Magiczne Bestsellery

  |  

Promocje

  |  

Horoskop

  |  

Salon Wróżb i Magii

  |  

Magiczny Blog

  |  

Kontakt / O nas

  |  

Koszty dostawy

Zamknij [X]
Galeria
Jak upadają giganci i dlaczego niektóre firmy nigdy się nie poddają
Jak upadają giganci i dlaczego niektóre firmy nigdy się nie poddają
Galeria okno

Jak upadają giganci i dlaczego niektóre firmy nigdy się nie poddają

Autor: Jim Collins
Ocena: 0.0 (Brak ocen)
Typ produktu Ilość stron: 224
Oprawa: Twarda
Dostępność:
P R O D U K T   N I E D O S T Ę P N Y
Opis książki Jak upadają giganci i dlaczego niektóre firmy nigdy się nie poddają

42.42

najniższa cena z 30 dni: 42,42 zł
PRODUKT NIEDOSTĘPNY Zapytaj o dostępność
Upadku można uniknąć. Upadek można przewidzieć. Upadkowi można zapobiec.


Obserwując ponury krajobraz usiany zgliszczami niegdyś wielkich, a dziś upadłych przedsiębiorstw Jim Collins zaczyna się zastanawiać: Jak to się dzieje, że giganci upadają? Czy upadek można przewidzieć i czy można go uniknąć? Jak nisko musi upaść firma, żeby znaleźć się na drodze prowadzącej nieuchronnie do katastrofy? W jaki sposób może zmienić kurs, na którym się znajduje?
W książce „Jak upadają giganci” Collins szuka odpowiedzi na te pytania, dając przywódcom firm opartą na solidnych podstawach nadzieję, że mogą się nauczyć zapobiegać upadkom i odwracać niekorzystny bieg zdarzeń.

W czasie projektu badawczego realizowanego przez cztery lata Collins odkrył pięć etapów zbliżania się do upadku:

Etap pierwszy: Pycha będąca wynikiem sukcesu.
Etap drugi: Chaotyczne sięganie po więcej.
Etap trzeci: Negowanie ryzyka i zagrożenia.
Etap czwarty: Rozpaczliwe szukanie ratunku.
Etap piąty: Odejście w niebyt lub nieistotność.

Dzięki zrozumieniu poszczególnych etapów liderzy firm mogą znacznie ograniczyć ryzyko upadku na samo dno. Wybitne firmy potrafią się podnieść nawet po najdotkliwszym upadku.

Każda instytucja bez względu na jej wielkość jest narażona na upadek. W przyrodzie nie ma żadnego prawa mówiącego o tym, że najsilniejsi będą tkwili na szczycie w nieskończoność. Każdy może upaść i nieuchronnie do tego dojdzie. Z badań prowadzonych przez Collinsa wynika jednak, że niektóre firmy nawet po osiągnięciu etapu czwartego potrafią się odrodzić, a w pewnych przypadkach stać się nawet silniejsze niż przedtem.

Okazuje się, że upadek jest w dużej mierze krzywdą, którą firmy same sobie wyrządzają, a klucz do odrodzenia znajduje się w naszych rękach. Nie jesteśmy zakładnikami okoliczności, historii ani nawet dotkliwych porażek poniesionych w drodze na szczyt. Nadzieja nie gaśnie, dopóki ostatecznie nie wypadniemy z gry. Giganci upadają, ale też często udaje im się powstać z kolan.

Jim Collins jest badaczem przedsiębiorstw – wielkich, dobrych, słabych i upadłych – zarówno tych dopiero rozpoczynających działalność, jak i tych chlubiących się stupięćdziesięcioletnią tradycją. Jest autorem bestsellera „Od dobrego do wielkiego” oraz współautorem „Wizjonerskich organizacji”. Naucza przywódców z sektora korporacyjnego i społecznego. O jego dokonaniach pisano w „Fortune”, „BusinessWeek”, „The Economist”, „USA Today” i „Harvard Business Review”.

Szczegóły książki Jak upadają giganci i dlaczego niektóre firmy nigdy się nie poddają
  • Autor: Jim Collins
  • Wydawnictwo MT Biznes
  • Oprawa: Twarda
  • Rok wydania: 2015
  • Ilość stron: 224
  • Format: 23,3x15,8 cm
  • Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
  • Model: 9788377469149
  • Język: polski
  • Podtytuł: I dlaczego niektóre firmy nigdy się nie poddają
  • Oryginalny tytuł: How The Mighty Fall: And Why Some Companies Never Give In
  • Tłumacz: Lipa Michał
  • Nr wydania: 1
  • ISBN: 9788377469149
  • EAN: 9788377469149
  • Wymiary: 16.0x24.0x2 cm
Recenzje książki Jak upadają giganci i dlaczego niektóre firmy nigdy się nie poddają - przeczytaj opinie klientów:

Podobne produkty
Nigdy więcej chorób serca Nigdy więcej chorób serca

Cena: 44.10 zł
Jak zapobiegać - a nawet odwracać skutki - zawału, ataku serca i chorób układu sercowo-nac...
Siła nawyku. Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie Siła nawyku. Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w

Cena: 43.20 zł
Nawyki mają potężną moc, a przyzwyczajenie jest drugą naturą człowieka! Nałogowo palimy, b...
Dlaczego mężczyźni kochają zołzy. Kultowy poradnik o miłości i związkach Dlaczego mężczyźni kochają zołzy. Kultowy poradnik o miłości i

Cena: 31.49 zł
Niech nikomu się nie wydaje, że „zołza” to negatywne określenie. Wręcz przeciw...
Dlaczego mężczyźni, dlaczego kobiety tak robią? Dlaczego mężczyźni, dlaczego kobiety tak robią?

Cena: 19.90 zł
Francuskie Mężczyźni są z Marsa, kobiety są z Wenus Zabawna i praktyczna książka o naukowy...
Praktyka strategii firmy. Jak zarządzać przeszłością, radzić sobie z teraźniejszością i tworzyć przyszłość Praktyka strategii firmy. Jak zarządzać przeszłością, radzić sobie z

Cena: 37.80 zł
Publikacja składa się z dwóch części: część I – Strategia jest firmie potrzebna, czę...
Siła narracji marketingowej Siła narracji marketingowej

Cena: 42.90 zł
To nie jest kolejny poradnik! Marketingowe doświadczenie Sebastiana Hejnowskiego wraz z ku...
eBook Wybrane zagadnienia prawa do firmy pdf Wybrane zagadnienia prawa do firmy

Cena: 5.31 zł
Książka zawiera podstawowe informacje dotyczące prawa do firmy. Autor przedstawia znaczeni...
eBook Sukces w sprzedaży i efektywność firmy mobi epub Sukces w sprzedaży i efektywność firmy

Cena: 6.33 zł
Sukces firmy zależy od kilku czynników. Kluczowe jest umiejętne rozpoznanie potrzebnych ko...
eBook Giganci Psychologii. Rozmowy na miarę XXI wieku pdf mobi epub Giganci Psychologii. Rozmowy na miarę XXI wieku

Cena: 39.95 zł
GIGANCI PSYCHOLOGII to zbiór wywiadów z najbardziej wpływowymi współczesnymi psychologami....
Sklep prowadzony przez: Glosel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111 Białystok, NIP: 542-315-11-57, REGON: 200317860, KRS 0000569207
+48 85 674 36 19, sklep@czarymary.pl

Copyright © 2004-2024 CzaryMary.pl