Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II

Magiczne Bestsellery   |   Promocje   |   Czaromarowy Horoskop   |   Salon wróżb i magii   |   Magiczny Blog   |   Kontakt / O nas
Kategorie
Nowości

Kontakt

INFOLINIA
801 011 078
+48 85 674 36 19
pn-pt w godz. 9-18
Zamknij [X]
Galeria
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II - Luke Sullivan

Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II - Luke Sullivan

Galeria okno

Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II

Autor: Luke Sullivan

Ocena: (Brak ocen)
Typ produktu Ilość stron: 312
Oprawa: twarda
Dostępność:
P R O D U K T   N I E D O S T Ę P N Y
Cena rynkowa: 44.00
Nasza cena: 39.60
Taniej o: 4.40 zł ( 10 % )
Dodaj do schowka
PRODUKT NIEDOSTĘPNY

Zapytaj o dostępność
Powiadom mnie o dostępności
Koszty dostawy już od 7.00 zł. Darmowa dostawa od 199 zł.

Opis książki Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II - Luke Sullivan

Bohater spotu z ekranu telewizora pluje nam w twarz i mówi: "Zrobiłem coś obrzydliwego. Nie lubicie tego, ale na zawsze to zapamiętacie!". Owszem, zapamiętamy i nawet będziemy kupować dany produkt w sklepach… ale nie chcemy takich reklam. Nie znosimy reklam żałosnych, prostackich, głupawych, bezwartościowych i natrętnych. Żądamy reklam efektownych i przekonujących. Chcemy reklam, które zapamiętamy dlatego, że je polubimy.

My, twórcy pracujący w agencjach reklamowych, jesteśmy zobowiązani wydawać na świat takie właśnie reklamy. Musimy dokarmiać nasze koncepcje weną i techniką oraz metodycznie przechodzić od zarysów do końcowych efektów. Ta książka to szkoła reklamy od kuchni. Jej autorem jest Luke Sullivan, laureat niezliczonych "Oscarów" branży reklamowej, należący do czołowej dziesiątki amerykańskich copywriterów. Sullivan podpowiada nam, jak odróżniać dobre koncepcje reklamowe od złych i raz na zawsze zakończyć erę bezsensownych spotów.

Oto jego wskazania:

  • szukanie w produkcie "prawdy" i budowanie wstępnej koncepcji,
  • testowanie pomysłów -- praca zespołowa i grupy focusowe,
  • metodyczne i niemetodyczne obmyślanie sloganów,
  • pokazywanie w reklamie emocji i drugiego dna,
  • budowanie reklam rysunkowych,
  • prowadzenie castingów i współpraca z reżyserem spotu,
  • tworzenie reklamy radiowej i efektów dźwiękowych,
  • najczęstsze błędy świeżo upieczonych copywriterów,
  • rozmowa kwalifikacyjna i przetrwanie w agencji reklamowej.

Produkty kupowane razem

Zasady skutecznego przywództwa - Marketing i zarządzanie
Zasady skutecznego
33.92 zł 39.90 zł
15%
Oszczędzasz
Jednominutowy Menedżer spotyka małpę - Marketing i zarządzanie
Jednominutowy Menedżer
16.91 zł 19.90 zł
15%
Oszczędzasz
Skuteczna reklama. Jak reklamować żeby sprzedać - Monika Bartnik - Marketing i zarządzanie
Skuteczna reklama. Jak
4.50 zł 14.90 zł
70%
Oszczędzasz
Techniki jednominutowego menedżera w praktyce - Marketing i zarządzanie
Techniki jednominutowego
16.91 zł 19.91 zł
15%
Oszczędzasz

CzaroMarowe Rozmaitości

PANNA - herbata zodiakalna - Herbaty zodiakalne
PANNA - herbata zodiakalna
3.07 zł 3.20 zł
4%
Oszczędzasz
Bezpieczny tarot - Tarot - książki
Bezpieczny tarot
24.82 zł 29.20 zł
15%
Oszczędzasz
Pentagram Sir Gawaina Glypha - Magiczne pentagramy
Pentagram Sir Gawaina Glypha
69.35 zł 73.00 zł
5%
Oszczędzasz
Herbatka Na Chrypkę Bio 50 G - Dary Natury - Ziołowe, białe, rooibos, zestawy, kalend.
Herbatka Na Chrypkę Bio 50
5.24 zł 5.52 zł
5%
Oszczędzasz

Recenzje książki Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II - Luke Sullivan

Liczba recenzji: 0

Szczegóły książki Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II - Luke Sullivan

  • ISBN: 9788324600441
  • Autor: Luke Sullivan
  • Tytuł: Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II
  • Seria: exclusive
  • Ilość stron: 312
  • Oprawa: Twarda
  • Format: B5
  • Oryginalny tytuł: Hey, Whipple, Squeeze This: A Guide to Creating Great Ads, Second Edition
  • EAN: 9788324600441
  • Tłumacz: Katarzyna Marcinkowska, Jacek Mikołajczyk, Marcin Śmietana, Anna Żak
  • Model: 1PRES_SMIERC

Produkty w promocji

Ugotuj swój biznes - Nauka jak zostać bogatym
Ugotuj swój biznes
26.18 zł 34.90 zł
25%
Oszczędzasz
Gotów, pal, cel. Od zera do 100 milionów - Motywacyjne
Gotów, pal, cel. Od zera do
33.68 zł 44.90 zł
25%
Oszczędzasz
Sztuka kreacji marzeń - Motywacyjne
Sztuka kreacji marzeń
29.93 zł 39.90 zł
25%
Oszczędzasz
Język ciała w biznesie - Biuro i Praca
Język ciała w biznesie
24.15 zł 33.60 zł
28%
Oszczędzasz

