Magiczne Bestsellery

  |  

Promocje

  |  

Horoskop

  |  

Salon wróżb i magii

  |  

Magiczny Blog

  |  

Kontakt / O nas

  |  

Koszty dostawy

Zamknij [X]
Galeria
Marketing technologii społecznych Charlene Li Josh Bernoff
Marketing technologii społecznych Charlene Li Josh Bernoff
Galeria okno

Marketing technologii społecznych Charlene Li Josh Bernoff Outlet

Ocena: 0.0 (Brak ocen)
Typ produktu Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Wydawca: MT Biznes
Dostępność:
P R O D U K T   N I E D O S T Ę P N Y
Opis książki Marketing technologii społecznych Charlene Li Josh Bernoff
Cena rynkowa: 62.48
Nasza cena:

31.24

Taniej o: 31.24 zł ( 50 % )
PRODUKT NIEDOSTĘPNY Zapytaj o dostępność

Autorzy książki wyjaśniają, w jaki sposób możesz wykorzystać dla własnych celów potencjał klientów nawiązujących kontakty między sobą. Charlene Li i Josh Bernoff przytaczają 25 zróżnicowanych przykładów z całego świata - począwszy od usług medycznych, poprzez handel detaliczny, a na usługach biznesowych skończywszy - potwierdzające, że wiodące współczesne firmy mogą zdobywać informacje, generować przychody, obniżać wydatki i inspirować własnych klientów. Książka powstała na podstawie rzetelnych danych i bogatych doświadczeń wielu firm. Dzięki lekturze tej książki dowiesz się między innymi, -jak firma Procter & Gamble tworzy subtelny przekaz marketingowy skierowany do członków internetowej społeczności, czterokrotnie bardziej skuteczny niż reklama telewizyjna, w jaki sposób firma Best Buy wykorzystuje portal społecznościowy do pozyskiwania informacji od tysięcy pracowników..

 

Mt Biznes 2009, ISBN: 978-83-61040-72-9, 160x235, 348 s., oprawa miękka

 

Marketing technologii społecznych Charlene Li, Josh Bernoff

Recenzje książki Marketing technologii społecznych Charlene Li Josh Bernoff - przeczytaj opinie klientów:

Szczegóły książki Marketing technologii społecznych Charlene Li Josh Bernoff
  • Autor: Charlene Li & Josh Bernoff
  • Wydawnictwo MT Biznes
  • Oprawa: Miękka
  • Stan: końcówka nakładu, książki są nowe, ale niepełnowartościowe (mogą posiadać zażółknięcia, drobne zagięcia, itp.), mogą nie posiadać dodatków takich jak płyty CD, płyty DVD, mazaki, długopisy, naklejki i inne drobne elementy.
  • Model: 978836104072933
  • EAN: 978836104072933
Podobne produkty
Product placement. Medioznawstwo a marketing kreatywny - Literatura popularnonaukowa Product placement. Medioznawstwo a marketing kreatywny

Cena: 33.06 zł
Promocja z: 38.00
Dynamiczne przemiany w świecie sztuki audiowizualnej, jak i zmiana reguł refleksji nad zjawiskami przez nią dostrzeganymi – tak przecież odległymi od sfery dotychczasowych zainteresowań estetyków i teoretyków kina – zmuszają obecnie tych ostatnich do uważnego śledzenia fakt...
Ciało a możliwości poznawcze podmiotu w filozofii i w naukach społecznych o kulturze fizycznej - Filozofia Ciało a możliwości poznawcze podmiotu w filozofii i w naukach

Cena: 17.00 zł
Promocja z: 20.00
Koncepcja "podmiotu poznania" jest nową kategorią dla filozofii kultury fizycznej pozwalającą na wskazanie milcząco zakładanych zdolności poznawczych człowieka w ramach danej dziedziny kultury fizycznej. Wśród nauk o kulturze fizycznej nie ma jednego zakładanego "podmiotu poznania", czego dowodem......
Układy złożone w naukach społecznych. Wybrane zagadnienia - Psychoterapia Układy złożone w naukach społecznych. Wybrane zagadnienia

