Zamknij [X] |
Galeria
|
|
Program Pamięć cz. 2 to łatwy w obsłudze program stworzony, by wzmocnić i usprawnić rozwój zapamiętywania. Atrakcyjne i różnorodne gry, które zmobilizują Twój umysł do aktywności i opóźnią proces jego starzenie. Wyobraź sobie, że łatwiej, szybciej i skuteczniej nauczysz się języków obcych, zapamiętasz: numery telefonów, terminy spotkań, imiona, nazwiska i twarze, treść czytanych gazet i książek. Każde z 16 ćwiczeń ma 10 poziomów trudności oraz dodatkowo możliwość wprowadzania indywidualnych ustawień.
Program został stworzony z myślą o uczącej się i studiującej młodzieży oraz osobach aktywnych zawodowo.
Dzięki regularnemu treningowi skrócisz czas potrzebny na zapamiętanie, wydłuży się Twoja zdolność pamiętania ważnych informacji, a nauka stanie się dużo skuteczniejsza i łatwiejsza. Ćwicząc tylko 15 minut dziennie: łatwiej i szybciej nauczysz się języków obcych, zapamiętasz numery telefonów, terminy spotka, imiona, nazwiska i twarze, szybciej przyswoisz i zapamiętasz treści czytanych artykułów, gazet i książek.
Każdorazowo możesz dostosować trudność ćwiczeń do swoich umiejętności. Wybierz odpowiedni tryb ćwiczeń, aby sprawdzić swoje możliwości i dobrać plan treningu. Z programu możesz korzystać nie tylko Ty, ale także Twoja rodzina i przyjaciele! Możecie zorganizować zawody na Mistrza Pamięci, dzięki przechowywaniu w programie Waszych wyników. Programy z serii Akademia Umysłu® uzyskały pozytywne opinie i rekomendacje psychologów oraz ekspertów zajmujących się mnemotechnikami oraz rozwojem umysłu.
WYMAGANIA TECHNICZNE System: Windows 2000/XP/Vista/7/8; Procesor: 1.5 GHz; RAM: 1GB, Wolne miejsce na dysku: 100MB; Karta graficzna: 256 MB; Karta dżwiękowa: zgodna z DirectX9; Inne: Napęd DVD, Flash Player 10
Sklep prowadzony przez: Glosel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111 Białystok, NIP: 542-315-11-57, REGON: 200317860, KRS 0000569207 +48 85 674 36 19, sklep@czarymary.pl Copyright © 2004-2024 CzaryMary.pl |