Magiczne Bestsellery

  |  

Promocje

  |  

Horoskop

  |  

Salon Wróżb i Magii

  |  

Magiczny Blog

  |  

Kontakt / O nas

  |  

Koszty dostawy

Zamknij [X]
Galeria
Nie licz na szczęście!
Nie licz na szczęście!
Galeria okno

Nie licz na szczęście!

Ocena: 0.0 (Brak ocen)
Typ produktu Ilość stron: 310
Oprawa: broszurowa
Dostępność:
P R O D U K T   N I E D O S T Ę P N Y
Opis książki Nie licz na szczęście!

44.97

najniższa cena z 30 dni: 44,97 zł
PRODUKT NIEDOSTĘPNY Zapytaj o dostępność

Skąd liderzy wiedzą, co należy robić, żeby rozwijać firmę?

Skąd czerpią pewność, że klienci będą chcieli kupować ich produkty?

Czy sukces innowacji zawsze zależy tylko od szczęścia?

Wybitny autorytet w dziedzinie innowacyjności i rozwoju, profesor Harvard Business School, Clayton Christensen, wraz z Taddym Hallem, Karen Dillon i Davidem S. Duncanem, przedstawiają odpowiedzi na te pytania. Poprzednie pokolenie pamięta rewolucję, która dokonała się za sprawą koncepcji przełomowych innowacji, stworzonej przez Christensena. Na jej podstawie można było przewidywać reakcje konkurentów na różne typy aktywności innowacyjnej. W tej książce przedmiotem analizy staje się inny aspekt tej układanki, a mianowicie przyczyny wzrostu oraz sposoby jego generowania.

Na podstawie wieloletnich badań Christensen, Hall, Dillon i Duncan doszli do przełomowego wniosku. Stwierdzili mianowicie, że utrwalane przez lata przekonanie – jakoby dla innowacyjności największe znaczenie miało gromadzenie jak najszerszej wiedzy na temat klienta – jest w istocie niesłuszne. Klienci nie tyle kupują produkty czy usługi, ile raczej „zatrudniają” je do wykonania określonego zadania. Autorzy twierdzą, że sukces innowacji zależy zatem od wiedzy nie na temat samych klientów, lecz raczej na temat stojących przed nimi wyzwań. Koncepcję zadań do wykonania stosują z powodzeniem najbardziej znane firmy świata, w szczególności dynamicznie rozwijające się start-upy, takie jak Amazon, Intuit, Uber czy Airbnb. Ta książka powstała jednak nie po to, aby świętować te sukcesy, lecz raczej po to, aby pomagać przewidywać kolejne. Christensen i jego współpracownicy podkreślają, że dzięki wiedzy na temat czynników, które skłaniają klienta do „zatrudnienia” produktu bądź usługi, każdy menedżer może poprawić wyniki w dziedzinie innowacji – ponieważ może zacząć tworzyć produkty, które klient będzie chciał zatrudnić i za które będzie skłonny zapłacić wyższą cenę. Teoria zadań to nowa nadzieja dla firm, które pragną się rozwijać, ale mają już dość poszukiwania dobrych rozwiązań po omacku.

Autorzy tej książki starannie wykładają prowokacyjne założenia, w ten sposób przedstawiając kompleksowe wyjaśnienie swojej teorii. Tłumaczą, z czego wynika jej wartość prognostyczna. Co jednak szczególnie ważne, podpowiadają również, jak stosować ją w praktyce w celu tworzenia lepszych innowacji.

***

Clayton Christensen jest profesorem w Harvard Business School, autorem dziewięciu książek i pięciokrotnym laureatem McKinsey Award za najlepszy artykuł opublikowany na łamach „Harvard Business Review”. Jest również współzałożycielem czterech firm, w tym firmy konsultingowej Innosight, specjalizującej się w dziedzinie innowacji. W ramach sporządzanego co dwa lata rankingu Thinkers50 w 2011 i 2013 roku uznano go za najbardziej wpływowego autora myśli biznesowej.

Taddy Hall jest dyrektorem Cambridge Group oraz liderem projektu Breakthrough Innovation realizowanego przez firmę Nielsen. Pomaga menedżerom wysokiego szczebla w tworzeniu udanych nowych produktów i doskonaleniu procesów generowania innowacji. Poza tym blisko współpracuje z menedżerami z rynków rozwijających się jako doradca Endeavor.

