Magiczne Bestsellery

  |  

Promocje

  |  

Horoskop

  |  

Salon Wróżb i Magii

  |  

Magiczny Blog

  |  

Kontakt / O nas

  |  

Koszty dostawy

Zamknij [X]
Galeria
ePrasa Psychologia Społeczna nr 4(31)/2014
Psychologia Społeczna nr 4(31)/2014
Galeria okno

ePrasa Psychologia Społeczna nr 4(31)/2014

Ocena: 0.0 (Brak ocen)
Dostępność:
P R O D U K T   N I E D O S T Ę P N Y
Opis eprasa Psychologia Społeczna nr 4(31)/2014

11.05

najniższa cena z 30 dni: 11,05 zł
PRODUKT NIEDOSTĘPNY Zapytaj o dostępność

Za ten produkt można zapłacić wyłącznie za pomocą płatności elektronicznych.

Zapłać później

Agata Błachnio, Aneta Przepiórka, Tomasz Rowiński: Dysfunkcjonalne korzystanie z internetu - przegląd badań [Dysfunctional Internet use - Review of research], doi: 10.7366/1896180020143101, s. 378-395;
Anna Studzińska, Bogdan Wojciszke: Przekonania o genezie różnic płci a legitymizacja nierówności kobiet i mężczyzn [Beliefs in origins of sex differences and legitimization of inequality of men and women], doi: 10.7366/1896180020143102, s. 396-408;
Edyta Biełous, Jerzy Trzebiński: Nadzieja podstawowa a wizje świata społecznego [Basic trust and beliefs about social world], doi: 10.7366/1896180020143103, s. 409-421;
Klara Królewiak, Monika Wróbel: Poczuję to, co ty, jeśli cię polubię? Wpływ atrakcyjności interpersonalnej na zarażanie afektywne [Will I feel the way you do, because I like you? The influence of interpersonal attraction on affect contagion], doi: 10.7366/1896180020143104, s. 422-436;
Joanna Barlińska, Piotr Szarota: Światopogląd a style randkowania [Worldview and dating styles], doi: 10.7366/1896180020143105, s. 437-444;
Małgorzata Niesiobędzka: Jak wzmocnić dyscyplinę podatkową? Wpływ charakteru komunikatu perswazyjnego i moralności podatkowej na zachowanie podatników [How to enhance fiscal discipline? The impact of nature of persuasive message and tax morale on taxpayers` behavior], doi: 10.7366/1896180020143106, s. 445-454;
Kamil Imbir, Magdalena Rutniewska: Rola emocji (automatycznych vs. refleksyjnych) w procesach intuicyjnych ocen społecznych [The role of automatic vs. reflective emotions in intuitive social judgents], doi: 10.7366/1896180020143107, s. 455-465.
Szczegóły eprasa Psychologia Społeczna nr 4(31)/2014
  • Rok wydania: 2015
  • Stan: plik elektroniczny, do pobrania po opłaceniu
  • Model: @1896-1800_4_2031_33
  • Język: polski
Recenzje eprasa Psychologia Społeczna nr 4(31)/2014 - przeczytaj opinie klientów:

Podobne produkty
ePrasa Psychologia Społeczna nr 2(7)/2008 Psychologia Społeczna nr 2(7)/2008

Cena: 13.39 zł
ISSN 1896-1800 W numerze [Contents]: Profesor Robert Zajonc – wspomnienie [Professor...
ePrasa Psychologia Społeczna nr 2-3(14)/2010 Psychologia Społeczna nr 2-3(14)/2010

Cena: 21.25 zł
ISSN 1896-1800 Numer specjalny: Zaawansowane metody statystyczne; redaktor naukowy Tytus S...
eBook Społeczna psychologia środowiskowa pdf Społeczna psychologia środowiskowa

Cena: 39.10 zł
Książka koncentruje się na związku między jednostką a jej środowiskiem fizyczno-przestrzen...
eBook Wybrane problemy i wyzwania społeczne. Filozofia – Psychologia – Socjologia – Demografia – Ekonomia społeczna pdf Wybrane problemy i wyzwania społeczne. Filozofia – Psychologia

Cena: 29.14 zł
Monografia przedstawia artykuły autorów, którzy podjęli wysiłek , aby poszukać uzasadnieni...
ePrasa Psychologia Społeczna nr 1(3)/2007 Psychologia Społeczna nr 1(3)/2007

Cena: 13.39 zł
ISSN 1896-1800 Psychologia Społeczna jest nowym periodykiem, organem Polskiego Stowarzysze...
ePrasa Psychologia Społeczna nr 3-4(5)/2007 Psychologia Społeczna nr 3-4(5)/2007

Cena: 11.05 zł
ISSN 1896-1800 W numerze [Contents]: Psychospołeczne aspekty Internetu [Psycho-social aspe...
ePrasa Psychologia Społeczna nr 1-2(10)/2009 Psychologia Społeczna nr 1-2(10)/2009

Cena: 13.39 zł
ISSN 1896-1800 Spis treści [Contents] Maria Lewicka: Psychologia kapitałów: słowo wstępne ...
ePrasa Psychologia Społeczna nr 1(16)/2011 Psychologia Społeczna nr 1(16)/2011

Cena: 16.07 zł
W numerze [Contents]: Krystyna Skarżyńska, Piotr Radkiewicz: Co wzmacnia/osłabia społeczny...
ePrasa Psychologia Społeczna nr 2(2)/2006 Psychologia Społeczna nr 2(2)/2006

Cena: 13.39 zł
ISSN 1896-1800 Psychologia Społeczna jest nowym periodykiem, organem Polskiego Stowarzysze...
Sklep prowadzony przez: Glosel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111 Białystok, NIP: 542-315-11-57, REGON: 200317860, KRS 0000569207
+48 85 674 36 19, sklep@czarymary.pl

Copyright © 2004-2024 CzaryMary.pl