Magiczne Bestsellery

  |  

Promocje

  |  

Horoskop

  |  

Salon wróżb i magii

  |  

Magiczny Blog

  |  

Kontakt / O nas

  |  

Koszty dostawy

Zamknij [X]
Galeria
Harvard Business Review. Marketing
Harvard Business Review. Marketing
Galeria okno

Harvard Business Review. Marketing Outlet

Ocena: 0.0 (Brak ocen)
Typ produktu Oprawa: oprawa twarda
Wydawca: Helion
Dostępność:
4 dni + czas dostawy
Opis książki Harvard Business Review. Marketing
Cena rynkowa: 69.00
Nasza cena:

34.50

Taniej o: 34.50 zł ( 50 % )
Ilość
Dodaj do schowka

Strategie, sukcesy i błędy marketingowe znanych firm

Marketing to budowanie silnej marki, docieranie do właściwych klientów i eksperymentowanie z nowymi produktami lub usługami. To ocenianie własnej firmy z punktu widzenia klientów i łączenie możliwości organizacji z potrzebami rynku. Dobry marketing jest warunkiem skutecznego konkurowania.

Doskonalenie oferty i osiąganie zysków -- takie cele stawia sobie każda firma. Można je osiągać wieloma metodami: wprowadzając nowości, obniżając koszty, podnosząc jakość i cenę, podkreślając unikalne cechy marki czy wysyłając spójny przekaz marketingowy. W tym zbiorze artykułów znajdziesz koncepcje marketingowe sprawdzone w firmach na całym świecie.

"Harvard Business Review. Marketing" to zbiór artykułów o marketingu, które ukazały się w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorzy prezentowanych tu artykułów to doświadczeni eksperci w dziedzinie marketingu. Omawiają prawdziwe przypadki firm, przełomowe koncepcje oraz narzędzia i techniki marketingowe stosowane w firmach na całym świecie. Poznaj punkt widzenia autorów oraz ich innowacyjne koncepcje, które jutro mogą stać się częścią Twojego otoczenia rynkowego.

W książce poruszone zostały następujące zagadnienia:

  • Mierzenie i ocenianie wartości marki
  • Ratowanie osłabionej marki
  • Zarządzanie marką tak jak firmą
  • Branding: budowanie świadomości marki
  • Marketing przez Internet
  • Zarządzanie marką globalną
  • Podnoszenie rentowności inwestycji w marketing: eksperymenty i nieoczekiwane odkrycia marketingowe

Najczęściej kupowane razem:

Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności - Książki o marketingu Harvard Business Review. 34.50 zł 69.00 zł
50%
Oszczędzasz
Dodaj do koszyka
Kobiety górą! Jak przetrwać w labiryncie biznesu - Kariera kobiety Kobiety górą! Jak przetrwa 24.50 zł 49.00 zł
50%
Oszczędzasz
Dodaj do koszyka
Zagrożenia do przewidzenia. Jak wykrywać oznaki kryzysów w firmie i gospodarce - Książki o marketingu Zagrożenia do przewidzenia 24.50 zł 49.00 zł
50%
Oszczędzasz
Dodaj do koszyka
Harvard Business Review. Kobiety i biznes - Biuro i Praca Harvard Business Review. 34.50 zł 69.00 zł
50%
Oszczędzasz
Dodaj do koszyka
Alianse strategiczne. Sztuka zdobywania korzyści poprzez współpracę - Zasoby ludzkie Alianse strategiczne. 29.50 zł 59.00 zł
50%
Oszczędzasz
Dodaj do koszyka
Dlaczego piątkowi uczniowie pracują dla trójkowych - Bogaty ojciec Dlaczego piątkowi uczniowi 47.31 zł 57.00 zł
17%
Oszczędzasz
Dodaj do koszyka
Ukryta perswazja. Psychologiczne taktyki wywierania - Manipulacja i wywieranie wpływu Ukryta perswazja. 35.11 zł 39.90 zł
12%
Oszczędzasz
Dodaj do koszyka
Jednominutowy menedżer i przywództwo - Biuro i Praca Jednominutowy menedżer 18.68 zł 24.90 zł
25%
Oszczędzasz
Dodaj do koszyka
7 nawyków skutecznego działania - Książki o rozwoju osobistym 7 nawyków skutecznego 28.85 zł 39.90 zł
28%
Oszczędzasz
Dodaj do koszyka
Mądre bogate dziecko - Bogaty ojciec Mądre bogate dziecko 30.71 zł 41.67 zł
26%
Oszczędzasz
Dodaj do koszyka
Erystyka. Sztuka prowadzenia sporów - Książki o rozwoju osobistym Erystyka. Sztuka 10.71 zł 12.90 zł
17%
Oszczędzasz
Dodaj do koszyka
Bogaty ojciec, biedny ojciec - Bogaty ojciec Bogaty ojciec, biedny ojciec 24.58 zł 34.00 zł
28%
Oszczędzasz
Dodaj do koszyka
Recenzje książki Harvard Business Review. Marketing - przeczytaj opinie klientów:

Szczegóły książki Harvard Business Review. Marketing
  • Wydawnictwo Onepress
  • Seria Vip
  • Oprawa: Twarda
  • Stan: końcówka nakładu, książki są nowe, ale niepełnowartościowe (mogą posiadać zażółknięcia, drobne zagięcia, itp.), mogą nie posiadać dodatków takich jak płyty CD, płyty DVD, mazaki, długopisy, naklejki i inne drobne elementy.
  • Model: 978837361916633
  • EAN: 978837361916633
Podobne produkty
Product placement. Medioznawstwo a marketing kreatywny - Literatura popularnonaukowa Product placement. Medioznawstwo a marketing kreatywny

Cena: 33.06 zł
Promocja z: 38.00
Dynamiczne przemiany w świecie sztuki audiowizualnej, jak i zmiana reguł refleksji nad zjawiskami przez nią dostrzeganymi – tak przecież odległymi od sfery dotychczasowych zainteresowań estetyków i teoretyków kina – zmuszają obecnie tych ostatnich do uważnego śledzenia fakt...
Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności - Książki o marketingu Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności

Cena: 34.50 zł
Promocja z: 69.00
Przyszłość firmy zależy od wielu czynników. Umiejętność redukcji kosztów i wprowadzenie na rynek ciekawego produktu mogą nie wystarczyć do przetrwania we współczesnych realiach gospodarczych. Najistotniejszą cechą menedżera, który chce zagwarantować swojemu przedsiębiorstwu miejsce na rynkach......
Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych - Zasoby ludzkie Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych

Cena: 34.50 zł
Promocja z: 69.00
Co znaczy być przywódcą w fascynującym i ciągle zmieniającym się świecie? Autorzy artykułów opublikowanych w tej książce wyjawiają cechy i działania dobrego przywódcy, sięgając po inspirujące przykłady i wnioski z doświadczeń liderów wielu organizacji. Opowiadają na pytanie, co sprawia, że menedżer....
Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą - Sprzedaż Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą

Cena: 34.50 zł
Promocja z: 69.00
Twoja firma nie jest organizacją non profit. Górnolotne misje, określane przez zarząd cele, podejmowane działania PR -- to wszystko jest godne pochwały i potrzebne, ale tak naprawdę nie dlatego firma istnieje na rynku. Co więc stanowi zasadniczą kwestię codziennych zmagań w trudnym świecie......
Harvard Business Review. Kobiety i biznes - Biuro i Praca Harvard Business Review. Kobiety i biznes

Cena: 34.50 zł
Promocja z: 69.00
Kończą prestiżowe studia, przechodzą szkolenia, podejmują ambitną pracę… a następnie odchodzą z firmy na urlop macierzyński i często nie wracają już na ścieżkę kariery. Czy to oznacza, że realizowane w wielu firmach programy wyrównywania szans są nieskuteczne? Czy środowisko pracy w dużych......
Influencer marketing od A do Z - Książki o marketingu Influencer marketing od A do Z

Cena: 65.55 zł
Promocja z: 69.00
Szukasz kompendium wiedzy o współpracy z influencerami? Interesują Cię polskie case studies i badania dotyczące naszego rynku? Jesteś marketerem i szukasz sposobu na ulepszenie swoich kampanii, a może jako twórca chcesz spojrzeć na ten temat okiem marki? To dla Ciebie powstał „Influencer marke...
Marketing. Biblioteka sukcesu Briana Tracy - Książki o marketingu Marketing. Biblioteka sukcesu Briana Tracy

Cena: 23.92 zł
Promocja z: 29.90
JAK SKUTECZNIE DOCIERAĆ DO KLIENTÓW I PRZEKONAĆ ICH DO ZAKUPU? Sukces twojego biznesu zależy od sukcesu twoich działań marketingowych. Jeśli uda ci się ustalić, czego twoi klienci pragną, potrzebują, i na co mogą sobie pozwolić — a potem zdołasz im to dać — osiągniesz imponujące wyniki. ...
Sklep prowadzony przez Glosel sp. z.o.o. sp.k., ul. Kolejowa 12E, 15-701 Białystok
Copyright © 2004-2020 CzaryMary.pl
Mapa galerii: 1 | 2