Magiczne Bestsellery

  |  

Promocje

  |  

Horoskop

  |  

Salon Wróżb i Magii

  |  

Magiczny Blog

  |  

Kontakt / O nas

  |  

Koszty dostawy

Zamknij [X]
Galeria
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw
Galeria okno

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw

Ocena: 0.0 (Brak ocen)
Typ produktu Ilość stron: 256
Oprawa: Miękka
Dostępność:
P R O D U K T   N I E D O S T Ę P N Y
Opis akademickiego podręcznika Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw

33.92

najniższa cena z 30 dni: 33,92 zł
PRODUKT NIEDOSTĘPNY Zapytaj o dostępność

Czy da się rozwijać biznes bez social mediów?

Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt. Więcej - firmy niewyrażające gotowości do takiego kontaktu narażają się na to, że klient się od nich odwróci. Ludzie nie spędzają dziś wiele czasu na Twojej stronie WWW. Godzin pracy punktu handlowego, menu lokalu oraz zdjęć nowej oferty butiku odzieżowego szukają w mediach społecznościowych. Jeśli szybko nie znajdą tam pożądanej informacji, pójdą do konkurencji.

Jednak nie wystarczy być po prostu obecnym w social mediach. Dziś trzeba się w nich poruszać bardzo świadomie, zdawać sobie sprawę z tego, jakie cele chce się za ich pośrednictwem osiągać - zwiększyć sprzedaż, budować wizerunek (i jaki), co i jak komunikować, by osiągnąć oczekiwany efekt, w jaki sposób reagować na ewentualne kryzysy.

Jeśli właśnie zakładasz profil swojej firmy w serwisie Faceboook albo jeśli już go prowadzisz, ale czujesz, że możesz to robić lepiej, ta książka powinna się stać Twoją lekturą do poduszki i... do klawiatury. Znajdziesz w niej m.in. dane i informacje o funkcjach dostępnych w poszczególnych kanałach, ale przede wszystkim wiele porad i inspiracji. Dostarczy Ci ona mnóstwa gotowych do zastosowania pomysłów na działanie. Dowiesz się z niej, jak przygotować kampanię skrojoną idealnie na swoje potrzeby. Pomoże Ci także powrócić do sedna, praprzyczyny, dla której media społecznościowe w ogóle powstały - do człowieka. Dzięki lekturze dowiesz się, jak prowadzić z innymi dialog w wirtualnej rzeczywistości, ale także poznasz sposoby na to, jak jeszcze mocniej zaprząc social media do rozwijania Twoich pomysłów biznesowych - teraz jest to możliwe znacznie bardziej niż dawniej. Nie trać czasu, tylko wykorzystaj okazję.


O autorze

Marcin Żukowski — cyfrowy tubylec, account manager w agencji interaktywnej Mint Media, gdzie opiekuje się kluczowymi klientami. Aktywny działacz IAB Polska, autor artykułów branżowych. Występuje na konferencjach i szkoleniach. Wykłada na Uczelni Łazarskiego. Założył fundację Cyfrowi Tubylcy. Przez pięć lat prowadził Stowarzyszenie MłodaRP, aktywizujące młodych ludzi na polu polityki, gospodarki i kultury. Pisze, komentuje i doradza w zakresie e-marketingu mediom, firmom i instytucjom.

"Nazywam siebie cyfrowym tubylcem, a więc gościem, który żyje w symbiozie z nowymi mediami i technologiami. Staram się utrzymywać równowagę w tym cyfrowym świecie.

Na co dzień zajmuję się marketingiem internetowym, szczególnie mediami społecznościowymi. Doradzam firmom i instytucjom. Regularnie prowadzę szkolenia, a także jestem konsultantem w projektach marketingowych. Jestem wykładowcą Uczelni Łazarskiego. Mam za sobą kilka lat pracy w agencji interaktywnej i współpracę z dużymi markami m.in. PKO Bankiem Polskim, Unilever, Medicover czy Maspex.

Jestem autorem dwóch bestsellerów – „Twoja firma w social mediach” oraz „Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego”. Przez pięć lat prowadziłem Stowarzyszenie MłodaRP aktywizujące młodych ludzi na polu polityki, gospodarki i kultury. Piszę, komentuję i doradzam w zakresie marketingu i komunikacji mediom, firmom i instytucjom.

A poza tym jestem mężem i ojcem (bardzo polecam)"

Szczegóły akademickiego podręcznika Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw
  • Autor: Marcin Żukowski
  • Ilość stron: 256
  • Oprawa: Miękka
  • Rok wydania: 2018
  • Wydawnictwo Onepress
  • Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
  • Model: 9788328342248
  • EAN: 9788328342248
  • Nr wydania: 2
  • ISBN: 9788328342248
  • Język: polski
  • Wymiary: 14.0x21.0x1.5 cm
Recenzje akademickiego podręcznika Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw - przeczytaj opinie klientów:

Podobne produkty
Podręcznik energetycznego uzdrawiania Podręcznik energetycznego uzdrawiania

Cena: 60.80 zł
Pierwszym lekarzem medycyny energetycznej jesteś Ty. Stosując zasady opisane w tej książce...
Podręcznik EFT Podręcznik EFT

Cena: 39.90 zł
Pierwsza pozycja w języku polskim opisująca EFT! Zaledwie w przeciągu kilku minut (!) możn...
eBook Fizyka Zbiór Testów z pełnymi rozwiązaniami dla szkół średnich pdf Fizyka Zbiór Testów z pełnymi rozwiązaniami dla szkół średnich

Cena: 16.96 zł
Książka może być bardzo pomocna przy zdalnym nauczaniu. Niniejszy zbiór zadań testowych z ...
eBook Koopetycja w rozwoju przedsiębiorstw High-Tech pdf Koopetycja w rozwoju przedsiębiorstw High-Tech

Cena: 38.65 zł
W miarę zawężania się pola konkurencji rośnie znaczenie zasobów niematerialnych i i...
Liczby. Firma. Fortuna Liczby. Firma. Fortuna

Cena: 34.00 zł
Książka ta powstała, by ułatwić pomyślne inicjowanie przedsięwzięć, a zwłaszcza zakładanie...
Własna firma w czasach biurokracji Własna firma w czasach biurokracji

Cena: 25.20 zł
Jedyny polski poradnik małego biznesu napisany przez praktyka...
eBook Mała firma w sieci. Narzędzia GOOGLE dla początkujących mobi epub Mała firma w sieci. Narzędzia GOOGLE dla początkujących

Cena: 25.42 zł
Zamysłem Autorów było napisanie książki będącej rodzajem instrukcji dla przedsiębio...
eBook Własna firma 2014 Jak założyć i prowadzić? pdf epub Własna firma 2014 Jak założyć i prowadzić?

Cena: 28.93 zł
Książka - w formie przewodnika - adresowana jest do osób planujących rozpocząć działalność...
eBook Wojna o młodych. Kościół i komuniści w walce o religię w szkołach średnich 1945–1961 pdf mobi epub Wojna o młodych. Kościół i komuniści w walce o religię w szkołach

Cena: 10.12 zł
Czy religia powinna być nauczana w szkołach? Ta kwestia pojawia się w dyskusji publicznej ...
Sklep prowadzony przez: Glosel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111 Białystok, NIP: 542-315-11-57, REGON: 200317860, KRS 0000569207
+48 85 674 36 19, sklep@czarymary.pl

Copyright © 2004-2024 CzaryMary.pl