Magiczne Bestsellery

  |  

Promocje

  |  

Horoskop

  |  

Salon Wróżb i Magii

  |  

Magiczny Blog

  |  

Kontakt / O nas

  |  

Koszty dostawy

Zamknij [X]
Galeria
Jak pisać żeby chcieli czytać i kupować. Copywriting & Webwriting
Jak pisać żeby chcieli czytać i kupować. Copywriting & Webwriting
Galeria okno

Jak pisać żeby chcieli czytać i kupować. Copywriting & Webwriting

Ocena: 0.0 (Brak ocen)
Typ produktu Ilość stron: 167
Oprawa: broszurowa
Dostępność:
P R O D U K T   N I E D O S T Ę P N Y
Opis książki Jak pisać żeby chcieli czytać i kupować. Copywriting & Webwriting

29.67

najniższa cena z 30 dni: 29,67 zł
PRODUKT NIEDOSTĘPNY Zapytaj o dostępność

Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.

Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.

Dowiesz się z niej:

  • Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie;
  • Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!);
  • Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy;
  • Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych.

Artur Jabłoński — konsultant ds. e-marketingu i szkoleniowiec. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm i instytucji różnego typu, od korporacji przez MŚP po instytucje kultury czy urzędy. Pracował m.in. dla: TVN, naTemat, Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Sphinx, Województwa Pomorskiego i Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Instytutu Matki i Dziecka. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 2000 godzin, edukując przedsiębiorców i marketerów w zakresie content marketingu i reklamy w mediach społecznościowych. Wykłada na studiach podyplomowych WSB w Toruniu, Bydgoszczy, Poznaniu i Gdańsku, WSAiB w Gdyni oraz Politechniki Białostockiej. Prelegent na licznych konferencjach w całej Polsce.

Szczegóły książki Jak pisać żeby chcieli czytać i kupować. Copywriting & Webwriting
  • Autor: Artur Jabłoński
  • Wydawnictwo Onepress
  • Oprawa: Miękka
  • Rok wydania: 2017
  • Ilość stron: 167
  • Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
  • Model: 9788328324619
  • Język: polski
  • Nr wydania: 1
  • ISBN: 9788328324619
  • EAN: 9788328324619
  • Wymiary: 14x21 cm
Recenzje książki Jak pisać żeby chcieli czytać i kupować. Copywriting & Webwriting - przeczytaj opinie klientów:

Podobne produkty
eBook Jak pisać listy po niemiecku. Korespondencja prywatna pdf Jak pisać listy po niemiecku. Korespondencja prywatna

Cena: 2.71 zł
Praktyczny poradnik prezentujący zasady pisania listów prywatnych po niemiecku, przydatne ...
eBook Jak pisać listy po niemiecku. Korespondencja oficjalna. Korespondencja handlowa pdf Jak pisać listy po niemiecku. Korespondencja oficjalna.

Cena: 2.71 zł
Praktyczny poradnik prezentujący zasady pisania listów oficjalnych, półoficjalnych i handl...
eBook Inaczej niż pisać pdf Inaczej niż pisać

Cena: 10.35 zł
Rozważania nad tym, jak tekst jako podstawowy nośnik wiedzy i wymiany idei w obszarze huma...
eBook Zacznij pisać. Motywacyjny poradnik pisarza pdf Zacznij pisać. Motywacyjny poradnik pisarza

Cena: 17.00 zł
"Pisanie jest mieszaniną techniki i talentu. Pisarz jest natchnionym, przepełnionym pasją ...
eBook Jak pisać CV i list motywacyjny pdf Jak pisać CV i list motywacyjny

Cena: 10.63 zł
Poradnik zawiera ważne informacje dla osób szukających pracy w kraju i za granicą. Autorka...
Jak czytać malarstwo polskie. Od XI wieku do 1914 Jak czytać malarstwo polskie. Od XI wieku do 1914

Cena: 53.10 zł
Przedstawiony wybór ponad 150 dzieł malarskich istotnych dla dziejów polskiej sztuki od ko...
Co kupować, by jeść zdrowo. Shopping IQ Co kupować, by jeść zdrowo. Shopping IQ

Cena: 38.17 zł
Nowa książka autorki bestsellera Metaboliczne IQ - twój kod do zdrowia! Czy zdrowe odżywia...
Audiobook Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać. Wydanie II poszerzone mp3 Siła głosu. Jak mówić, by ludzie chcieli słuchać. Wydanie II

Cena: 25.42 zł
Kogo słychać, tego słuchają Jeśli jesteś: wykładowcą, nauczycielem, mówcą, prelegentem, ak...
Audiobook Biznes relacji w systemie MLM . Część 1. Jak rozmawiać z ludźmi, aby nas chcieli wysłuchać i współpracować z nami? mp3 Biznes relacji w systemie MLM . Część 1. Jak rozmawiać z ludźmi, aby

Cena: 27.97 zł
Tak jak codzienne nasze życie i relacje z ludźmi, wymagają umiejętnej zdrowej komunikacji,...
Sklep prowadzony przez: Glosel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111 Białystok, NIP: 542-315-11-57, REGON: 200317860, KRS 0000569207
+48 85 674 36 19, sklep@czarymary.pl

Copyright © 2004-2024 CzaryMary.pl