Magiczne Bestsellery

  |  

Polecamy

  |  

Horoskop

  |  

Salon Wróżb i Magii

  |  

Magiczny Blog

  |  

Kontakt / O nas

  |  

Koszty dostawy

Zamknij [X]
Galeria
Strategia Umami. Jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku
Strategia Umami. Jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku
Galeria okno

Strategia Umami. Jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku

Autor: Aga Szóstek
Ocena: 0.0 (Brak ocen)
Typ produktu Ilość stron: 266
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Dostępność:
24 godziny + czas dostawy
Opis książki Strategia Umami. Jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku

58.41

Ilość
Dodaj do schowka
Do progu (249,00 zł) Darmowej Dostawy (InPost Paczkomat® 24/7) brakuje Ci 249,00 zł.
Sprawdź koszt dostawy

  • InPost Paczkomat® 24/7 od 12,99 zł
  • ORLEN Paczka odbiór w punkcie od 12,99 zł
  • Odbiór w placówce Poczty od 14,99 zł
  • Odbiór na stacji PKN Orlen od 14,99 zł
  • Odbiór w sklepie Żabka od 14,99 zł
  • Odbiór w Freshmarkecie od 14,99 zł
  • Kurier DPD od 14,99 zł
  • Kurier miejski Nadajesz.pl - Białystok od 14,99 zł
  • Kurier INPOST od 16,99 zł
  • Żabka, Dino, Lidl, punkty DPD Pickup i automaty paczkowe od 9,99 zł

Jeżeli chcesz wyróżnić się na rynku, potrzebujesz strategii doświadczeń. Dlaczego? Możesz nie zdawać sobie z tego sprawy, ale twoi klienci nie kupują od ciebie produktów czy usług – oni kupują doświadczenia. Co więcej, w najbliższych latach doświadczenia staną się fundamentem tworzenia wyjątkowej wartości rynkowej i głównym źródłem przewagi strategicznej. Jak to zrobić? Musisz zbudować potężną, ale wykonalną strategię i skutecznie wdrożyć ją w całej organizacji.

Aga Szóstek określa tę strategię jako umami, które jest piątą kategorią smaku (obok słodkiego, kwaśnego, słonego i gorzkiego) i nadaje potrawom wyjątkowy smak. W realiach biznesowych umami rozumiane jest jako doświadczenie, którego klienci nigdy nie mają dość i o którym sami z siebie opowiadają innym, jako czynnik, dzięki któremu nasza oferta przestaje być „w porządku”, a staje się czymś unikalnym i zapadającym w pamięć.

Strategia Umami w projektowaniu doświadczeń

Strategia Umami to podejście opracowane na bazie 20 lat doświadczenia zawodowego łączącego badania akademickie z praktyką biznesową. Jest syntezą UX z CX i z projektowaniem usług na poziomie strategicznym. Model zaproponowany przez autorkę to kolejny krok w ewolucji myślenia projektowego, który pozwala:

  • dowiedzieć się, jakie historie opowiadają dziś twoi klienci;
  • odkryć czynniki motywujące i zniechęcające, które kierują tymi historiami;
  • zdefiniować idealne przyszłe doświadczenie, które chcesz dostarczyć;
  • określić wykonalne środki, które zapewnią postęp w realizacji tej wizji; oraz
  • ocenić ten postęp dzięki analizie przyszłych historii klientów.

Biznesowe aspekty budowania doświadczeń klientów

Pełna praktycznych historii, szeroko zakrojonej wiedzy, śmiałych przemyśleń i praktycznych porad, ta książka pomoże ci dostosować organizację do budowania wyjątkowej wartości rynkowej przez dostarczanie klientom niezapomnianych doświadczeń. Dzięki niej będzie ci łatwiej opracować i wdrożyć strategię prokliencką, dzięki której nadasz swojej organizacji nową energię, wyróżnisz się na rynku i zostaniesz pokochany przez swoich klientów, którzy będą chętnie opowiadać o tobie innym. Bo żeby zostać zauważonym, trzeba się wyróżnić.


