Zamknij [X] |
Galeria
|
|
Autorzy książki wyjaśniają, w jaki sposób możesz wykorzystać dla własnych celów potencjał klientów nawiązujących kontakty między sobą. Charlene Li i Josh Bernoff przytaczają 25 zróżnicowanych przykładów z całego świata - począwszy od usług medycznych, poprzez handel detaliczny, a na usługach biznesowych skończywszy - potwierdzające, że wiodące współczesne firmy mogą zdobywać informacje, generować przychody, obniżać wydatki i inspirować własnych klientów. Książka powstała na podstawie rzetelnych danych i bogatych doświadczeń wielu firm. Dzięki lekturze tej książki dowiesz się między innymi, -jak firma Procter & Gamble tworzy subtelny przekaz marketingowy skierowany do członków internetowej społeczności, czterokrotnie bardziej skuteczny niż reklama telewizyjna, w jaki sposób firma Best Buy wykorzystuje portal społecznościowy do pozyskiwania informacji od tysięcy pracowników..
Mt Biznes 2009, ISBN: 978-83-61040-72-9, 160x235, 348 s., oprawa miękka
Marketing technologii społecznych Charlene Li, Josh Bernoff
Sklep prowadzony przez: Glosel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111 Białystok, NIP: 542-315-11-57, REGON: 200317860, KRS 0000569207 +48 85 674 36 19, sklep@czarymary.pl Copyright © 2004-2024 CzaryMary.pl |