Darmowa Dostawa od 249,00 z³
Koszty dostawy od 8,99 z³ (punkty odbioru)
Odbiór osobisty za 0 z³:
Warszawa, Wroc³aw, Bia³ystok, Poznañ, Czêstochowa, £ód¼, Lublin, Szczecin, Piotrków Trybunalski, Zamo¶æ,
Suwa³ki, E³k,
Grajewo, Chojnice, ¦widnica,
Zielonka, £om¿a.
Ksi±¿ka odpowiada na rosn±ce zainteresowanie problematyk± mediów masowych, zw³aszcza zainteresowanie skutkami i mechanizmami ich dzia³ania.
W publikacji zaprezentowano dziesiêæ ró¿nych zagadnieñ , skoncentrowanych wokó³ trzech g³ównych problemów: mechanizmów wp³ywu, specyfiki dzia³ania telewizji oraz skutków wp³ywu mediów na wybrane dziedziny aktywno¶ci m³odych u¿ytkowników.
Ksi±¿ka zosta³a pomy¶lana jako pomoc dla pocz±tkuj±cych badaczy u¿ytkowników mediów, którzy przygotowuj± prace magisterskie czy doktorskie. Dziêki niej m³odzi badacze i studenci szybko mog± siê zorientowaæ w g³ównych trendach i przedstawionych obszarach badañ, w sposobach prowadzenia takich badañ, mog± dostrzec bia³e plamy, rozmaite niedoci±gniêcia lub wzorowaæ siê na dobrych przyk³adach. Z podrêcznika mog± skorzystaæ tak¿e nauczyciele, którzy prowadz± zajêcia z edukacji medialnej, ludzie zarz±dzaj±cy mediami oraz dziennikarze, których ksi±¿ka mo¿e zachêci do refleksji na temat procesów psychologicznych, czy spo³ecznych, które sami inicjuj±, poprzez tworzone programy, audycje, teksty. Ka¿dy, kto chce lepiej zrozumieæ media, mo¿e w ksi±¿ce znale¼æ co¶ dla siebie