Opinie o książce

Gdy ktoś mnie pyta, dlaczego konkretna firma czy branża nie przyjęły jeszcze modelu ekonomii doświadczeń, zawsze odpowiadam to samo: to kwestia nastawienia. Nie wiedziałem natomiast, że tajemnica obrania nastawienia odpowiedniego dla wdrożenia modelu projektowania doświadczeń tkwi w przepysznej koncepcji umami. Nadszedł czas, by twoja firma wyszła ponad Punkt Wyjścia Umami, wyznaczający podstawowy poziom funkcjonalności, i zaczęła oferować klientom wartość emocjonalną, a nawet poczucie sensu. To książka dla wszystkich projektantów doświadczeń i liderów. Pozwólcie, żeby Aga Szóstek pokazała wam, jak projektuje się i tworzy wartościowe doświadczenia, a wraz z nimi wartościowe wspomnienia.

B. Joseph Pine II, współautor książki The Experience Economy: Competing for Time, Attention, AND Money

To książka pełna znakomitych pomysłów i wiedzy, można się z niej naprawdę wiele dowiedzieć. Mimo to ani przez chwilę nie miałam poczucia, że ktoś prawi mi kazania. Miałam raczej poczucie udziału w mądrej rozmowie, w której Aga Szóstek dzieli się ze mną inspirującymi przykładami, wskazówkami biznesowymi, poradami projektowymi, badaniami psychologicznymi oraz anegdotami z życia prywatnego i zawodowego. To książka o projektowaniu doświadczeń, która sama w sobie jest wspaniałym doświadczeniem.

Anna E. Pohlmeyer, liderka ds. badań doświadczeń w Diffferent; była współdyrektor w Delft Institute of Positive Design przy Delft University of Technology

Jedną z najtrudniejszych rzeczy, jakich możemy od siebie wymagać, jest nauka patrzenia na okalający nas świat w nowy sposób. Przemyślenia Agi kompletnie odmieniły mój punkt widzenia. Na kartach tej książki zawarła czystą magię – zaproszenie do tego, by zobaczyć piękno rzeczywistości z jej punktu widzenia.

Anthony Rocco, projektant doświadczeń, San Francisco

Książka Agi to znakomity punkt wyjścia dla osób ze świata biznesu, które chciałyby wykorzystać projektowanie doświadczeń do rozwijania firm. To również znakomity podręcznik dla projektantów, którzy chcieliby nauczyć się mówić o swojej pracy w kontekście biznesowym.

Andy Sontag, menedżer programu projektowania doświadczeń w szkole Kaospilot

Doświadczenia otaczają nas zewsząd. Produkty ulegają coraz większemu spowszednieniu, więc to właśnie doświadczenia w coraz większym stopniu stają się podstawowym czynnikiem wyróżniającym. To one sprawiają, że klienci wybierają sobie swoje ulubione marki i pozostają im wierni. Książka ta oferuje czytelnikom jakże potrzebne informacje o tym, dlaczego i w jaki sposób w dzisiejszych czasach należy stawiać na doświadczenia. To jednak nie wszystko – dzięki gotowym modelom i wskazówkom jest niezwykle praktyczna, czytelnicy mogą stosować zawarte w niej informacje w swojej codziennej pracy.

Fabricio Teixeira, współzałożyciel Online Publication UX Collective


O autorce

Dr Aga Szóstek jest strategiem doświadczeń. Przez ostatnie 20 lat zajmowała się najnowszymi dokonaniami na styku projektowania, technologii i biznesu. Pracowała z takimi markami jak Google, Philips, Canon, Samsung, EY, Santander, ING czy Orange, a także wieloma innymi. Odpowiadała za wprowadzanie strategicznego myślenia związanego z projektowaniem doświadczeń do pracy zespołów projektowych oraz do sal posiedzeń zarządów. Prezentowane przez nią podejście zainspirowało wiele organizacji do zmiany strategii i postawienia na doświadczenia jako ich podstawowy czynnik wyróżniający.

Aga pisze o strategii, przywództwie i innowacjach; projektuje narzędzia Seed Cards, których celem jest wspomaganie ludzi w projektowaniu niepowtarzalnych doświadczeń; jest również współprowadzącą podcast na temat kreatywnego przywództwa: Catching The Next Wave. Jest także współtwórczynią wirtualnego kursu Become, stworzonego dla liderów kreatywnych zmian, którzy chcieliby wziąć sprawy w swoje ręce i wieść prym w dzisiejszym świecie.

Doktorat obroniła na Wydziale Wzornictwa Przemysłowego na Politechnice w Eindhoven w Holandii, a projektowanie doświadczeń wykłada na całym świecie.

