Za ten produkt mo¿na zap³aciæ wy³±cznie za pomoc± p³atno¶ci elektronicznych.
Warto przyjrzeæ siê ca³emu systemowi szkolnemu szko³y podstawowej i zweryfikowaæ, na ile przyczynia siê do powstawania, a na pewno eskalacji przemocy psychicznej, a tak¿e na jakim etapie edukacyjnym uczniowie zaczynaj± drêczyæ i szykanowaæ innych (Daria Modrzejewska, ze Wstêpu). W ¶rodowisku szkolnym coraz czê¶ciej dochodzi do dyskryminacji uczniów, ostracyzmu, prze¶ladowania – w ró¿nych formach. Najbardziej gro¼ne i szkodliwe s± zjawiska prze¶ladowania psychicznego. Psychiczny terror nierzadko przebiega niepostrze¿enie, chocia¿by ze wzglêdu na trudno¶æ w dostrze¿eniu jego „subtelnych” narzêdzi. Warto dodaæ, i¿ przemoc psychiczna zwykle nie ma incydentalnego charakteru. Szkolny terror ma tendencjê do trwania, co wiêcej, w stosunku do wci±¿ tych samych uczniów. I w³a¶nie tak opisywane zjawisko przemocy psychicznej, które zachodzi w relacjach miêdzy uczniami, sta³o siê przedmiotem badañ Autorki.