Magiczne Bestsellery

  |  

Promocje

  |  

Horoskop

  |  

Salon Wróżb i Magii

  |  

Magiczny Blog

  |  

Kontakt / O nas

  |  

Koszty dostawy

Zamknij [X]
Galeria
Public relations. Wizerunek. Reputacja. Tożsamość
Public relations. Wizerunek. Reputacja. Tożsamość
Galeria okno

Public relations. Wizerunek. Reputacja. Tożsamość

Ocena: 0.0 (Brak ocen)
Typ produktu Ilość stron: 298
Oprawa: Miękka
Dostępność:
P R O D U K T   N I E D O S T Ę P N Y
Opis książki Public relations. Wizerunek. Reputacja. Tożsamość

38.17

najniższa cena z 30 dni: 42,66 zł
PRODUKT NIEDOSTĘPNY Zapytaj o dostępność

PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowania się z klientami oraz obywatelami. I o tym właśnie jest książka dra Wojciecha Budzyńskiego, wykładowcy Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, szkoleniowca i trenera biznesu, a także doświadczonego menedżera.

Książka zawiera zarówno usystematyzowaną wiedzę w dziedzinie PR, jak i praktyczne rady, jak organizować działalność PR-owską, od czego zacząć, jak opracować program budowania wizerunku firmy czy wdrożyć system identyfikacji wizualnej. Wiele miejsca poświęcono zasadom współpracy z mediami. Przedstawiono wiele aktualnych przykładów radzenia sobie z trudnymi pytaniami dziennikarzy, zwłaszcza w sytuacjach kryzysowych. Ponadto autor omawia także przygotowanie i rozpowszechnianie wydawnictw firmowych, organizację imprez, zawieranie umów sponsorskich oraz prowadzenie działalności lobbingowej. Wykorzystanie w książce schematów i rysunków pomaga w szybkim zrozumieniu i opanowaniu najważniejszych technik i metod PR w celu ich wdrożenia w praktyce.

Szczegóły książki Public relations. Wizerunek. Reputacja. Tożsamość
  • Autor: Wojciech Budzyński
  • Wydawnictwo Poltext
  • Oprawa: Miękka
  • Rok wydania: 2017
  • Ilość stron: 298
  • Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
  • Model: 9788375612912
  • Język: polski
  • Nr wydania: 1
  • ISBN: 9788375612912
  • EAN: 9788375612912
  • Wymiary: 16.5x23.5x1.6 cm
Recenzje książki Public relations. Wizerunek. Reputacja. Tożsamość - przeczytaj opinie klientów:

Podobne produkty
eBook Komunikacja wizualna Public relations Reklama Branding pdf Komunikacja wizualna Public relations Reklama Branding

Cena: 14.79 zł
Autorka książki Monika Bronowicz absolwentka Akademii Humanistycznej im. Aleksandra Gieysz...
Tożsamość. Trudne pytanie: kim jestem Tożsamość. Trudne pytanie: kim jestem

Cena: 27.92 zł
Poczucie tożsamości jest bardzo ważne dla każdego z nas, ale właściwie skąd wiemy, kim jes...
eBook Tożsamość katoptryczna w nowelistyce Stefana Grabińskiego pdf Tożsamość katoptryczna w nowelistyce Stefana Grabińskiego

Cena: 17.85 zł
Praca kierowana jest do badaczy zajmujących się okresem Młodej Polski/dwudziestolecia międ...
eBook Tożsamość rekonstruowana pdf Tożsamość rekonstruowana

Cena: 24.65 zł
Agnieszka Trąbka – socjolożka, psycholożka i tłumaczka. W 2013 roku obroniła doktora...
eBook Kobieta epoki wiktoriańskiej Tożsamość, ciało i medykalizacja epub Kobieta epoki wiktoriańskiej Tożsamość, ciało i medykalizacja

Cena: 38.25 zł
Autorka jako pierwsza z polskich badaczek dziejów nowożytnych, bazując na źródłach angloję...
eBook Etyka w polskim public relations pdf Etyka w polskim public relations

Cena: 35.70 zł
W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się: Tom 1 - Mechanizmy propagandy....
eBook Tożsamość narodowa jako tożsamość terytorialna w kontekście migracji pdf Tożsamość narodowa jako tożsamość terytorialna w kontekście migracji

Cena: 26.35 zł
W czasach masowych migracji warto jeszcze raz zastanowić się nad tym, czy człowiek może by...
eBook Ethics In Public Life pdf Ethics In Public Life

Cena: 10.20 zł
Publikacja dotyczy problematyki etyki w życiu publicznym. Praca w całości w jęz. angielski...
eBook Wizerunek kobiety w mediach. Analiza porównawcza tematyki poświęconej kobietom w prasie polskiej i niemieckiej u schyłku pierwszej dekady XXI wieku pdf Wizerunek kobiety w mediach. Analiza porównawcza tematyki poświęconej

Cena: 42.42 zł
Kobieto - jaka naprawdę jesteś? W pracy przeanalizowano medialny obraz kobiety na polskich...
Sklep prowadzony przez: Glosel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111 Białystok, NIP: 542-315-11-57, REGON: 200317860, KRS 0000569207
+48 85 674 36 19, sklep@czarymary.pl

Copyright © 2004-2024 CzaryMary.pl