Książki o marketingu to dział, w którym pogłębisz swoją wiedzę na temat prowadzenia biznesu i zarządzania zasobami ludzkimi. Jeśli jesteś początkującym biznesmenem lub marketingowcem znajdziesz tu coś dla siebie.
Nawet jeśli nie prowadzisz własnego biznesu, część wiedzy, na przykład umiejętność negocjacji, z pewnością przyda się w codziennym życiu.
Zasady skutecznego przywództwa to pozycja skierowana przede wszystkim do menedżerów. Książka jest kontynuacją i rozszerzeniem bestsellera Stephena Correya. Autor wyjaśnia jakie cechy i zachowania powinien przejawiać prawdziwy przywódca, by ludzie czuli przed nim respekt i szacunek, a nie strach.
Fox J. Jeffrey w Jak być wielkim szefem porusza podobny temat z nieco innej strony. Książka opisuje jak pozyskać najlepszych pracowników w procesie rekrutacji, jak prowadzić trudne rozmowy o podwyżce czy zwolnieniu, czy jak sobie radzić w trudnych sytuacjach finansowych firmy. Pozycja ta jest wielkim zbiorem porad od szefów wielkich korporacji, owocem wieloletnich doświadczeń, które można przełożyć na lokalny grunt.
Peter Drucker autor Myśli przewodnich porusza w swojej książce dwa tematy: prowadzenie firmy, nie tylko nastawionej na zysk, ale też na korzyść społeczną oraz rozwój osobisty i poznawanie swoich mocnych stron. Jeśli chcesz wiedzieć, jak odnaleźć i odblokować swoje ukryte talenty i wykorzystać je dla dobra społeczeństwa - zachęcamy do lektury!
Należy pamiętać, że praca managera bywa stresująca i niewdzięczna. Można jednak uczynić ją przyjemną i niezwykle satysfakcjonującą, jeśli posiada się odpowiednią wiedzę, której całą kopalnię znajdziesz w książkach o marketingu dostępnych w sklepie CzaryMary.
Cena:
od:
do:
Sortowanie:
|
---|
Sklep prowadzony przez: Glosel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111 Białystok, NIP: 542-315-11-57, REGON: 200317860, KRS 0000569207 +48 85 674 36 19, sklep@czarymary.pl Copyright © 2004-2024 CzaryMary.pl |