Darmowa Dostawa od 249,00 zł
Koszty dostawy od 8,99 zł (punkty odbioru)
Odbiór osobisty za 0 zł:
Warszawa, Wrocław, Białystok, Poznań, Częstochowa, Łódź, Lublin, Szczecin, Piotrków Trybunalski, Zamość,
Suwałki, Ełk,
Grajewo, Chojnice, Świdnica,
Zielonka, Łomża.
<p><strong>Zwycięstwo kultury organizacyjnej</strong></p><ul><li><span style="line-height: 1.5em;">Realizacja wizji, misji i celu współczesnego przedsiębiorstwa</span></li><li><span style="line-height: 1.5em;">Budowanie potencjału poprzez zarządzanie wartościami</span></li><li><span style="line-height: 1.5em;">Integrowanie pracowników i rozwój organizacyjny</span></li></ul><p>Co wyróżnia takie korporacje jak Microsoft, Hewlett-Packard czy American Express? W czym tkwi ich klucz do sukcesu? Bez wątpienia łączy je jedno: wysoko rozwinięte poczucie wartości organizacyjnych. W wielu przypadkach wartości te zostały sformułowane przez założycieli firmy lub osoby, które nią zarządzały. Nie są one wytworem chwili, lecz wielu lat pracy wszystkich ludzi zatrudnionych w danej organizacji. Mówią o tym, co jest dla firmy najważniejsze, a identyfikują się z nimi wszyscy pracownicy, zarówno ci szeregowi, jak i dyrektorzy najwyższych szczebli.</p><p>Każda firma ma taki zbiór wartości. To one decydują o jej misji, o strategii, którą realizuje, a także o tym, w jaki sposób jej pracownicy komunikują się z klientami i kontrahentami. Bardzo ważne jest, żeby wszystkie osoby zatrudnione w firmie były ich świadome. Nie mogą to być wartości sztucznie narzucane, będące efektem aktualnego trendu w zarządzaniu. Muszą one stanowić integralną część firmy i leżeć u podstaw każdej podejmowanej decyzji. To właśnie te wartości -- praktykowane, a nie deklarowane -- decydują o sukcesie firmy.</p><p>Z tej książki dowiesz się:</p><ul><li><span style="line-height: 1.5em;">co to są główne wartości firmy;</span></li><li><span style="line-height: 1.5em;">jak je odkryć i rozwijać;</span></li><li><span style="line-height: 1.5em;">jak robią to najlepsi, czyli poznasz historie sukcesu największych amerykańskich korporacji w kontekście zarządzania poprzez wartości.</span></li></ul><p></p><p>Helion 2007, ISBN: 978-83-246-0758-7, 150x215, 270 s., oprawa twarda</p><p></p><p><span style="font-size: medium; font-family: 'comic sans ms', sans-serif; color: #800000;"><strong>Potęga wartości Jak zbudować nieśmiertelną firmę Agata Stachowicz-Stanusch</strong></span></p>