Magiczne Bestsellery

  |  

Promocje

  |  

Horoskop

  |  

Salon wróżb i magii

  |  

Magiczny Blog

  |  

Kontakt / O nas

  |  

Koszty dostawy

Zamknij [X]
Galeria
Marketing technologii społecznych
Marketing technologii społecznych
Galeria okno

Marketing technologii społecznych Outlet

Ocena: 0.0 (Brak ocen)
Typ produktu Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Wydawca: MT Biznes
Dostępność:
3-5 dni + czas dostawy

Opis książki

Marketing technologii społecznych
Cena rynkowa: 62.48
Nasza cena:

31.24

Taniej o: 31.24 zł ( 50 % )
Ilość
Dodaj do schowka

Wśród twoich klientów wzbiera nowy, potężny nurt. Czy już jesteś na niego gotowy?
Właśnie w tej chwili twoi klienci piszą o twoich produktach na swoich blogach i przerabiają twoje reklamy w serwisie YouTube. Redagują na potrzeby Wikipedii artykuł na temat twojej firmy i łączą się w grupy wokół twoich produktów na portalach społecznościowych takich jak Facebook. Wszystko to są przejawy nowego zjawiska społecznego -  wzbierającego nurtu - które na trwałe odmieniło oblicze świata. Większość firm postrzega wzbierający nurt jako zagrożenie. Ty masz okazje dostrzec w nim swoją szansę.
Autorzy książki wyjaśniają, w jaki sposób możesz wykorzystać dla własnych celów potencjał klientów nawiązujących kontakty między sobą. Charlene Li i Josh Bernoff przytaczają 25 zróżnicowanych przykładów z całego świata - począwszy od usług medycznych, poprzez handel detaliczny, a na usługach biznesowych skończywszy - potwierdzające, że wiodące współczesne firmy mogą zdobywać informacje, generować przychody, obniżać wydatki i inspirować własnych klientów.
Książka powstała na podstawie rzetelnych danych i bogatych doświadczeń wielu firm. Dzięki lekturze tej książki dowiesz się między innymi,
•    jak firma Procter & Gamble tworzy subtelny przekaz marketingowy skierowany do członków internetowej społeczności, czterokrotnie bardziej skuteczny niż reklama telewizyjna,
•    w jaki sposób firma Best Buy wykorzystuje portal społecznościowy do pozyskiwania informacji od tysięcy pracowników,
•    jak zmieniło się oblicze firmy Dell w związku z wykorzystaniem informacji od klientów przy reorganizacji niemal wszystkich sfer jej działalności,
•    jak obniżać koszty przez kreatywne zastosowania Internetu.
Groundswell to wzbierający nurt opinii społecznych, który możesz wykorzystać. To krok dalej niż marketing szeptany. Groundswell to zjawisko, którego nie możesz zignorować.

O AUTORACH
Charlene Li, dawniej członek zespołu Forrester Research, jest obecnie niezależnym ekspertem.
Josh Bernoff jest wiceprezesem i głównym analitykiem w firmie Forrester Research. Po trzynastu latach pracy zawodowej stał się jednym z najczęściej cytowanych amerykańskich analityków. Analizy Josha, będące próbą zrozumienia natury ludzi i ich zwyczajów w zakresie posługiwania się różnymi technologiami, były cytowane w wielu różnych źródłach: począwszy od „Wall Street Journal”, a na programie telewizyjnym 60 Minutes skończywszy.

OPINIE
Jeśli nie ma cię w Internecie, to nie istniejesz. Co jednak, jeśli produkt – czy usługa – twojej firmy jest właśnie szeroko krytykowany na internetowych forach, blogach i w serwisach społecznościowych? Dzięki tej książce dowiesz się, czym jest wzbierający nurt i jak można wykorzystać jego siłę w działaniach na rzecz własnej marki.
- Dorota Wilkanowicz, specjalista ds... Public relation www.qpracy.pl

„Władza w ręce ludu!” To zawołanie jeszcze nie tak dawno kojarzyło się przede wszystkim z wezwaniem do rewolucji. Było jednym z symboli kojarzonych z nowym porządkiem politycznym, który, choć wprowadzony wielkim kosztem, nie przetrwał próby czasu. Ale czy na pewno? W wirtualnym świecie Internetu wzbiera potężny nurt. Jego siła bazuje na trzech filarach: ludziach, technologii i gospodarce. Decydujące znaczenie w tym przypadku odgrywają ludzie, którzy komunikują się z innymi wykorzystując do tego coraz doskonalsze i bardziej dostępne technologie informacyjne. Ludzie łączą się w sieci społeczne, dzielą opiniami i tworzą spontaniczne darmowe zasoby wiedzy, które są znaczącą alternatywą wobec moderowanych i często płatnych serwisów informacyjnych. Ludzie jednak występują przede wszystkim w roli konsumentów, którzy decydują o tym, co jest dla nich dobre, a co złe. Dzielą się swoimi przemyśleniami na forach, blogach i w serwisach społecznościowych. Ich opinie odbijają się szerokim echem w internetowej przestrzeni. To echo jest jak wzbierający nurt, który niezwykle trudno opanować. W takich warunkach znaczenia nabiera umiejętne wsłuchiwanie się w to, o czym piszą i mówią ludzie. W takim kontekście wykrzykiwane z rozmachem reklamy i hałaśliwe promocje ustępują miejsca pokornej i kreatywnej cierpliwości, która niezbędna jest do tego, aby ze zrozumieniem wsłuchiwać się we wzbierający nurt sieci 2.0.
- Robert Czech, ekspert ds... Doradztwa biznesowego Grupa TP

