Magiczne Bestsellery

  |  

Promocje

  |  

Horoskop

  |  

Salon Wróżb i Magii

  |  

Magiczny Blog

  |  

Kontakt / O nas

  |  

Koszty dostawy

Zamknij [X]
Galeria
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II - Luke Sullivan
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II - Luke Sullivan
Galeria okno

Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II - Luke Sullivan

Autor: Luke Sullivan
Ocena: 0.0 (Brak ocen)
Dostępność:
P R O D U K T   N I E D O S T Ę P N Y
Opis książki Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II - Luke Sullivan

44.00

najniższa cena z 30 dni: 44,00 zł
PRODUKT NIEDOSTĘPNY Zapytaj o dostępność

Bohater spotu z ekranu telewizora pluje nam w twarz i mówi: "Zrobiłem coś obrzydliwego. Nie lubicie tego, ale na zawsze to zapamiętacie!". Owszem, zapamiętamy i nawet będziemy kupować dany produkt w sklepach… ale nie chcemy takich reklam. Nie znosimy reklam żałosnych, prostackich, głupawych, bezwartościowych i natrętnych. Żądamy reklam efektownych i przekonujących. Chcemy reklam, które zapamiętamy dlatego, że je polubimy.

My, twórcy pracujący w agencjach reklamowych, jesteśmy zobowiązani wydawać na świat takie właśnie reklamy. Musimy dokarmiać nasze koncepcje weną i techniką oraz metodycznie przechodzić od zarysów do końcowych efektów. Ta książka to szkoła reklamy od kuchni. Jej autorem jest Luke Sullivan, laureat niezliczonych "Oscarów" branży reklamowej, należący do czołowej dziesiątki amerykańskich copywriterów. Sullivan podpowiada nam, jak odróżniać dobre koncepcje reklamowe od złych i raz na zawsze zakończyć erę bezsensownych spotów.

Oto jego wskazania:

  • szukanie w produkcie "prawdy" i budowanie wstępnej koncepcji,
  • testowanie pomysłów -- praca zespołowa i grupy focusowe,
  • metodyczne i niemetodyczne obmyślanie sloganów,
  • pokazywanie w reklamie emocji i drugiego dna,
  • budowanie reklam rysunkowych,
  • prowadzenie castingów i współpraca z reżyserem spotu,
  • tworzenie reklamy radiowej i efektów dźwiękowych,
  • najczęstsze błędy świeżo upieczonych copywriterów,
  • rozmowa kwalifikacyjna i przetrwanie w agencji reklamowej.

Szczegóły książki Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II - Luke Sullivan
  • Autor: Luke Sullivan
  • Oprawa: Twarda
  • Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
  • Model: 1PRES_SMIERC
Recenzje książki Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II - Luke Sullivan - przeczytaj opinie klientów:

Podobne produkty
eBook Prawdziwa Historia Internetu - wydanie III rozszerzone pdf Prawdziwa Historia Internetu - wydanie III rozszerzone

Cena: 36.55 zł
„Prawdziwa historia Internetu" to obszerne źródło wiedzy o Internecie i jego ewolucj...
eBook Naucz się w 7 godzin: Jak tworzyć mapy myśli pdf mobi epub Naucz się w 7 godzin: Jak tworzyć mapy myśli

Cena: 22.95 zł
Mapy myśli to najbardziej doskonały sposób na robienie notatek. Dzięki temu wynalazkowi To...
Dziecko z bliska, wydanie II Dziecko z bliska, wydanie II

Cena: 33.68 zł
Nowe wydanie bestsellerowej książki o rodzicielstwie popularnej polskiej psycholog dziecię...
Harry Potter i Komnata Tajemnic. Wydanie ilustrowane Harry Potter i Komnata Tajemnic. Wydanie ilustrowane

Cena: 53.10 zł
Po znakomitym przyjęciu ilustrowanej wersji Harry'ego Pottera i Kamienia Filozoficznego pr...
eBook Kulturowe kody reklamy. Świat znaczeń w reklamie z perspektywy socjalizacji pdf Kulturowe kody reklamy. Świat znaczeń w reklamie z perspektywy

Cena: 19.64 zł
Założeniem publikacji jest rekonstrukcja socjalizacyjnej oferty reklamy. Podjęcie tego tem...
eBook Pragmatyka reklamy pdf Pragmatyka reklamy

Cena: 16.15 zł
  Reklama jako jedna z form komunikacji masowej jest we współczesnej rzeczywis...
Notatki wizualne. Jak je tworzyć i wykorzystywać na co dzień Notatki wizualne. Jak je tworzyć i wykorzystywać na co dzień

Cena: 59.90 zł
Rysowanie to umiejętność jak każda inna. Czyli taka, której możesz się nauczyć. A kiedy za...
Praktyka strategii firmy. Jak zarządzać przeszłością, radzić sobie z teraźniejszością i tworzyć przyszłość Praktyka strategii firmy. Jak zarządzać przeszłością, radzić sobie z

Cena: 42.00 zł
Publikacja składa się z dwóch części: część I – Strategia jest firmie potrzebna, czę...
Maszyna kreatywności. Jak dzięki wyobraźni tworzyć nowe idee i rozwijać firmę Maszyna kreatywności. Jak dzięki wyobraźni tworzyć nowe idee i

Cena: 53.91 zł
To niezwykle praktyczna i skłaniająca do myślenia lektura o pobudzaniu kreatywności. O tym...
Sklep prowadzony przez: Glosel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111 Białystok, NIP: 542-315-11-57, REGON: 200317860, KRS 0000569207
+48 85 674 36 19, sklep@czarymary.pl

Copyright © 2004-2024 CzaryMary.pl