Magiczne Bestsellery

  |  

Promocje

  |  

Horoskop

  |  

Salon wróżb i magii

  |  

Magiczny Blog

  |  

Kontakt / O nas

  |  

Koszty dostawy

Zamknij [X]
Galeria
Lobbing
Lobbing
Galeria okno

Lobbing

Ocena: (Brak ocen)
Typ produktu Ilość stron: 152
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Dostępność:
24 godziny + czas dostawy
Cena rynkowa: 34.90
Nasza cena:

26.52

Taniej o: 8.38 zł ( 24 % )
Ilość
Dodaj do schowka

Opis książki

Lobbing
Do progu (99,00 zł) Darmowej Dostawy do kiosku Ruchu brakuje Ci 99,00 zł.
Sprawdź koszt dostawy

  • Odbiór paczki w kiosku Ruchu od 4,99 zł
  • Odbiór na stacji PKN Orlen od 8,99 zł
  • Odbiór paczki w placówce Poczty Polskiej od 8,99 zł
  • Odbiór paczki w paczkomacie od 9,99 zł
  • Paczka pocztowa (48h) od 10,99 zł
  • Kurier DPD od 12,99 zł
Lobbing kojarzy się z licznymi aferami i ludźmi, którzy realizując własne interesy w sposób niezgodny z prawem, nazywali siebie lobbystami. Medialne nagłośnienie takich działań i ich "bohaterów" spowodowało utrwalenie negatywnego stereotypu lobbysty i lobbingu w Polsce. Tymczasem lobbing ma często wręcz kapitalne znaczenie dla rozwoju gospodarczego, jest także jednym z narzędzi demokracji znanym od ponad 200 lat. Celem książki jest zmiana wizerunku osób, instytucji, środowisk zaangażowanych w procesy lobbingowe. Autorzy udowadniają, że działalność lobbingowa powinna i może być prowadzona w świetle prawa i w zgodzie z zasadami etyki. Podają wiele praktycznych wskazówek dla osób, które chcą profesjonalnie zajmować się lobbingiem, np. współpracując przy realizacji kampanii - bez znajomości podstawowych zagadnień teorii i praktyki lobbingu współpraca taka jest bardzo trudna czy wręcz niemożliwa. Wiele uwagi poświęcają również kwestii lobbingu w Unii Europejskiej, wskazując na niedostateczną aktywność polskich przedstawicieli w tym obszarze. Książka przybliży Czytelnikom zagadnienia związane z rzecznictwem gospodarczym, a przede wszystkim przekona, że współczesna gospodarka nie może skutecznie funkcjonować bez działań lobbingowych.O AUTORACHBogusław Piwowar - politolog, ekspert ds. mediów, reklamy oraz lobbingu. Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW, studiów podyplomowych Prawo Mediów na Wydziale Prawa Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Podyplomowych Studiów Menedżerskich w Katedrze Zarządzania i Finansów SGH i studiów MBA: Nowoczesne zarządzanie zasobami ludzkimi we Francuskim Instytucie Zarządzania i Instytucie Rozwoju Biznesu. Wykładowca z zakresu marketingu, reklamy, PR i lobbingu; autor licznych publikacji z zakresu zarządzania, reklamy i lobbingu. Wiceprezes Business Centre Club - dyrektor Instytutu Lobbingu BCC.Jacek Świeca - radca prawny w Kancelarii Rad ców Prawnych Kalwas i Wspólnicy, wpisany na listę adwokatów w Okręgowej Radzie Adwokackiej w Warszawie. Członek Komitetu ds. Krajowej Struktu ry Kwalifi kacji w Zakresie Szkolnictwa Wyższego w Ministerstwie Nauki i Szkolnictwa Wyższego, ekspert medycyny i ochrony pracy Trójstronnej Komisji ds. Społeczno-Gospodarczych przy Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej. Członek Konwentu i Wiceprzewodniczący Komisji ds. Prawa w Business Centre Club, wykładowca w Centrum Szkolenia Biznesu MASTERS, przedstawiciel BCC w Komisji Sejmowej "Przyjazne Państwo", ekspert Fundacji Ius et Lex, arbiter w Krajowym Sądzie Arbitrażowym w Warszawie.
Recenzje książki Lobbing - przeczytaj

opinie klientów:

Szczegóły książki Lobbing
  • Tytuł: Lobbing
  • Autorzy: Bogusław Piwowar, Jacek Świeca
  • Wydawnictwo: Poltext
  • Seria: Prawo dla przedsiębiorców
  • Oprawa: Miękka
  • Rok wydania: 2010
  • Ilość stron: 152
  • Format: 14.0x21.8cm
  • Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
  • Model: 51076301597KS
  • Język: polski
  • Podtytuł: biznes, prawo, polityka
  • ISBN: 9788375610642
  • EAN: 9788375610642
  • Wymiary: 14.0x21.8x1.3 cm
Podobne produkty
Lobbing jako proces komunikacji - Poradniki Lobbing jako proces komunikacji

Cena: 15.01 zł
Promocja z: 23.50
"Lobbing jako proces komunikacji" - książka autorstwa Antoniego Benedikta - porusza niezwykle ważki temat planowanych korzyści określonych grup interesu wpływających na proces podejmowania decyzji przez decydentów, głównie polityków. W Polsce pojęcie lobbingu jest stosunkowo nowe, słabo znane i......
Sklep prowadzony przez Glosel sp. z.o.o. sp.k., ul. Kolejowa 12E, 15-701 Białystok
Copyright © 2004-2018 CzaryMary.pl
Mapa galerii: 1 | 2 T
Zapisz się na nasz magiczny newsletter i odbierz
Kod 7% dodatkowego rabatu ważne przez 7 dni
Kod otrzymasz tylko przy zapisie przez to okno.
Adres e-mail jest nieprawidłowy
Wyrażam zgodę przetwarzanie podanego adresu e-mail w celu wysyłania treści marketingowej przez www.CzaryMary.pl zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz.U. z 1997 r. Nr 133 poz. 883 z zm.).
Dziękujemy za zapisanie się na newsletter!

W ciągu najbliższych kilku minut
(z reguły 5, w wyjątkowych sytuacjach do 90 min.)
na Twój adres e-mail
wyślemy wiadomość z kodem dającym 7% dodatkowego rabatu.
Możesz skorzystać z niego jeden raz!