 

spis treści i I rozdział (pdf)

Recenzje książki Marketing technologii społecznych - przeczytaj

opinie klientów:

Szczegóły książki Marketing technologii społecznych
  • Autor: Charlene Li & Josh Bernoff
  • Wydawnictwo: MT Biznes
  • Oprawa: Miękka
  • Stan: końcówka nakładu, książki są nowe, ale niepełnowartościowe (mogą posiadać zażółknięcia, drobne zagięcia, itp.), mogą nie posiadać dodatków takich jak płyty CD, płyty DVD, mazaki, długopisy, naklejki i inne drobne elementy.
  • Model: 978836104072933
  • EAN: 978836104072933

CzaroMarowe rozmaitości:

Moc kryształów - Kamienie szlachetne. Książki Moc kryształów 24.43 zł 34.90 zł
30%
Oszczędzasz
Dodaj do koszyka
Baba Jaga radzi - Wicca, magia naturalna, czarostwo Baba Jaga radzi 22.69 zł 34.90 zł
35%
Oszczędzasz
Dodaj do koszyka
Talizman Aniołów, srebro - Talizmany anielskie, figurki aniołów i inne Talizman Aniołów, srebro 71.73 zł 75.50 zł
5%
Oszczędzasz
Dodaj do koszyka
Tarcza algizowa AEGISHJALMUR, pozłacana - Amulety runiczne Tarcza algizowa 97.65 zł 108.50 zł
10%
Oszczędzasz
Dodaj do koszyka
Gilded Reverie Lenormand, Expanded Edition - Karty Lenormand Gilded Reverie Lenormand, 79.80 zł 84.00 zł
5%
Oszczędzasz
Dodaj do koszyka
Talizman Aniołów, pudełko drewniane 8 cm - Pudełka i ozdoby z drewna Talizman Aniołów, pudeł 34.20 zł 36.00 zł
5%
Oszczędzasz
Dodaj do koszyka
Millenium Thot Tarot - Tarot Ezoteryczny Millenium Thot Tarot 90.11 zł 102.40 zł
12%
Oszczędzasz
Dodaj do koszyka
Smocza Gwiazda - Draca Stella - Symbole szczęścia Smocza Gwiazda - Draca 56.10 zł 66.00 zł
15%
Oszczędzasz
Dodaj do koszyka
Radiant Wise Spirit Tarot - Tarot Ezoteryczny Radiant Wise Spirit Tarot 90.11 zł 102.40 zł
12%
Oszczędzasz
Dodaj do koszyka
Oczyszczanie energetyczne - Wicca, magia naturalna, czarostwo Oczyszczanie energetyczne 24.43 zł 34.90 zł
30%
Oszczędzasz
Dodaj do koszyka
DMT. Molekuła duszy - Okultyzm i magia ceremonialna DMT. Molekuła duszy 31.50 zł 45.00 zł
30%
Oszczędzasz
Dodaj do koszyka
Szepty aniołów - Rozwój duchowy Szepty aniołów 27.92 zł 34.90 zł
20%
Oszczędzasz
Dodaj do koszyka
La Santa Muerte - Okultyzm i magia ceremonialna La Santa Muerte 27.93 zł 39.90 zł
30%
Oszczędzasz
Dodaj do koszyka
Smith-Waite Centennial Tarot Deck, Rider Waite Tarot wydanie jubileuszowe - Tarot Ezoteryczny Smith-Waite Centennial 71.16 zł 74.90 zł
5%
Oszczędzasz
Dodaj do koszyka
Gdzie żyją demony? - Okultyzm i magia ceremonialna Gdzie żyją demony? 20.93 zł 29.90 zł
30%
Oszczędzasz
Dodaj do koszyka
Podobne produkty
Badania jakościowe w naukach społecznych - Literatura psychologiczna Badania jakościowe w naukach społecznych

Cena: 36.08 zł
Promocja z: 41.82
Celem monografii jest scharakteryzowanie wybranych zagadnień związanych z projektowaniem i prowadzeniem badań jakościowych w naukach społecznych, dlatego opisano ich podstawy teoretyczne oraz omówiono najważniejsze metody i techniki badawcze. Wśród wielu typów metod jakościowych scharakteryzowano......
Wiedza chrześcijańska i bezbożna wobec zadań społecznych - Religia Religioznawstwo Teologia Wiedza chrześcijańska i bezbożna wobec zadań społecznych

