Magiczne Bestsellery

  |  

Promocje

  |  

Horoskop

  |  

Salon Wróżb i Magii

  |  

Magiczny Blog

  |  

Kontakt / O nas

  |  

Koszty dostawy

Zamknij [X]
Galeria
Dziecko w świecie mediów i konsumpcji
Dziecko w świecie mediów i konsumpcji
Galeria okno

Dziecko w świecie mediów i konsumpcji

Ocena: 0.0 (Brak ocen)
Typ produktu Ilość stron: 268
Oprawa: Miękka
Dostępność:
P R O D U K T   N I E D O S T Ę P N Y
Opis książki Dziecko w świecie mediów i konsumpcji

29.83

najniższa cena z 30 dni: 29,83 zł
PRODUKT NIEDOSTĘPNY Zapytaj o dostępność
Dziecko w świecie mediów i konsumpcji to książka analizująca sytuację współczesnego dziecka, jego pozycję społeczno-kulturową, sposoby funkcjonowania oraz kreowania i przedstawiania jego obrazu w mediach. Wszystkie te zjawiska są opisane w kontekście toczących się aktualnie procesów kulturowych charakterystycznych dla społeczeństwa konsumpcyjnego i zmediatyzowanego, takich jak: infantylizacja kulturowa, adolescencja dzieci, komercjalizacja dzieciństwa. Wpływają one na sposób socjalizowania dzieci, ofertę medialną, sposoby kreowania nie tylko obrazu dziecka i dzieciństwa, lecz także macierzyństwa czy rodziny. Oferta dzisiejszej kultury konsumpcyjno-medialnej stwarza wiele korzyści, ale rodzi też pewne zagrożenia, takie jak choćby anoreksja czy niebezpieczeństwa wynikające z dostępu do źródeł internetowych. Zarówno jednym, jak i drugim zjawiskom wnikliwie przyglądają się autorzy książki.

W dzisiejszych czasach decyzja o posiadaniu dziecka poprzedzona jest refleksją dotyczącą nie tylko sposobu wychowania, lecz także zapewnienia mu określonych dóbr materialnych. Wynika to stąd, że obecnie dziecko jest ważnym obiektem działań marketingowo-komercyjnych. Taka sytuacja powoduje, że zarówno przed rodzicami jak i dziećmi stawiane są nowe wyzwania, które wymagają opracowania przemyślanych, często zaplanowanych na wiele lat strategii działania. Tym zjawiskom i procesom poświęcona jest książka.

Szczegóły książki Dziecko w świecie mediów i konsumpcji
  • Tytuł: Dziecko w świecie mediów i konsumpcji
  • Autorzy: Małgorzata Bogunia-Borowska, Małgorzata Red Bogunia-Borowska
  • Oprawa: Miękka
  • Rok wydania: 2006
  • Ilość stron: 268
  • Format: 14.5x20.5cm
  • Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
  • Model: 42091001615KS
  • Język: polski
  • ISBN: 9788323321880
  • EAN: 9788323321880
  • Wymiary: 14.5x20.5x1.3 cm
Recenzje książki Dziecko w świecie mediów i konsumpcji - przeczytaj opinie klientów:

Podobne produkty
Powrót do swego wewnętrznego domu Powrót do swego wewnętrznego domu

Cena: 40.50 zł
Książka mówi o destrukcyjnym wpływie na dorosłe życie krzywd doznanych w dzieciństwie. Pre...
eBook Przenicowana rzeczywistość. Świat konsumpcji a etyka Immanuela Kanta pdf Przenicowana rzeczywistość. Świat konsumpcji a etyka Immanuela Kanta

Cena: 10.20 zł
W polskiej literaturze naukowej na temat konsumpcji nie mamy zbyt wielu prac napisanych z ...
Księga Mediów Księga Mediów

Cena: 65.55 zł
Allan Kardec (1804–1869) – właśc. Hippolyte Léon-Denizard Rivail. Francuski pe...
eBook Uzależnienie od nowych mediów pdf Uzależnienie od nowych mediów

Cena: 10.20 zł
Współczesne środki komunikacji wywierają ogromny wpływ na rozwój psychiczny człowieka. Int...
eBook Rwący nurt mediów pdf mobi epub Rwący nurt mediów

Cena: 21.25 zł
„Publikacja ukazała się nakładem Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z siedzibą...
eBook Z historii mediów i dziennikarstwa Studium selektywne pdf Z historii mediów i dziennikarstwa Studium selektywne

Cena: 27.20 zł
Historia mediów, historia dziennikarstwa, historia prasy to nadal te dziedziny, które doma...
eBook Wartki nurt mediów pdf Wartki nurt mediów

Cena: 10.20 zł
Medialność jest znamieniem współczesności. Jeśli Zygmunt Bauman trafnie nazywa nasz...
eBook Wpływ nowych mediów na przemiany polityczne wybranych państw Bliskiego Wschodu na przykładzie Arabskiej Wiosny pdf Wpływ nowych mediów na przemiany polityczne wybranych państw

Cena: 10.20 zł
Autorka, przedstawiając genezę Arabskiej Wiosny, jej przebieg w różnych państwach (ze szcz...
eBook Wykłady z filozofii mediów mobi epub Wykłady z filozofii mediów

Cena: 71.40 zł
„[…] książka o filozofii mediów w tym przypadku jest także głosem na temat st...
Sklep prowadzony przez: Glosel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111 Białystok, NIP: 542-315-11-57, REGON: 200317860, KRS 0000569207
+48 85 674 36 19, sklep@czarymary.pl

Copyright © 2004-2024 CzaryMary.pl