Magiczne Bestsellery

  |  

Promocje

  |  

Horoskop

  |  

Salon Wróżb i Magii

  |  

Magiczny Blog

  |  

Kontakt / O nas

  |  

Koszty dostawy

Zamknij [X]
Galeria
Marketing technologii społecznych Charlene Li Josh Bernoff
Marketing technologii społecznych Charlene Li Josh Bernoff
Galeria okno

Marketing technologii społecznych Charlene Li Josh Bernoff Outlet

Ocena: 0.0 (Brak ocen)
Typ produktu Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Wydawca: MT Biznes
Dostępność:
P R O D U K T   N I E D O S T Ę P N Y
Opis książki Marketing technologii społecznych Charlene Li Josh Bernoff

29.95

najniższa cena z 30 dni: 29,95 zł
PRODUKT NIEDOSTĘPNY Zapytaj o dostępność

Autorzy książki wyjaśniają, w jaki sposób możesz wykorzystać dla własnych celów potencjał klientów nawiązujących kontakty między sobą. Charlene Li i Josh Bernoff przytaczają 25 zróżnicowanych przykładów z całego świata - począwszy od usług medycznych, poprzez handel detaliczny, a na usługach biznesowych skończywszy - potwierdzające, że wiodące współczesne firmy mogą zdobywać informacje, generować przychody, obniżać wydatki i inspirować własnych klientów. Książka powstała na podstawie rzetelnych danych i bogatych doświadczeń wielu firm. Dzięki lekturze tej książki dowiesz się między innymi, -jak firma Procter & Gamble tworzy subtelny przekaz marketingowy skierowany do członków internetowej społeczności, czterokrotnie bardziej skuteczny niż reklama telewizyjna, w jaki sposób firma Best Buy wykorzystuje portal społecznościowy do pozyskiwania informacji od tysięcy pracowników..

 

Mt Biznes 2009, ISBN: 978-83-61040-72-9, 160x235, 348 s., oprawa miękka

 

Marketing technologii społecznych Charlene Li, Josh Bernoff

Szczegóły książki Marketing technologii społecznych Charlene Li Josh Bernoff
  • Autor: Charlene Li & Josh Bernoff
  • Wydawnictwo MT Biznes
  • Oprawa: Miękka
  • Stan: końcówka nakładu, książki są nowe, ale niepełnowartościowe (mogą posiadać zażółknięcia, drobne zagięcia, itp.), mogą nie posiadać dodatków takich jak płyty CD, płyty DVD, mazaki, długopisy, naklejki i inne drobne elementy.
  • Model: 978836104072933
  • EAN: 978836104072933
Recenzje książki Marketing technologii społecznych Charlene Li Josh Bernoff - przeczytaj opinie klientów:

Podobne produkty
eBook Ciało a możliwości poznawcze podmiotu w filozofii i w naukach społecznych o kulturze fizycznej pdf Ciało a możliwości poznawcze podmiotu w filozofii i w naukach

Cena: 17.00 zł
Koncepcja „podmiotu poznania” jest nową kategorią dla filozofii kultury fizycz...
Układy złożone w naukach społecznych. Wybrane zagadnienia Układy złożone w naukach społecznych. Wybrane zagadnienia

Cena: 39.41 zł
Najbardziej uderzającą właściwością obiektów badań nauk społecznych - ludzi, organizacji, ...
eBook Wspólnota samorządowa wobec współczesnych wyzwań i zagrożeń społecznych. Studium przypadku gminy miejskiej Szczytno pdf Wspólnota samorządowa wobec współczesnych wyzwań i zagrożeń

Cena: 36.28 zł
W pierwszym rozdziale pracy podjęto teoretyczne rozważania na temat istoty wyzwań i zagroż...
eBook Samoświadomość emocji i percepcja własna kompetencji społecznych a osiągnięcia szkolne uczniów z dysleksją w wieku dorastania pdf Samoświadomość emocji i percepcja własna kompetencji społecznych a

Cena: 38.17 zł
Podjęte przez Autorki badania miały na celu poszerzenie współczesnej wiedzy z zakresu emoc...
eBook Badania jakościowe w naukach społecznych pdf Badania jakościowe w naukach społecznych

Cena: 30.35 zł
Celem monografii jest scharakteryzowanie wybranych zagadnień związanych z projektowaniem i...
eBook Teologiczne i prawne podstawy korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych w realizacji munus docendi Kościoła pdf Teologiczne i prawne podstawy korzystania z nowoczesnych technologii

Cena: 15.30 zł
W dobie rewolucji cyfrowej, która dokonuje się na naszych oczach, także Kościół w przepowi...
Rewolucja nadziei Rewolucja nadziei

Cena: 17.85 zł
Erich Fromm (1900-80) – amerykański socjolog, psycholog i filozof pochodzenia niemie...
Teologia internetu Teologia technologii Teologia internetu Teologia technologii

Cena: 36.01 zł
Pierwsza w Polsce praca naukowa dotycząca teologii internetu i technologii. Unikalne oprac...
eBook Gotowość wobec technologii. Konteksty, definicja i pomiar pdf Gotowość wobec technologii. Konteksty, definicja i pomiar

Cena: 25.42 zł
Różnice indywidualne w zakresie gotowości do korzystania z technologii mają obecnie niebag...
Sklep prowadzony przez: Glosel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111 Białystok, NIP: 542-315-11-57, REGON: 200317860, KRS 0000569207
+48 85 674 36 19, sklep@czarymary.pl

Copyright © 2004-2024 CzaryMary.pl