Magiczne Bestsellery

  |  

Promocje

  |  

Horoskop

  |  

Salon Wróżb i Magii

  |  

Magiczny Blog

  |  

Kontakt / O nas

  |  

Koszty dostawy

Zamknij [X]
Galeria
W niewoli reklamy? Percepcja ukrytych przesłań...
W niewoli reklamy? Percepcja ukrytych przesłań...
Galeria okno

W niewoli reklamy? Percepcja ukrytych przesłań...

Ocena: 0.0 (Brak ocen)
Typ produktu Ilość stron: 244
Oprawa: broszurowa
Dostępność:
P R O D U K T   N I E D O S T Ę P N Y
Opis książki W niewoli reklamy? Percepcja ukrytych przesłań...

25.33

najniższa cena z 30 dni: 25,33 zł
PRODUKT NIEDOSTĘPNY Zapytaj o dostępność
Reklama stanowi prawdopodobnie jeden z najbardziej dynamicznych i agresywnych, a zarazem progresywnych, przekazów medialnych, z jakimi ma do czynienia człowiek żyjący w epoce zwanej niekiedy cywilizacją informacji. Za sprawą uwolnienia mechanizmów tzw. wolnego rynku możemy nieustannie obserwować, w jaki sposób firmy, korporacje, koncerny, holdingi podejmują próby zmierzające do kolonizowania naszej wyobraźni za pomocą coraz bardziej wyrafinowanych technik reklamowych, w oczywistym celu - generowania własnych zysków. Ujarzmieni konsumenci są prawdziwą żyłą złota, dlatego agencje reklamowe wkładają dużo wysiłku w to, aby mocniej przemówić do naszych emocji, skuteczniej kształtować nową wrażliwość czy wpajać nowe nawyki. Fenomen reklamy polega na tym, że niezwykle skutecznie potrafi ona anektować coraz to nowe obszary, nawet te, o których mówi się, że są publiczne (albo bardzo prywatne) i powinny być wolne od ,,ideologii reklamowej" poszczególnych firm. Jednakże reklama to nie tylko sprawa zajmowanego miejsca w przestrzeni społecznej, lecz także kwestia konstruowania subtelnych, wyrafinowanych przekazów reklamowych mających cechy metanarracji (czyli pewnej opowieści o życiu), która pretenduje do bycia obiektywną prawdą. Metanarracja jest zbiorem przeświadczeń, uprzedzeń. Stereotypów, koncepcji, ,,mądrości" i ,,oczywistości", które wprowadzane są do obiegu medialnego niejako przy okazji (lub równolegle z nią) promocji samochodów, kremów, tabletek przeciwbólowych i innych produktów.
Szczegóły książki W niewoli reklamy? Percepcja ukrytych przesłań...
  • Tytuł: W niewoli reklamy ?
  • Autor: Anna Kowal Orczykowska
  • Wydawnictwo Impuls
  • Oprawa: Miękka
  • Rok wydania: 2007
  • Ilość stron: 244
  • Format: 16.0x23.0cm
  • Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
  • Model: 44783601602KS
  • Język: polski
  • Podtytuł: Percepcja ukrytych przesłań reklamy prasowej
  • ISBN: 9788373089310
  • EAN: 9788373089310
  • Wymiary: 16.0x23.0x1 cm
Recenzje książki W niewoli reklamy? Percepcja ukrytych przesłań... - przeczytaj opinie klientów:

Podobne produkty
Tajemnice ukrytych infekcji Tajemnice ukrytych infekcji

Cena: 33.85 zł
W naszym kraju od dawna kładzie się nacisk na zapobieganie i wczesne wykrywanie raka piers...
eBook Dźwięk i jego percepcja mobi epub Dźwięk i jego percepcja

Cena: 75.65 zł
Czym jest zjawisko dźwięku? Jak powstaje wrażenie słuchowe? Jakie są istotne cechy tego wr...
eBook Samoświadomość emocji i percepcja własna kompetencji społecznych a osiągnięcia szkolne uczniów z dysleksją w wieku dorastania pdf Samoświadomość emocji i percepcja własna kompetencji społecznych a

Cena: 38.17 zł
Podjęte przez Autorki badania miały na celu poszerzenie współczesnej wiedzy z zakresu emoc...
eBook Kulturowe kody reklamy. Świat znaczeń w reklamie z perspektywy socjalizacji pdf Kulturowe kody reklamy. Świat znaczeń w reklamie z perspektywy

Cena: 19.64 zł
Założeniem publikacji jest rekonstrukcja socjalizacyjnej oferty reklamy. Podjęcie tego tem...
eBook Pragmatyka reklamy pdf Pragmatyka reklamy

Cena: 16.15 zł
  Reklama jako jedna z form komunikacji masowej jest we współczesnej rzeczywis...
eBook W niewoli ciała pdf W niewoli ciała

Cena: 18.70 zł
Celem książki jest omówienie reprezentacji doświadczenia utraty zdrowia wskutek pow...
eBook Problem eutanazji w pracach Sejmu III Rzeczpospolitej (zapis kronikarski) Percepcja-polityka-propaganda pdf Problem eutanazji w pracach Sejmu III Rzeczpospolitej (zapis

Cena: 19.55 zł
Literatura dotycząca historii samobójstwa – eutanazji jest bogata. Znaleźć można tek...
eBook Percepcja Ja w relacjach interpersonalnych. O metapercepcji i poczuciu transparentności pdf Percepcja Ja w relacjach interpersonalnych. O metapercepcji i

Cena: 22.10 zł
Autorka przedstawia w monografii swoje badania dotyczące samowiedzy jednostki. Koncentruje...
Czucie i percepcja Czucie i percepcja

Cena: 21.25 zł
Kiedyś powszechnie sądzono, iż doznania uzupełniają postrzeganie. Obecnie jednak uważa się...
Sklep prowadzony przez: Glosel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111 Białystok, NIP: 542-315-11-57, REGON: 200317860, KRS 0000569207
+48 85 674 36 19, sklep@czarymary.pl

Copyright © 2004-2024 CzaryMary.pl