Zamknij [X] |
Galeria
|
|
Ciekawa propozycja dla osób, które dużo podróżują. Seria gier magnetycznych w mini formacie, zmieści się do każdej torebki. Gra mało waży, dzięki czemu zawsze możemy ją mieć pod ręką. Sprawdzi się podczas czekania na wizytę u lekarza, w dłuższej podróży samochodem czy samolotem. Metalowe pudełko służy nam za planszę, dzięki czemu gabaryt gry ograniczony jest do minimum.
Kółko i Krzyżyk
Ciekawa propozycja dla osób, które dużo podróżują. Seria gier magnetycznych w mini formacie, zmieści się do każdej torebki. Gra mało waży, dzięki czemu zawsze możemy ją mieć pod ręką. Sprawdzi się podczas czekania na wizytę u lekarza, w dłuższej podróży samochodem czy samolotem. Metalowe pudełko służy nam za planszę, dzięki czemu gabaryt gry ograniczony jest do minimum.
Kółko i Krzyżyk
Klasyczna gra w Kółko i krzyżyk w wersji podróżnej. Gracze obejmują pola na przemian dążąc do objęcia trzech pól w jednej linii, przy jednoczesnym uniemożliwieniu tego samego przeciwnikowi. Pole może być objęte przez jednego gracza i nie zmienia swego właściciela przez cały przebieg gry.
4 w rzędzie
Celem gry jest ułożenie czterech elementów tego samego koloru w jednym rzędzie - pionowo, poziomo lub po skosie. Aby rozpocząć grę, gracze na zmianę umieszczają magnesy na jednym z pustych kwadratów w dolnym rzędzie. Każdy gracz może następnie umieścić magnes na dowolnym polu w dolnym rzędzie lub na dowolnym polu wyższego rzędu pod warunkiem, że pod nim znajduje się magnes (ta sama kolumna). Gracz wygrywa, umieszczając cztery własne magnesy w jednej linii.
Cechy gry magnetycznej:
Sklep prowadzony przez: Glosel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111 Białystok, NIP: 542-315-11-57, REGON: 200317860, KRS 0000569207 +48 85 674 36 19, sklep@czarymary.pl Copyright © 2004-2024 CzaryMary.pl |