Darmowa Dostawa od 249,00 zł
Koszty dostawy od 8,99 zł (punkty odbioru)
Odbiór osobisty za 0 zł:
Warszawa, Wrocław, Białystok, Poznań, Częstochowa, Łódź, Lublin, Szczecin, Piotrków Trybunalski, Zamość,
Suwałki, Ełk,
Grajewo, Chojnice, Świdnica,
Zielonka, Łomża.
Celem publikacji jest charakterystyka przejawów zachowań kontrproduktywnych, czyli takich - które odnoszą się do naruszania norm organizacyjnych lub wpływają na spadek produktywności, a w rezultacie utrudniają realizację celów organizacji lub szkodzą jej uczestnikom, przedstawienie ich konsekwencji i uwarunkowań, diagnoza głównych czynników/predyktorów (podmiotowych, grupowych i organizacyjnych) konstytuujących kontrproduktywne zachowania pracowników przedsiębiorstw, a także wskazanie działań, jakie mogą podejmować menedżerowie aby przeciwdziałać tym zachowaniom. Cel ten, poza wymiarem czysto poznawczym, ma też charakter praktyczny, bowiem zwiększenie efektywności ekonomicznej przedsiębiorstw i budowa wartości rynkowej nie jest możliwa bez odpowiedniego reagowania na pojawiające się wśród pracowników zachowania dewiacyjne.
Książka omawia w szczególności:
- Zachowania kontrproduktywne, problemy definicyjne i typologiczne
- Interpersonalny wymiar zachowań kontrproduktywnych
- Organizacyjny wymiar zachowań kontrproduktywnych
- Uwarunkowania przejawiania zachowań kontrproduktywnych
- Zachowania kontrproduktywne w perspektywie empirycznej
- Ograniczanie i przeciwdziałanie kontrproduktywnym zachowaniom pracowniczym