Magiczne Bestsellery

  |  

Promocje

  |  

Horoskop

  |  

Salon Wróżb i Magii

  |  

Magiczny Blog

  |  

Kontakt / O nas

  |  

Koszty dostawy

Zamknij [X]
Galeria
Od pomysłu do zysku - Andrew James P., Sirkin Harold L.
Od pomysłu do zysku - Andrew James P., Sirkin Harold L.
Galeria okno

Od pomysłu do zysku - Andrew James P., Sirkin Harold L.

Ocena: 0.0 (Brak ocen)
Typ produktu Ilość stron: 238
Oprawa: Miękka
Dostępność:
P R O D U K T   N I E D O S T Ę P N Y
Opis książki Od pomysłu do zysku - Andrew James P., Sirkin Harold L.

44.24

najniższa cena z 30 dni: 44,24 zł
PRODUKT NIEDOSTĘPNY Zapytaj o dostępność
Jedyna innowacja warta zachodu to dochodowa innowacja.
Między pomysłem a innowacją istnieje duża różnica. Na imię jej zysk. Autorzy Od pomysłu do zysku, Jim Andrew i Hal Sirkin, twierdzą, że firmy muszą bardziej koncentrować się na osiąganiu zysków z innowacji – finansowych oraz w formie innych korzyści przynoszących dochody – aby zapewnić sobie wzrost, utrzymać konkurencyjność oraz przede wszystkim podnieść zwroty ze swoich wydatków na innowacje.
Autorzy przedstawiają koncepcję „krzywej finansowej” – to metoda umiejętnego wykorzystania czynników mających wpływ na zysk, do których należą: wielkość inwestycji początkowych, szybkość wprowadzania nowości na rynek, czas osiągania optymalnej skali produkcji oraz wysokość kosztów początkowych. Krzywa finansowa zmusza kadrę zarządzającą do posługiwania się tym samym językiem i do otwartej debaty na temat nieuchronnych kompromisów.
Od pomysłu do zysku pokazuje także, kiedy warto wykorzystać innowacje do celów pozafinansowych – takich jak zdobywanie wiedzy, wzmocnienie marki firmy, zbudowanie silniejszego ekosystemu partnerów i współpracowników oraz rewitalizacja organizacji i jej pracowników.
Andrew i Sirkin pokazują, że firmy często nie potrafią zastosować różnych modeli biznesowych, by zmienić kształt krzywej finansowej i przerzucić ryzyko finansowe, techniczne i rynkowe na innych, lepiej przygotowanych do jego podjęcia. Autorzy szczegółowo omawiają zalety i wady trzech modeli – integracyjnego, koordynacyjnego i licencyjnego – i wyjaśniają, kiedy i w jaki sposób zastosować każdy z nich, by zmaksymalizować zysk z innowacji.
Książka porusza także takie aspekty innowacji, jak struktura organizacyjna i przywództwo. Podpierając się licznymi przykładami, autorzy opisują proces konsolidacji organizacji wokół idei osiągnięcia zysku z innowacji. Przedstawiają także siedem ważnych decyzji, jakie lider musi podjąć – a nie powierzyć innym – kiedy zarządza procesem innowacji w celu uzyskania najwyższego zwrotu z inwestycji.

Od pomysłu do zysku pokazuje, jak traktować innowacje jako proces zarządzania, a nie tajemnicze działania twórcze. Autorzy podkreślają, że to nie brak pomysłów najczęściej stanowi przeszkodę w odniesieniu sukcesu w innowacji, ale brak odpowiedniego przywództwa i dobrego zarządzania.
— Jarkko Sairanen, wiceprezes ds. Strategii korporacyjnej, Nokia
Innowacje to konkurencyjna broń XXI wieku. Ci, którzy opanują sztukę posługiwania się tą bronią, pozostawią innych w tyle. Andrew i Sirkin przedstawiają systematyczne podejście do podniesienia innowacyjności twojej firmy. Lektura obowiązkowa. Przeczytaj, zanim zrobią to twoi rynkowi rywale!
— J. Bruce Harreld, starszy wiceprezes ds. Marketingu i strategii, IBM
W Od pomysłu do zysku można znaleźć mnóstwo koncepcji i metod, które mogą pomóc każdej firmie w tworzeniu nowych produktów i usług generujących maksymalny zysk, a także przynoszących korzyści ich marce, relacjom i organizacji. Samsung zastosował te sposoby podejścia do innowacji i osiągnął fantastyczny wzrost organiczny, a także stał się jedną z czołowych marek na świecie.
— Jong-Yong Yun, wiceprezes i dyrektor generalny, Samsung Electronics
Szczegóły książki Od pomysłu do zysku - Andrew James P., Sirkin Harold L.
  • Tytuł: Od pomysłu do zysku
  • Autorzy: Andrew P. James, Harold L. Sirkin
  • Oprawa: Miękka
  • Rok wydania: 2010
  • Ilość stron: 238
  • Format: 15.0x22.0cm
  • Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
  • Model: 52144801597KS
  • Podtytuł: Jak zebrać owoce innowacji
  • Tłumacz: Sobolewska Agnieszka
  • ISBN: 9788362195664
  • EAN: 9788362195664
  • Wymiary: 22.5 x 15.0 cm
Recenzje książki Od pomysłu do zysku - Andrew James P., Sirkin Harold L. - przeczytaj opinie klientów:

Podobne produkty
Emocje I Motywacja Ii Red.brian Parkinson,Andrew M.colman Emocje I Motywacja Ii Red.brian Parkinson,Andrew M.colman

Cena: 21.25 zł
Co wspólnego mają ze sobą emocje i motywacja ? Emocje to najważniejsza i najdokładniej bad...
Mieszkaj pięknie piękne wnętrze to kwestia pomysłu a nie pieniędzy Mieszkaj pięknie piękne wnętrze to kwestia pomysłu a nie pieniędzy

Cena: 42.66 zł
Ładny dom to szczęśliwe życie. W dobrze zaaranżowanych pomieszczeniach lepiej wypoczywamy ...
Niebiańska Wizja Ii James Redfield Niebiańska Wizja Ii James Redfield

Cena: 27.97 zł
WSPANIAŁY NOWY DODATEK DO WIZJI, KTÓRA ROZPOCZĘŁA SIĘ WRAZ Z NIEBIAŃSKĄ PRZEPOWIEDNIĄ... P...
Sklep prowadzony przez: Glosel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111 Białystok, NIP: 542-315-11-57, REGON: 200317860, KRS 0000569207
+48 85 674 36 19, sklep@czarymary.pl

Copyright © 2004-2024 CzaryMary.pl