Cena: 37.33 zł
Promocja z: 41.48
Najbardziej uderzającą właściwością obiektów badań nauk społecznych – ludzi, organizacji, społeczeństw – jest ich złożoność. Ludzki umysł uważany jest za zjawisko najbardziej złożone spośród tych, które znamy. Większą złożoność można przypisać tylko zbiorowi wzajemnie oddziałujących na s...
Wspólnota samorządowa wobec współczesnych wyzwań i zagrożeń społecznych. Studium przypadku gminy miejskiej Szczytno - Literatura psychologiczna Wspólnota samorządowa wobec współczesnych wyzwań i zagrożeń

Cena: 36.28 zł
Promocja z: 42.68
W pierwszym rozdziale pracy podjęto teoretyczne rozważania na temat istoty wyzwań i zagrożeń oraz określono główne zadania podstawowej jednostki samorządu terytorialnego. Ponadto przedstawiono rys historyczny Szczytna i jego aktualny potencjał społeczno-gospodarczy. Drugi rozdział poświęcono......
Influencer marketing od A do Z - Książki o marketingu Influencer marketing od A do Z

Cena: 65.55 zł
Promocja z: 69.00
Szukasz kompendium wiedzy o współpracy z influencerami? Interesują Cię polskie case studies i badania dotyczące naszego rynku? Jesteś marketerem i szukasz sposobu na ulepszenie swoich kampanii, a może jako twórca chcesz spojrzeć na ten temat okiem marki? To dla Ciebie powstał „Influencer marke...
Przyjaźń jako wartość w relacjach społecznych dzieci i młodzieży - Relacje interpersonalne Przyjaźń jako wartość w relacjach społecznych dzieci i młodzieży

Cena: 25.20 zł
Promocja z: 28.00
Książka przeznaczona jest zarówno dla nauczycieli praktyków, jak i studentów pedagogiki. Publikacja ma charakter teoretyczno-praktyczny. W dwóch pierwszych rozdziałach autorki przedstawiły pojęcie i rodzaje wartości oraz ich znaczenie w procesie wychowania dzieci i młodzieży, a także ogólnie w......
Pułapki rytuału Między wczesnośredniowiecznymi tekstami a teorią nauk społecznych - Symbole i talizmany Pułapki rytuału Między wczesnośredniowiecznymi tekstami a teorią nauk

Cena: 46.55 zł
Promocja z: 49.00
Prezentowana książka jest przekrojowym spojrzeniem na metodologię badań historycznych, ze szczególnym uwzględnieniem wykorzystania metod antropologicznych w badaniach historycznych (zwłaszcza epoki średniowiecza). Autor zwraca uwagę, że zbytnie przywiązanie do XX-wiecznej teorii rytuału może......
Marketing. Biblioteka sukcesu Briana Tracy - Książki o marketingu Marketing. Biblioteka sukcesu Briana Tracy

Cena: 23.92 zł
Promocja z: 29.90
JAK SKUTECZNIE DOCIERAĆ DO KLIENTÓW I PRZEKONAĆ ICH DO ZAKUPU? Sukces twojego biznesu zależy od sukcesu twoich działań marketingowych. Jeśli uda ci się ustalić, czego twoi klienci pragną, potrzebują, i na co mogą sobie pozwolić — a potem zdołasz im to dać — osiągniesz imponujące wyniki. ...
Samoświadomość emocji i percepcja własna kompetencji społecznych a osiągnięcia szkolne uczniów z dysleksją w wieku dorastania - Literatura psychologiczna Samoświadomość emocji i percepcja własna kompetencji społecznych a

Cena: 38.17 zł
Promocja z: 44.90
Podjęte przez Autorki badania miały na celu poszerzenie współczesnej wiedzy z zakresu emocjonalno-społecznego funkcjonowania uczniów z dysleksją oraz porównanie uzyskanych przez nich wyników z wynikami uczniów bez dysleksji. Uzyskane dane empiryczne dostarczyły wielu informacji dotyczących różnic w....
Sklep prowadzony przez Glosel sp. z.o.o. sp.k., ul. Kolejowa 12E, 15-701 Białystok
Copyright © 2004-2020 CzaryMary.pl
Mapa galerii: 1 | 2