Karen Dillon pracowała jako redaktor w „Harvard Business Review”, jest również współautorką bestsellerowej książki Co będzie miarą twojego życia?. Ukończyła Cornell University oraz Medill School of Journalism na Northwestern University. W 2011 roku organizacja Ashoka zaliczyła ją do grona najbardziej wpływowych i inspirujących kobiet na świecie.

David S. Duncan jest starszym partnerem w firmie Innosight. Jest wiodącym teoretykiem i doradcą służącym wsparciem menedżerom wyższego szczebla w kwestiach strategii innowacyjnych i rozwoju. Pomaga im we wprowadzaniu przełomowych zmian i osiąganiu stabilnego wzrostu, jak również w skutecznej transformacji organizacji z myślą o pomyślności w długim okresie. Ukończył studia na Duke University i uzyskał doktorat w dziedzinie fizyki na Harvardzie.

Szczegóły książki Nie licz na szczęście!
  • Autorzy: Karen Dillon, Duncan David, Clayton Christensen, Hall Taddy
  • Wydawnictwo MT Biznes
  • Oprawa: Miękka
  • Rok wydania: 2018
  • Ilość stron: 310
  • Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
  • Model: 9788380872776
  • Język: polski
  • Podtytuł: Opowieść o innowacjach i wyborach klientów
  • Oryginalny tytuł: Competing Against Luck: The Story of Innovation and Customer Choice
  • Tłumacz: Witkowska Magda
  • Nr wydania: 1
  • ISBN: 9788380872776
  • EAN: 9788380872776
  • Wymiary: 16.0x23.0x1.8 cm
Recenzje książki Nie licz na szczęście! - przeczytaj opinie klientów:

Podobne produkty
Uratuj mnie. Opowieść o złym życiu i dobrym psychoterapeucie Uratuj mnie. Opowieść o złym życiu i dobrym psychoterapeucie

Cena: 35.10 zł
Pograniczne zaburzenie osobowości. "Co to, do diabła, takiego?" - wściekała się Rachel Rei...
Anioły w moim życiu. Prawdziwa opowieść o pomocy Anioły w moim życiu. Prawdziwa opowieść o pomocy

Cena: 39.60 zł
Ta niezwykła książka daje nadzieję i otuchę, otwiera przed nami inne wymiary, pokazując, ż...
Audiobook Przewodnik po stanach pokusy. 20 rozważań o codziennych wyborach mp3 Przewodnik po stanach pokusy. 20 rozważań o codziennych wyborach

Cena: 14.82 zł
Każdy z nas nosi w sobie przekleństwo grzechu pierworodnego. Wprowadziło ono pęknięcie w u...
Medytacja dla psychoterapeutów i ich klientów Medytacja dla psychoterapeutów i ich klientów

Cena: 29.75 zł
Uprawianie medytacji zapewnia wiele korzyści zdrowotnych. Można ją włączyć do praktyki zdr...
Metody zdobywania klientów, czyli jak osiągnąć sukces w sprzedaży Metody zdobywania klientów, czyli jak osiągnąć sukces w sprzedaży

Cena: 44.91 zł
`Dla kogo jest tak książka? Przede wszystkim dla tych, którzy chcą w sprzedaży osiągnąć su...
Runa Wunjo - rozbudza w nas radość, zadowolenie, szczęście Runa Wunjo - rozbudza w nas radość, zadowolenie, szczęście

Cena: 9.00 zł
Znaczenie runy: radość z osiągnięć, sława, zadowolenie, szczęście Potencjał, jaki runa ze ...
Shree Ganesh - pomyślność w biznesie, szczęście Shree Ganesh - pomyślność w biznesie, szczęście

Cena: 24.00 zł
KADZIDŁO SHREE GANESH Ganesh jest najważniejszym bogiem hinduskim patronującym pomyślności...
Podwójne szczęście - przynosi spełnienie marzeń i miłe niespodzianki Podwójne szczęście - przynosi spełnienie marzeń i miłe niespodzianki

Cena: 9.00 zł
Symbol szczęścia podwójnego - dający spełnienie marzeń i miłe niespodzianki Materia...
Bransoletka Hematyt ze skryptem Wunjo na szczęście duża Bransoletka Hematyt ze skryptem Wunjo na szczęście duża

Cena: 38.00 zł
Bransoletka ze skryptem runy WUNJO dla osób, które mają problemy z planowaniem, działaniem...
Sklep prowadzony przez: Glosel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111 Białystok, NIP: 542-315-11-57, REGON: 200317860, KRS 0000569207
+48 85 674 36 19, sklep@czarymary.pl

Copyright © 2004-2024 CzaryMary.pl