Za ten produkt można zapłacić wyłącznie za pomocą płatności elektronicznych.
Zarządzasz swoimi emocjami, czy to emocje wciąż jeszcze
zarządzają Tobą?
Zarządzanie emocjami to lektura obowiązkowa dla menedżerów, handlowców i negocjatorów - a także dla każdego, kto marzy o sukcesach zawodowych, pragnie oprzeć swoją karierę na trwałych podstawach i poprawić jakość swojego życia prywatnego. Jest to przewodnik dla wszystkich, którzy chcą być bardziej inteligentni- a więc inteligentni również emocjonalnie.
Jest to pierwsza książka na temat inteligencji emocjonalnej napisana na podstawie badań przeprowadzonych w Polsce. Autorzy skoncentrowali się przede wszystkim na kwestiach przydatnych w opracowywaniu i realizowaniu własnych planów zawodowych. Bo któż nie marzy o awansie czy poczuciu prawdziwej satysfakcji z wykonywania zadań, którym poświęca bezcenny czas swojego życia? A osobom odpowiedzialnym za rozwój organizacji i HR książka wskazuje emocjonującą drogę do celu - poprzez odkrywanie prawdziwego potencjału pracowników i doskonalenie kompetencji EQ.
Zarządzanie emocjami wypełnia lukę istniejącą dotąd pomiędzy tłumaczeniami zagranicznych publikacji na temat różnych koncepcji inteligencji emocjonalnej a potrzebą inspirującego spojrzenia na EQ w odniesieniu do rozwoju osób i organizacji działających na polskim rynku. Vademecum spotkało się z dużym zainteresowaniem i uznaniem, m.in. ze strony praktyków biznesu i uznanych autorytetów w zakresie budowania potencjału kompetencyjnego. Jedną z opinii są słowa prof. dr. hab. Czesława Sikorskiego, Kierownika Katedry Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego: Można wiedzieć, a zarazem nie umieć, ale nie można umieć, skoro się nie wie. O tym, co robić, aby skutecznie wykorzystać swoją wiedzę, autorzy tej książki piszą prosto, ciekawie i kompetentnie; krótko mówiąc - z dużą inteligencją emocjonalną. dr hab. Marcin Krokowski - inicjator badania i rozwijania kompetencji emocjonalnych pracowników firm działających w Polsce; współtwórca autorskiej koncepcji zarządzania emocjami i unikatowego na polskim rynku Testu FPL EQ® diagnozującego inteligencję emocjonalną. Jako coach i trener koncentruje się m.in. na kompetencjach menedżerów zarządzających i roli EQ w prowadzeniu negocjacji, kierowaniu, skutecznej sprzedaży, komunikacji interpersonalnej, w prezentacjach publicznych czy zarządzaniu stresem. Prowadzi prezentacje, pisze i publikuje, występuje na prestiżowych konferencjach oraz spotkaniach biznesowych.
Piotr Rydzewski - ceniony w kraju coach i trener EQ z wieloletnim doświadczeniem; współtwórca autorskiej koncepcji zarządzania emocjami oraz Testu FPL EQ®. Szczególną uwagę poświęca szkoleniom i coachingom menedżerskim, propagując rozwijanie kompetencji emocjonalnych jako drogę do sukcesu zawodowego i osobistego. Opracowuje programy rozwojowe wspierające budowanie organizacji inteligentnych emocjonalnie, a jako ekspert w zakresie analizy i interpretacji badań EQ prowadzi certyfikowane szkolenia w zakresie przeprowadzania badań EQ i przełożenia ich wyników na wzmocnienie potencjału firm.