Cena: 4.30 zł
Promocja z: 4.99
Dzieło Zygmunta Szczęsego Felińskiego. Zygmunt Szczęsny Feliński to polski święty Kościoła katolickiego, w latach 1862-1883 arcybiskup warszawski, profesor Akademii Duchownej w Petersburgu....
Marketing 3.0 - Poradniki Marketing 3.0

Cena: 34.42 zł
Promocja z: 39.90
Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic......
Studia z teorii klas społecznych - Filozofia Studia z teorii klas społecznych

Cena: 27.20 zł
Promocja z: 32.00
Ptaki fruwały przed pojawieniem się ornitologii, nie musiały się bowiem uczyć latania od naukowców. Moralność istniała przed pojawieniem się etyków, a gorączka przed powstaniem akademii medycznych. Podobnie jest z teorią klas. Już od wieków ludzie zdają sobie sprawę z nierówności i sprzecznych......
Koncepcje oporu we współczesnych naukach społecznych - Literatura popularnonaukowa Koncepcje oporu we współczesnych naukach społecznych

Cena: 40.32 zł
Promocja z: 46.74
Przedmiotem pracy jest kategoria oporu analizowana w kontekście założeń wybranych teorii funkcjonujących w obrębie nauk społecznych. Opór został przedstawiony jako kategoria związana ze strategiami transgresyjnymi i emancypacyjnymi, odniesiono go do modelu podmiotowości. Został potraktowany jako......
Product placement. Medioznawstwo a marketing kreatywny - Literatura popularnonaukowa Product placement. Medioznawstwo a marketing kreatywny

Cena: 19.84 zł
Promocja z: 38.00
Dynamiczne przemiany w świecie sztuki audiowizualnej, jak i zmiana reguł refleksji nad zjawiskami przez nią dostrzeganymi – tak przecież odległymi od sfery dotychczasowych zainteresowań estetyków i teoretyków kina – zmuszają obecnie tych ostatnich do uważnego śledzenia fakt...
Logika przekonań społecznych - Filozofia Logika przekonań społecznych

Cena: 20.70 zł
Promocja z: 24.00
Przekonania społeczne to jedno z fundamentalnych pojęć pozwalających zrozumieć działania ludzkie i zjawiska społeczne. Rozprawa Pawła Matuszewskiego stanowi próbę socjologicznego wyjaśnienia tego, w jaki sposób owe przekonania społeczne się tworzą. Autor formułuje przekonującą hipotezę, że znaczna.....
Ciało a możliwości poznawcze podmiotu w filozofii i w naukach społecznych o kulturze fizycznej - Filozofia Ciało a możliwości poznawcze podmiotu w filozofii i w naukach

Cena: 17.00 zł
Promocja z: 20.00
Koncepcja "podmiotu poznania" jest nową kategorią dla filozofii kultury fizycznej pozwalającą na wskazanie milcząco zakładanych zdolności poznawczych człowieka w ramach danej dziedziny kultury fizycznej. Wśród nauk o kulturze fizycznej nie ma jednego zakładanego "podmiotu poznania", czego dowodem......
Samoświadomość emocji i percepcja własna kompetencji społecznych a osiągnięcia szkolne uczniów z dysleksją w wieku dorastania - Literatura psychologiczna Samoświadomość emocji i percepcja własna kompetencji społecznych a

Cena: 38.17 zł
Promocja z: 44.90
Podjęte przez Autorki badania miały na celu poszerzenie współczesnej wiedzy z zakresu emocjonalno-społecznego funkcjonowania uczniów z dysleksją oraz porównanie uzyskanych przez nich wyników z wynikami uczniów bez dysleksji. Uzyskane dane empiryczne dostarczyły wielu informacji dotyczących różnic w....
Sklep prowadzony przez Glosel sp. z.o.o. sp.k., ul. Kolejowa 12E, 15-701 Białystok
Copyright © 2004-2019 CzaryMary.pl
Mapa galerii: 1 | 2 T
Zapisz się na nasz magiczny newsletter i odbierz
Kod 7% dodatkowego rabatu
od cen w CzaryMary. Kod ważny będzie przez 7 dni.
Adres e-mail jest nieprawidłowy
Wyrażam zgodę przetwarzanie podanego adresu e-mail w celu wysyłania treści marketingowej przez www.CzaryMary.pl zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Dziękujemy za zapisanie się na newsletter!
W ciągu najbliższych kilku minut
(z reguły 5, w wyjątkowych sytuacjach do 90 min.)
na Twój adres e-mail
wyślemy wiadomość z kodem dającym 7% dodatkowego rabatu.
Możesz skorzystać z niego jeden raz!