nr-1 dla par. Wersja kolorowa pdf Erotic dreams. Gra nr-1 dla par. Wersja kolorowa

Cena: 13.60 zł
Zalety: Dzięki grze Erotic dreams Wasze życie erotyczne nabierze blasku.Staniecie się bard...
Sex Story. Historia seksu. Od małp do robotów Sex Story. Historia seksu. Od małp do robotów

Cena: 121.25 zł
Sex Story. Historia seksu. Od małp do robotów ujawnia wszystko, czego nie ośmielają się op...
Audiobook Grao Story The book mp3 Grao Story The book

Cena: 18.66 zł
Grao Story: the book Gratka dla graczy, czyli zbiór anegdot ukazujących się w latach 2001-...
eBook Kinezjologia edukacyjna pdf Kinezjologia edukacyjna

Cena: 10.20 zł
  W książce zaprezentowano scenariusze wykorzystujące elementy Gimnastyki Mózgu (wg Dennis...
eBook Przestrzeń edukacyjna – dylematy, doświadczenia i oczekiwania społeczne pdf Przestrzeń edukacyjna – dylematy, doświadczenia i oczekiwania

Cena: 32.30 zł
  Głównym przedmiotem pracy „Przestrzeń edukacyjna..." jest refleksja i propozycje s...
eBook Aktywizacja edukacyjna i zawodowa mieszkańców a jakość życia w miastach peryferyjnych pdf Aktywizacja edukacyjna i zawodowa mieszkańców a jakość życia w

Cena: 30.35 zł
Prezentowana książka jest owocem projektu badawczego dotyczącego następstw ruchliwości edu...
eBook Ewaluacja edukacyjna mobi epub Ewaluacja edukacyjna

Cena: 23.80 zł
Książka dzieli się na dwie części. Pierwsza – Tradycje i współczesność – pokaz...
Gra magnetyczna The Purple Cow - Domino Gra magnetyczna The Purple Cow - Domino

Cena: 35.00 zł
Ciekawa propozycja dla osób, które dużo podróżują. Seria gier magnetycznych w mini formaci...
Gra magnetyczna The Purple Cow - Węże i drabiny Gra magnetyczna The Purple Cow - Węże i drabiny

Cena: 35.00 zł
Ciekawa propozycja dla osób, które dużo podróżują. Seria gier magnetycznych w mini formaci...
Sklep prowadzony przez: Glosel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111 Białystok, NIP: 542-315-11-57, REGON: 200317860, KRS 0000569207
+48 85 674 36 19, sklep@czarymary.pl

Copyright © 2004-2024 CzaryMary.pl