Magiczne Bestsellery

  |  

Promocje

  |  

Horoskop

  |  

Salon Wróżb i Magii

  |  

Magiczny Blog

  |  

Kontakt / O nas

  |  

Koszty dostawy

Zamknij [X]
Galeria
Język reklamy w komunikacji medialnej
Język reklamy w komunikacji medialnej
Galeria okno

Język reklamy w komunikacji medialnej

Autor: Wacław Śmid
Ocena: 0.0 (Brak ocen)
Typ produktu Ilość stron: 319
Oprawa: Miękka
Dostępność:
P R O D U K T   N I E D O S T Ę P N Y
Opis akademickiego podręcznika Język reklamy w komunikacji medialnej

37.05

najniższa cena z 30 dni: 37,05 zł
PRODUKT NIEDOSTĘPNY Zapytaj o dostępność
Wszyscy jesteśmy konsumentami różnego rodzaju produktów, usług i informacji.
Dlatego też czesto spotykamy sie z reklamowymi apelami, zachecającymi do zakupu. Czy nasza obecna reklama ma także siłę oddziaływania, aby nas do czegoś zachecić? Prawdopodobnie odpowiedzi na tak postawione pytanie byłyby w znacznej mierze podzielone. Tak sie dzieje, że reklama jest komunikatem, który ma nas o czymś infor- mować w sposób sympatyczny, atrakcyjny i zrozumiały. Używa do tego jezyka mówio- nego. Ale też języka obrazu, muzyki, animacji itp. W sumie taki komunikat jest złożonym tworem i ma u nas jako konsumentów wywołać okreolone emocje, a także refleksje. Tymczasem, śledząc nasze kampanie reklamowe spotykamy sie na ogół z bra-- kiem pomysłu na przyciągniecie uwagi klienta. Język reklamy zamyka sie w paru wy- myślonych sloganach. W kilku banalnych zdaniach lub niewyszukanych skojarzeniach. Nie ma w bieżących komunikatach odrobiny poezji, nieco bardziej wysmakowanych animacji itp. A już na pewno brak odniesień do sztuki, kultury, nauki, tradycji itd.
W komunikowaniu, a zwłaszcza w komunikowaniu biznesowym, należy uwzgled- nić elementy nie tylko jezyka potocznego. Jest do dyspozycji, na wyciagniecie reki, jezyk literacko-artystyczny (trafne myśli poetów, ludowych twórców itp.), Istnieje ogromny potencjał jezyka religijno--mistycznego (alegorie, mity, a nawet baśnie i bajki). Jest w końcu zasób jezyka symbolicznego, który "mówi " nam o wszystkim w jednej chwili, wykorzystując nasze wyobrażenia, archetypy, stereotypy.
Szczegóły akademickiego podręcznika Język reklamy w komunikacji medialnej
  • Autor: Wacław Śmid
  • Format: 16.1x23.2cm
  • Ilość stron: 319
  • Oprawa: Miękka
  • Rok wydania: 2010
  • Tytuł: Język reklamy w komunikacji medialnej
  • Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
  • Model: 47119702077KS
  • EAN: 9788375560718
  • ISBN: 9788375560718
  • Język: polski
  • Wymiary: 16.1x23.2x1.6 cm
Recenzje akademickiego podręcznika Język reklamy w komunikacji medialnej - przeczytaj opinie klientów:

Podobne produkty
30 minut dla skutecznej komunikacji 30 minut dla skutecznej komunikacji

Cena: 15.20 zł
Czy zdarzyło ci się, że inni nie zrozumieli tego, co chciałeś im przekazać? Być może twój ...
eBook Język i dyskurs codzienny osób z niepełnosprawnością intelektualną pdf Język i dyskurs codzienny osób z niepełnosprawnością intelektualną

Cena: 29.58 zł
Publikacja dr Doroty Krzemińskiej porusza zagadnienia, którym w literaturze pedagogiki spe...
Astrologia jako język symboli Astrologia jako język symboli

Cena: 42.42 zł
W tym poradniku znajdziesz szereg informacji, które pozwolą Ci na pogłębienie oraz uporząd...
eBook Kulturowe kody reklamy. Świat znaczeń w reklamie z perspektywy socjalizacji pdf Kulturowe kody reklamy. Świat znaczeń w reklamie z perspektywy

Cena: 19.64 zł
Założeniem publikacji jest rekonstrukcja socjalizacyjnej oferty reklamy. Podjęcie tego tem...
Kwiat życia - Język Ciszy lub Język Światła Kwiat życia - Język Ciszy lub Język Światła

Cena: 240.00 zł
Nazwa tego pięknego symbolu jest reprezentacją cyklu wegetacji drzewa rodzącego owoce. To ...
Łącząc dwa światy. Nauka komunikacji z bliskimi, którzy odeszli Łącząc dwa światy. Nauka komunikacji z bliskimi, którzy odeszli

Cena: 41.99 zł
Dzięki tej książce dowiesz się, w jaki sposób możesz nawiązać kontakt ze zmarłymi, zbudowa...
eBook Pragmatyka reklamy pdf Pragmatyka reklamy

Cena: 16.15 zł
  Reklama jako jedna z form komunikacji masowej jest we współczesnej rzeczywis...
Runa Mannaz - ułatwia pracę w zespole, pomaga w komunikacji Runa Mannaz - ułatwia pracę w zespole, pomaga w komunikacji

Cena: 9.00 zł
Znaczenie runy: przyjaźń, współdziałanie, inteligencja, podobieństwo, optymizm Potencjał, ...
Audiobook Wszyscy się komunikują, niewielu potrafi się porozumieć. Sekrety technik komunikacji ludzi sukcesu mp3 Wszyscy się komunikują, niewielu potrafi się porozumieć. Sekrety

Cena: 26.01 zł
TYLKO JEDNA BARIERA STOI MIĘDZY TOBĄ, A SUKCESEM. Nie jest nią doświadczenie. Nie jest nią...
Sklep prowadzony przez: Glosel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111 Białystok, NIP: 542-315-11-57, REGON: 200317860, KRS 0000569207
+48 85 674 36 19, sklep@czarymary.pl

Copyright © 2004-2024 CzaryMary.pl