Darmowa Dostawa od 249,00 zł
Koszty dostawy od 8,99 zł (punkty odbioru)
Odbiór osobisty za 0 zł:
Warszawa, Wrocław, Białystok, Poznań, Częstochowa, Łódź, Lublin, Szczecin, Piotrków Trybunalski, Zamość,
Suwałki, Ełk,
Grajewo, Chojnice, Świdnica,
Zielonka, Łomża.
Wywieranie wpływu na ludzi, to przegląd klasycznych oraz najnowszych teorii i badań z psychologii wpływu społecznego. Autor tej niezwykle interesującej książki w umiejętny sposób - nie stroniąc od dowcipu - łączy wykład teoretyczny z praktycznymi zastosowaniami omawianych teorii. Praca skierowana jest do osób, które zawodowo zajmują się wpływaniem na innych: dziennikarzy i psychologów, kierowników, menadżerów i negocjatorów, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników i ekonomistów, nauczycieli i wychowawców, polityków i specjalistów zajmujących się rozwiązywaniem konfliktów, innymi słowy - do wszystkich osób, dla których umiejętność wpływania na innych jest elementem zawodowego kunsztu. Posłuży wiedzą i pomocą tym, którzy chcą wpływać na innych, jak i tym, którzy pragną się obronić przed niepożądanym wpływem. Jest więc to książka dla każdego z nas.
Książka jest na 11 płytacj CD.