Magiczne Bestsellery

  |  

Promocje

  |  

Horoskop

  |  

Salon Wróżb i Magii

  |  

Magiczny Blog

  |  

Kontakt / O nas

  |  

Koszty dostawy

Zamknij [X]
Galeria
Service design po polsku jak przyciągnąć zadowolić i zatrzymać klientów
Service design po polsku jak przyciągnąć zadowolić i zatrzymać klientów
Galeria okno

Service design po polsku jak przyciągnąć zadowolić i zatrzymać klientów

Ocena: 0.0 (Brak ocen)
Typ produktu Ilość stron: 250
Oprawa: Miękka
Dostępność:
P R O D U K T   N I E D O S T Ę P N Y
Opis książki Service design po polsku jak przyciągnąć zadowolić i zatrzymać klientów

51.54

najniższa cena z 30 dni: 51,68 zł
PRODUKT NIEDOSTĘPNY Zapytaj o dostępność

Książka ta pomoże Ci:

-przygotować lepsze i unikatowe usługi,

-uniknąć wpadek przy wdrażaniu wszelkich zmian,

-poprawić rentowność i stabilność biznesu,

-oferować klientom autentyczną korzyść.

Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja, w której autor wyjaśnia, jak dzięki service design zaprojektować produkty i usługi zorientowane na użytkownika. Tłumaczy, jak uczynić je bardziej praktycznymi, przyjaznymi i skutecznymi, jak przyciągnąć i – co najważniejsze – zatrzymać klienta.

Service design polega na integracji wszystkich punktów styku użytkownika z daną usługą, zarówno w przestrzeni online, jak i offline. Autor podpowiada, jak krok po kroku przeprowadzić takie działania w swojej organizacji. Konkretne przykłady wykorzystania narzędzi projektowania usług i doświadczeń na rynku polskim i zagranicznym czynią publikację praktyczną lekturą, która wzbogaci nie tylko wiedzę, ale również umiejętności i kompetencje czytelnika.

Książka jest przewodnikiem dla menedżerów odpowiedzialnych za procesy New Product Development (NPD), projektantów produktów i interakcji, architektów informacji, badaczy sektora społeczno-gospodarczego, marketingowców. Jest to również niezbędne źródło wiedzy dla studentów, w tym studiów podyplomowych z zarządzania usługami, service design i projektowania usług.

dr Marcin Chłodnicki - kierownik Studiów Podyplomowych Service Design w sektorach kreatywnych na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Współtwórca Service Design Polska – platformy współpracy i promocji Service Design (Thinking) w Polsce. Prezes zarządu firmy doradczo-projektowej BDS Sp. z o.o. Członek Service Design Network i założyciel SDN Polish Chapter.

Szczegóły książki Service design po polsku jak przyciągnąć zadowolić i zatrzymać klientów
  • Autor: Marcin Chłodnicki
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Oprawa: Miękka
  • Rok wydania: 2017
  • Ilość stron: 250
  • Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
  • Model: 9788301194321
  • Język: polski
  • Podtytuł: Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów
  • ISBN: 9788301194321
  • EAN: 9788301194321
  • Wymiary: 16.2x23.5x0.7 cm
Recenzje książki Service design po polsku jak przyciągnąć zadowolić i zatrzymać klientów - przeczytaj opinie klientów:

Podobne produkty
eBook Reflectivity in Pre-Service Teacher Education: A Survey of Theory and Practice pdf Reflectivity in Pre-Service Teacher Education: A Survey of Theory and

Cena: 24.99 zł
Książka Danuty Gabryś-Barker to monografia poświęcona miejscu refleksyjności oraz – ...
Medytacja dla psychoterapeutów i ich klientów Medytacja dla psychoterapeutów i ich klientów

Cena: 29.75 zł
Uprawianie medytacji zapewnia wiele korzyści zdrowotnych. Można ją włączyć do praktyki zdr...
eBook Kamienie lecznicze w litoterapii. Jak z pomocą ponad 500 kamieni i kryształów wrócić do zdrowia, przyciągnąć szczęście i odzyskać spokój ducha pdf Kamienie lecznicze w litoterapii. Jak z pomocą ponad 500 kamieni i

Cena: 50.58 zł
Litoterapia nazywana leczeniem kamieniami, to holistyczna metoda uzdrawiania sięgająca 350...
eBook Design Your Life pdf Design Your Life

Cena: 14.71 zł
Ten program powstał po to, aby dać rozwój ludziom. Cierpnie jest wtedy, kiedy czujemy się ...
eBook The Muon Trigger of the CMS experiment - design, performance, upgrade pdf The Muon Trigger of the CMS experiment - design, performance, upgrade

Cena: 10.35 zł
The CMS experiment has operated smoothly during the LHC Run-1 (2010-2013). A large numer o...
Metody zdobywania klientów, czyli jak osiągnąć sukces w sprzedaży Metody zdobywania klientów, czyli jak osiągnąć sukces w sprzedaży

Cena: 44.91 zł
`Dla kogo jest tak książka? Przede wszystkim dla tych, którzy chcą w sprzedaży osiągnąć su...
Prawa wszechświata - fizyka kwantowa i magia Jak przyciągnąć pieniądze, miłość, kreatywność i szczęście Prawa wszechświata - fizyka kwantowa i magia Jak przyciągnąć

Cena: 50.58 zł
Światowej sławy ekspert w dziedzinie wiedzy o sukcesie, Maxim Mankevich, zainspirował już ...
Human Design w praktyce Human Design w praktyce

Cena: 46.33 zł
Słyszałeś kiedykolwiek o wykresie Human Design? Jeśli nie, koniecznie powinieneś nadrobić ...
Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów

Cena: 38.61 zł
Twitter pozwala na wpisy o maksymalnej długości 140 znaków. Snapchat daje maksymalnie osie...
Sklep prowadzony przez: Glosel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111 Białystok, NIP: 542-315-11-57, REGON: 200317860, KRS 0000569207
+48 85 674 36 19, sklep@czarymary.pl

Copyright © 2004-2024 CzaryMary.pl