Dane producenta:
MT Biznes sp z o.o, ul. Jutrzenki 118, 02-230 Warszawa, Polska, handlowy@mtbiznes.pl, tel. 665055813
Szczegóły książki Strategia Umami. Jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku
  • Tytuł: Strategia Umami
  • Autor: Aga Szóstek
  • Wydawnictwo MT Biznes
  • Oprawa: Miękka
  • Rok wydania: 2022
  • Ilość stron: 266
  • Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
  • Model: 9788382311051
  • Język: polski
  • Podtytuł: Jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku
  • Oryginalny tytuł: The Umami Strategy. Stand out by mixing business with experience design
  • Tłumacz: Sałabut Bartosz
  • Nr wydania: 1
  • ISBN: 9788382311051
  • EAN: 9788382311051
  • Wymiary: 142 x 218 x 15 mm
Recenzje książki Strategia Umami. Jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku - przeczytaj opinie klientów:

Podobne produkty
eBook Jak połączyć się ze swoimi aniołami i duchowymi przewodnikami. Ćwiczenia, modlitwy, rytuały i medytacje, które rozwiną Twoją intuicję i uzdrowią życie pdf mobi epub Jak połączyć się ze swoimi aniołami i duchowymi przewodnikami.

Cena: 41.99 zł
Brytyjski ekspert od aniołów przedstawia wyjątkowe techniki duchowe pozwalające na połącze...
eBook Jak połączyć się ze swoimi aniołami i duchowymi przewodnikami. pdf mobi epub Jak połączyć się ze swoimi aniołami i duchowymi przewodnikami.

Cena: 42.61 zł
Brytyjski ekspert od aniołów przedstawia wyjątkowe techniki duchowe pozwalające na połącze...
Jak połączyć się ze swoimi aniołami i duchowymi.. Jak połączyć się ze swoimi aniołami i duchowymi..

Cena: 46.33 zł
Brytyjski ekspert od aniołów przedstawia wyjątkowe techniki duchowe pozwalające na połącze...
DMT. Molekuła duszy. Rewolucyjne badania w dziedzinie biologii doświadczeń mistycznych i z pogranicza śmierci DMT. Molekuła duszy. Rewolucyjne badania w dziedzinie biologii

Cena: 41.93 zł
 Pomiędzy 1990 a 1995 rokiem dr Rick Strassman przeprowadził zatwierdzone przez DEA b...
Audiobook Jak być szczerym ze sobą. Od unikania trudnych doświadczeń do prawdziwej akceptacji siebie mp3 Jak być szczerym ze sobą. Od unikania trudnych doświadczeń do

Cena: 33.92 zł
Zerwij z samooszukiwaniem się. Zaprzyjaźnij się z prawdą! Wymówki, usprawiedliwieni...
eBook Jak być szczerym ze sobą. Od unikania trudnych doświadczeń do prawdziwej akceptacji siebie pdf mobi epub Jak być szczerym ze sobą. Od unikania trudnych doświadczeń do

Cena: 33.92 zł
Zerwij z samooszukiwaniem się. Zaprzyjaźnij się z prawdą! Wymówki, usprawiedliwienia, poci...
Pakiet Biblioteka sukcesu: Strategia biznesowa, Przywództwo, Motywowanie, Delegowanie i kontrolowanie, Spotkania biznesowe Pakiet Biblioteka sukcesu: Strategia biznesowa, Przywództwo,

Cena: 152.10 zł
Bądź skutecznym menedżerem! Osiągaj sukcesy z Brianem Tracym! Brian Tracy, światowej sławy...
Strategia przemian na Ziemi i Nowy Renesans Strategia przemian na Ziemi i Nowy Renesans

Cena: 50.31 zł
Wznowiony został jako książka przygotowująca do zmian na Ziemi na poziomie podstawowym daw...
Peseloza. Kiedy metryka decyduje za Ciebie na... Peseloza. Kiedy metryka decyduje za Ciebie na...

Cena: 33.99 zł
W książce znajduje się duża porcja teorii, analiza społeczna, minibadanie własne i element...
Sklep prowadzony przez: Glosel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111 Białystok, NIP: 542-315-11-57, REGON: 200317860, KRS 0000569207
+48 85 674 36 19, sklep@czarymary.pl

Copyright © 2004-2025 CzaryMary.pl