Magiczne Bestsellery

  |  

Promocje

  |  

Horoskop

  |  

Salon Wróżb i Magii

  |  

Magiczny Blog

  |  

Kontakt / O nas

  |  

Koszty dostawy

Zamknij [X]
Galeria
Marketing za przyzwoleniem
Marketing za przyzwoleniem
Galeria okno

Marketing za przyzwoleniem

Autor: Seth Godin
Ocena: 0.0 (Brak ocen)
Typ produktu Ilość stron: 232
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Dostępność:
P R O D U K T   N I E D O S T Ę P N Y
Opis książki Marketing za przyzwoleniem

32.37

najniższa cena z 30 dni: 32,37 zł
PRODUKT NIEDOSTĘPNY Zapytaj o dostępność

Tradycyjny marketing jest jak niepotrzebne „przeszkadzajki” w harmonijnej melodii. Jest jak podchmielony pasażer komunikacji miejskiej, z którym przyszło nam podróżować. Jest niczym głos milicjanta spożywającego kanapkę w Rozmowach kontrolowanych. To wreszcie blok reklamowy przerywający Twój ulubiony program i telefon od telemarketera, który pragnie zaoferować Ci zestaw śrubokrętów — bez względu na to, czego akurat w tej chwili pragniesz Ty.
Przepraszam, czy oni się naprzykrzają? Marketing przeszkadzający to najbardziej irytujący — a co za tym idzie, nieskuteczny — sposób na promocję swojej firmy. Jedyne, co możesz dzięki niemu osiągnąć, to irytacja potencjalnego klienta. A klient zirytowany to klient stracony. Co w takim razie robić, by nie odbierać ludziom czasu, a zyskać wiernych zwolenników? Wystarczy umiejętnie zapytać o pozwolenie! Dowiedz się, jak walczyć z konkurencją w interaktywnym wszechświecie stron WWW, telefonicznych centrów obsługi klienta i automatycznych narzędzi wspomagających sprzedaż. Sprawdź, jak skutecznie uniknąć pułapki handlu elektronicznego, którą jest powszechny dostęp do wszystkich rodzajów produktów oraz ciągłe obniżanie prowizji sprzedawców. Poznaj nowy typ relacji marketingowych, które najprawdopodobniej wkrótce staną się nową normą. To pozwoli Ci zmienić taktykę i z „wkurzonych klientów” zrobić „zachwyconych znajomych”.Seth Godin jest autorem największych bestsellerów na temat marketingu, jakie zostały wydane w ostatnim dziesięcioleciu. Jego książki zdobyły rozgłos na całym świecie. Wśród nich możemy wymienić Fioletową krowę, Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe czy Najmocniejsze ogniwo (wszystkie ukazały się w Polsce nakładem wydawnictwa Onepress).W tej książce człowiek, którego czasopismo „BusinessWeek” nazwało „największym przedsiębiorcą ery informacyjnej”, wyjaśnia zasady marketingu za przyzwoleniem — przełomowej koncepcji, która umożliwia formułowanie komunikatów reklamowych w taki sposób, aby konsumenci chętnie je akceptowali.
Szczegóły książki Marketing za przyzwoleniem
  • Tytuł: Marketing za przyzwoleniem
  • Autor: Seth Godin
  • Oprawa: Miękka
  • Rok wydania: 2013
  • Ilość stron: 232
  • Format: 14.0x20.5cm
  • Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
  • Model: 63549501427KS
  • Język: polski
  • Podtytuł: Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów
  • Tłumacz: Sugiero Joanna
  • ISBN: 9788324656448
  • EAN: 9788324656448
  • Wymiary: 14.0x20.5x1.3 cm
Recenzje książki Marketing za przyzwoleniem - przeczytaj opinie klientów:

Podobne produkty
Marketing. Biblioteka sukcesu Briana Tracy Marketing. Biblioteka sukcesu Briana Tracy

Cena: 25.42 zł
Jak skutecznie docierać do klientów i przekonać ich do zakupu? Sukces twojego biznesu zale...
Sklep prowadzony przez: Glosel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111 Białystok, NIP: 542-315-11-57, REGON: 200317860, KRS 0000569207
+48 85 674 36 19, sklep@czarymary.pl

Copyright © 2004-2024 CzaryMary.pl