Magiczne Bestsellery

  |  

Promocje

  |  

Horoskop

  |  

Salon Wróżb i Magii

  |  

Magiczny Blog

  |  

Kontakt / O nas

  |  

Koszty dostawy

Zamknij [X]
Galeria
Skuteczny marketing w małej firmie
Skuteczny marketing w małej firmie
Galeria okno

Skuteczny marketing w małej firmie

Autor: Dave Patten
Ocena: 0.0 (Brak ocen)
Typ produktu Ilość stron: 328
Oprawa: broszurowa
Dostępność:
P R O D U K T   N I E D O S T Ę P N Y
Opis książki Skuteczny marketing w małej firmie

35.10

najniższa cena z 30 dni: 35,10 zł
PRODUKT NIEDOSTĘPNY Zapytaj o dostępność

Sztab doradców ds. marketingu:

  • pomoże Ci wyróżnić Twój produkt lub usługę na tle innych
  • wskaże interesującą niszę rynkową
  • podpowie, jak pozyskiwać i utrzymywać lojalnych klientów
  • wyjaśni, jak zaprojektować dobrą stronę internetową i niezapomniane materiały reklamowe
  • przygotuje Twoją firmę do udziału w targach i wystawach
  • udzieli wskazówek na temat zdobywania rozgłosu bez wydawania dużych pieniędzy

Genialnie zarządzana mała firma!

Cały dział wiedzy i doświadczenia w jednym tomie
Marketing już dawno przestał być synonimem zamieszczania ogłoszenia w prasie czy produkcji stoiska targowego. Od wyglądu produktu, poprzez jego cenę, sposób dystrybucji, aż po skrojone na miarę działania promocyjne — wszystko ma służyć najważniejszemu celowi istnienia Twojej firmy, czyli zarabianiu. Jednak, byś niepotrzebnie nie tracił firmowych funduszy, wszystkie Twoje działania marketingowe muszą być celowe i przemyślane w szczegółach. Zacznij zamieniać swoje trafione pomysły marketingowe w przychody i zyski. Skorzystaj z rad swojego działu wiedzy i doświadczenia — wypłyń na szerokie wody biznesu.

Tytuły wchodzące w skład serii „Mała firma” dedykowane są właścicielom niewielkich przedsiębiorstw. Czytelnik znajdzie w nich profesjonalną wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem w różnych jego aspektach, zawsze dostosowaną do realiów małej firmy. Autorzy ilustrują poruszane tematy czytelnymi przykładami, pochodzącymi z praktyki small biznesu. Drugie wydanie serii zostało uaktualnione zgodnie z bieżącymi realiami rynkowymi i walutowymi oraz obecnym stanem prawnym.

  • Bezbłędne kierowanie małą firmą.
  • Wykorzystywanie zalet small biznesu.
  • Skuteczne taktyki rozwoju przedsiębiorstwa.
  • Unikanie pułapek w prowadzeniu działalności gospodarczej.
Obowiązkowa publikacja dla małych przedsiębiorców oraz tych, którzy chcą wiedzieć, jak działa marketing. Ta książka to zbiór praktycznych wskazówek dotyczących tego, jak stosować poszczególne techniki marketingowe w małym przedsiębiorstwie, jak unikać standardowych błędów oraz w jaki sposób wykorzystać potencjał firmy. Na uwagę zasługuje przyjazny język publikacji, ciekawe przykłady praktyczne oraz stałe nakłanianie czytelnika do aktywnego wprowadzania działań marketingowych. Autor nie mówi, co zrobić — każde małe przedsiębiorstwo jest bowiem inne — ale wskazuje, jakie działania należałoby podjąć, aby skutecznie zaistnieć na rynku. Polecam tę książkę tym, którzy zaczynają prowadzić małą firmę, oraz tym, którzy sądzą, że działania marketingowe mają świetnie opanowane — praktyczna wiedza w niej zawarta ma swoją wartość poznawczą, bez względu na doświadczenie.

dr Agnieszka Dejnaka
Publikacja w atrakcyjny sposób przybliża czytelnika do sedna marketingowego problemu małych firm. Zawarte w książce trzy podstawowe zasady dla przedsiębiorstw sprawdzają się. Publikacja zdecydowanie wyróżnia się na rynku jako praktyczny przewodnik marketingu.

Iwona Berlińska-Konopka
wykładowca Polish Open University

Patron medialny:

Szczegóły książki Skuteczny marketing w małej firmie
Recenzje książki Skuteczny marketing w małej firmie - przeczytaj opinie klientów:

Podobne produkty
Dziecko z bliska, wydanie II Dziecko z bliska, wydanie II

Cena: 33.68 zł
Nowe wydanie bestsellerowej książki o rodzicielstwie popularnej polskiej psycholog dziecię...
eBook Komunikacja w firmie i w zespole mobi epub Komunikacja w firmie i w zespole

Cena: 9.79 zł
Świadome zarządzanie komunikacją z firmie i zespole to zakres podstawowej wiedzy i umiejęt...
Księga zaklęć małej czarownicy Księga zaklęć małej czarownicy

Cena: 31.43 zł
„Księga zaklęć małej czarownicy” to pięknie ilustrowany przewodnik po podstawa...
eBook Uważność małej żabki pdf mobi epub Uważność małej żabki

Cena: 53.55 zł
Najnowsza książka Eline Snel, autorki „Uważności i spokoju żabki” i „Moj...
eBook Działania medyków na rzecz małej i wielkiej ojczyzny (XIX–XX wiek) pdf Działania medyków na rzecz małej i wielkiej ojczyzny (XIX–XX

Cena: 22.10 zł
W przeszłości – ze względu na posiadane wyższe wykształcenie i względnie wysoką pozy...
Uważność małej żabki. Ćwiczenia uważności dla rodziców i ich maluchów Uważność małej żabki. Ćwiczenia uważności dla rodziców i ich maluchów

Cena: 50.40 zł
Najnowsza książka Eline Snel, autorki „Uważności i spokoju żabki” i „Moj...
7 uczuć małej Zosi 7 uczuć małej Zosi

Cena: 23.20 zł
Bohaterką tej niezwykłej książki jest mała Zosia, która przeżywa różne emocje: złość, smut...
Pakiet Biblioteka sukcesu Briana Tracy: Zarządzanie sprzedażą, Zarządzanie czasem, Sukces osobisty, Negocjowanie, Marketing Pakiet Biblioteka sukcesu Briana Tracy: Zarządzanie sprzedażą,

Cena: 89.91 zł
Bądź skutecznym menedżerem! Osiągaj sukcesy z Brianem Tracy! Brian Tracy, światowej sławy ...
Marketing. Biblioteka sukcesu Briana Tracy Marketing. Biblioteka sukcesu Briana Tracy

Cena: 25.42 zł
Jak skutecznie docierać do klientów i przekonać ich do zakupu? Sukces twojego biznesu zale...
Sklep prowadzony przez: Glosel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111 Białystok, NIP: 542-315-11-57, REGON: 200317860, KRS 0000569207
+48 85 674 36 19, sklep@czarymary.pl

Copyright © 2004-2024 CzaryMary.pl