Magiczne Bestsellery

  |  

Promocje

  |  

Horoskop

  |  

Salon wróżb i magii

  |  

Magiczny Blog

  |  

Kontakt / O nas

  |  

Koszty dostawy

Zdrowie i uroda
Kategorie
Nowości
Kontakt
INFOLINIA
801 011 078
+48 85 674 36 19
pn-pt w godz. 8-18
Bezpieczne zakupy
Zamknij [X]
Galeria
Od pomysłu do zysku - Andrew James P., Sirkin Harold L.
Od pomysłu do zysku - Andrew James P., Sirkin Harold L.
Galeria okno

Od pomysłu do zysku - Andrew James P., Sirkin Harold L.

Ocena: (Brak ocen)
Dostępność:
1-3 dni + czas dostawy
Cena rynkowa: 52.05
Nasza cena:

39.56

Taniej o: 12.49 zł ( 24 % )
Ilość
Dodaj do schowka

Opis produktu

Od pomysłu do zysku - Andrew James P., Sirkin Harold L.
Do progu (99,00 zł) Darmowej Dostawy do kiosku Ruchu brakuje Ci 99,00 zł.
Sprawdź koszt dostawy

  • Odbiór paczki w kiosku Ruchu od 3,99 zł
  • Odbiór na stacji PKN Orlen od 8,70 zł
  • Odbiór paczki w paczkomacie od 8,70 zł
  • Odbiór paczki w placówce Poczty Polskiej od 8,70 zł
  • Paczka pocztowa (48h) od 10,70 zł
  • Kurier DPD od 12,70 zł
Jedyna innowacja warta zachodu to dochodowa innowacja.
Między pomysłem a innowacją istnieje duża różnica. Na imię jej zysk. Autorzy Od pomysłu do zysku, Jim Andrew i Hal Sirkin, twierdzą, że firmy muszą bardziej koncentrować się na osiąganiu zysków z innowacji – finansowych oraz w formie innych korzyści przynoszących dochody – aby zapewnić sobie wzrost, utrzymać konkurencyjność oraz przede wszystkim podnieść zwroty ze swoich wydatków na innowacje.
Autorzy przedstawiają koncepcję „krzywej finansowej” – to metoda umiejętnego wykorzystania czynników mających wpływ na zysk, do których należą: wielkość inwestycji początkowych, szybkość wprowadzania nowości na rynek, czas osiągania optymalnej skali produkcji oraz wysokość kosztów początkowych. Krzywa finansowa zmusza kadrę zarządzającą do posługiwania się tym samym językiem i do otwartej debaty na temat nieuchronnych kompromisów.
Od pomysłu do zysku pokazuje także, kiedy warto wykorzystać innowacje do celów pozafinansowych – takich jak zdobywanie wiedzy, wzmocnienie marki firmy, zbudowanie silniejszego ekosystemu partnerów i współpracowników oraz rewitalizacja organizacji i jej pracowników.
Andrew i Sirkin pokazują, że firmy często nie potrafią zastosować różnych modeli biznesowych, by zmienić kształt krzywej finansowej i przerzucić ryzyko finansowe, techniczne i rynkowe na innych, lepiej przygotowanych do jego podjęcia. Autorzy szczegółowo omawiają zalety i wady trzech modeli – integracyjnego, koordynacyjnego i licencyjnego – i wyjaśniają, kiedy i w jaki sposób zastosować każdy z nich, by zmaksymalizować zysk z innowacji.
Książka porusza także takie aspekty innowacji, jak struktura organizacyjna i przywództwo. Podpierając się licznymi przykładami, autorzy opisują proces konsolidacji organizacji wokół idei osiągnięcia zysku z innowacji. Przedstawiają także siedem ważnych decyzji, jakie lider musi podjąć – a nie powierzyć innym – kiedy zarządza procesem innowacji w celu uzyskania najwyższego zwrotu z inwestycji.

Od pomysłu do zysku pokazuje, jak traktować innowacje jako proces zarządzania, a nie tajemnicze działania twórcze. Autorzy podkreślają, że to nie brak pomysłów najczęściej stanowi przeszkodę w odniesieniu sukcesu w innowacji, ale brak odpowiedniego przywództwa i dobrego zarządzania.
— Jarkko Sairanen, wiceprezes ds. Strategii korporacyjnej, Nokia
Innowacje to konkurencyjna broń XXI wieku. Ci, którzy opanują sztukę posługiwania się tą bronią, pozostawią innych w tyle. Andrew i Sirkin przedstawiają systematyczne podejście do podniesienia innowacyjności twojej firmy. Lektura obowiązkowa. Przeczytaj, zanim zrobią to twoi rynkowi rywale!
— J. Bruce Harreld, starszy wiceprezes ds. Marketingu i strategii, IBM
W Od pomysłu do zysku można znaleźć mnóstwo koncepcji i metod, które mogą pomóc każdej firmie w tworzeniu nowych produktów i usług generujących maksymalny zysk, a także przynoszących korzyści ich marce, relacjom i organizacji. Samsung zastosował te sposoby podejścia do innowacji i osiągnął fantastyczny wzrost organiczny, a także stał się jedną z czołowych marek na świecie.
— Jong-Yong Yun, wiceprezes i dyrektor generalny, Samsung Electronics
Recenzje produktu Od pomysłu do zysku - Andrew James P., Sirkin Harold L. - przeczytaj

opinie klientów:

Liczba recenzji: 0
Szczegóły produktu Od pomysłu do zysku - Andrew James P., Sirkin Harold L.
  • Tytuł: Od pomysłu do zysku
  • Autorzy: Andrew P. James, Harold L. Sirkin
  • Producent: MT Biznes
  • Rok wydania: 2010
  • Format: 15.0x22.0cm
  • Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
  • Model: 52144801597KS
  • Podtytuł: Jak zebrać owoce innowacji
  • Tłumacz: Sobolewska Agnieszka
  • ISBN: 9788362195664
  • EAN: 9788362195664
Podobne produkty
Od pomysłu do sukcesu - Marketing i zarządzanie Od pomysłu do sukcesu

Cena: 23.94 zł
Promocja z: 29.95
- cechy współczesnego świata - strategia zwycięstwa- nowatorskie myślenie - realizowanie nowatorskich pomysłów...
Sklep prowadzony przez Glosel sp. z.o.o. sp.k., ul. Kolejowa 12E/3, 15-701 Białystok
Copyright © 2004-2017 CzaryMary.pl
CzaryMary.pl korzysta z technologii cookies, przeczytaj więcej na ten temat tutaj.
Mapa galerii: 1 | 2 | produkty niedostępne T
Stany Zjednoczone: koszt dostawy już od 47,90 zł!*
Aby sprawdzić koszt dostawy: (1) wrzuć produkty do CzaroMarowego koszyka,
(2) przejdź do Koszyka i (3) wybierzesz kraj dostawy paczki.
Super! Chcę zobaczyć CzaroMarowe Bestsellery >
* dla paczki o wadze do 1 kg. Pełny cennik kosztów dostawy znajdziesz również tutaj.