Podobne produkty

Rider Waite Tarot Pocket, wydanie polskie - Tarot Ezoteryczny Rider Waite Tarot Pocket, wydanie polskie

Cena: 33.25 zł
Promocja z: 35.00
Karty Rider Waite to najpopularniejsza i najszerzej opisana w literaturze talia kart Tarota. Prosta i bardzo czytelna symbolika, wraz z Małymi Arkanami przestawionymi w formie łatwych do zinterpretowania obrazków stanowią o atrakcyjności tej talii zwłaszcza do nauki Tarota. Rider Waite Tarot to......
Muzyczne witraże. Czamkram Wawelski. Wydanie specjalne - CD - Andrzej Nikodemowicz - Filmy i muzyka relaksacyjna Muzyczne witraże. Czamkram Wawelski. Wydanie specjalne - CD - Andrzej

Cena: 29.29 zł
Promocja z: 35.35
Wydanie specjalne „Muzycznych witraży” to „Czakram wawelski”, w którym połączona została historia z mistyką i współczesnymi wydarzeniami. Wielki Duch Narodu ożywiony został dźwiękiem nowego serca Dzwonu Zygmunta. Pomysłodawcą i autorem tekstów, narratorem...
Horoskop astrologiczny dla bystrzaków - Orion Rae - Astrologia i horoskopy Horoskop astrologiczny dla bystrzaków - Orion Rae

Cena: 18.00 zł
Promocja z: 34.90
Charakterystyka znaków zodiaku w interpretacji Stanisława Tyma jest, mówiąc oględnie, nieco ekscentryczna. Gdyby podobną inwencją wykazywali się autorzy horoskopów, ich popularność drastycznie by spadła. A przecież większość z nas ukradkiem zagląda na ostatnie strony periodyków, gdzie zwykle obok......
Psychologia szefa. Wydanie II - Jerzy Gut, Wojciech Haman - Zasoby ludzkie Psychologia szefa. Wydanie II - Jerzy Gut, Wojciech Haman

Cena: 73.15 zł
Promocja z: 77.00
Ta książka nie jest teoretycznym ględzeniem, ani zbiorem pouczeń i przechwałek. Daje możliwość głębszej refleksji, ale jednocześnie pokazuje, jak można konkretnie działać, aby chronić specyficzne dla każdego szefa interesy i wartości.Psychologia szefa pomaga zrozumieć i zastosować zapomniane......
Najdalsza podróż, Wydanie 2 - Stanislav Grof - Okultyzm i magia ceremonialna Najdalsza podróż, Wydanie 2 - Stanislav Grof

Cena: 47.60 zł
Promocja z: 56.00
"Do późnych lat sześćdziesiątych XX wieku zachodnia cywilizacja przemysłowa niemal w ogóle nie interesowała się problematyką śmierci i umierania. Jedynym wiarygodnym wytłumaczeniem tego fenomenu jest masowe wypieranie się śmierci i tłumienie wszystkiego, co się z nią wiąże"....
Indie. W poszukiwaniu sacrum. Wydanie 1 - Emilia Kubik, Rafał Kubik - Pozostałe Indie. W poszukiwaniu sacrum. Wydanie 1 - Emilia Kubik, Rafał Kubik

Cena: 42.42 zł
Promocja z: 49.90
Nie łatwo przekazać ducha i atmosferę kraju, w którym życie codzienne wypełnia poczucie stałej obecności sacrum. Najpełniej da się to uczynić poprzez zdjęcia: twarze nieznanych osób pełne są emocji, wykonywane w skupieniu modlitewne gesty ujmują prostotą, a monumentalne świątynie i egzotyczne......
Polskie życie po życiu - Reinkarnacja i życie po życiu Polskie życie po życiu

Cena: 34.20 zł
Promocja z: 38.00
Polskie życie po życiu to opowieści prawdziwe ludzi przedwcześnie pożegnanych o ich spotkaniach ze Światłem i Opiekuńczymi Istotami, podróżach przez tunel i niechcianych zazwyczaj powrotach do ciała. To dramatyczne szpitalne epizody: porody i operacje, zapaści i zawały, a także wypadki i różne......
Szkoła Zdrowia, Wydanie 3 - Nadieżda Siemionowa - Oczyszczanie organizmu Szkoła Zdrowia, Wydanie 3 - Nadieżda Siemionowa

Cena: 35.70 zł
Promocja z: 42.00
"Szkoła Zdrowia - Uwolnij się od pasożytów i żyj bez nich" to polskie wydanie rosyjskiego bestsellera z dziedziny medycyny naturalnej, autorstwa Nadieżdy Siemionowej....
W niewoli reklamy ? - Kowal Orczykowska Anna - Dzieci i młodzież W niewoli reklamy ? - Kowal Orczykowska Anna

Cena: 30.50 zł
Książka podejmuje zagadnienia ukrytego przekazu w reklamie. Dostarcza obszernej wiedzy z zakresu historii i mechanizmów działania reklamy oraz ogólnej teorii komunikowania masowego (mediów), demaskując przy tym praktyki dyskursywne uprawiane w jej ukrytym przekazie. Publikacja „naświetla&rdquo...