Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II

Magiczne Bestsellery   |   Promocje   |   Czaromarowy Horoskop   |   Salon wróżb i magii   |   Magiczny Blog   |   Kontakt / O nas
Kategorie
Nowości

Kontakt

INFOLINIA
801 011 078
+48 85 674 36 19
pn-pt w godz. 9-18
Zamknij [X]
Galeria
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II - Luke Sullivan

Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II - Luke Sullivan

Galeria okno

Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II

Autor: Luke Sullivan

Ocena: (Brak ocen)
Typ produktu Ilość stron: 312
Oprawa: twarda
Dostępność:
P R O D U K T   N I E D O S T Ę P N Y
Cena rynkowa: 44.00
Nasza cena: 39.60
Taniej o: 4.40 zł ( 10 % )
Dodaj do schowka
PRODUKT NIEDOSTĘPNY

Zapytaj o dostępność
Powiadom mnie o dostępności
Koszty dostawy już od 7.00 zł. Darmowa dostawa od 199 zł.

Opis książki Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II - Luke Sullivan

Bohater spotu z ekranu telewizora pluje nam w twarz i mówi: "Zrobiłem coś obrzydliwego. Nie lubicie tego, ale na zawsze to zapamiętacie!". Owszem, zapamiętamy i nawet będziemy kupować dany produkt w sklepach… ale nie chcemy takich reklam. Nie znosimy reklam żałosnych, prostackich, głupawych, bezwartościowych i natrętnych. Żądamy reklam efektownych i przekonujących. Chcemy reklam, które zapamiętamy dlatego, że je polubimy.

My, twórcy pracujący w agencjach reklamowych, jesteśmy zobowiązani wydawać na świat takie właśnie reklamy. Musimy dokarmiać nasze koncepcje weną i techniką oraz metodycznie przechodzić od zarysów do końcowych efektów. Ta książka to szkoła reklamy od kuchni. Jej autorem jest Luke Sullivan, laureat niezliczonych "Oscarów" branży reklamowej, należący do czołowej dziesiątki amerykańskich copywriterów. Sullivan podpowiada nam, jak odróżniać dobre koncepcje reklamowe od złych i raz na zawsze zakończyć erę bezsensownych spotów.

Oto jego wskazania:

  • szukanie w produkcie "prawdy" i budowanie wstępnej koncepcji,
  • testowanie pomysłów -- praca zespołowa i grupy focusowe,
  • metodyczne i niemetodyczne obmyślanie sloganów,
  • pokazywanie w reklamie emocji i drugiego dna,
  • budowanie reklam rysunkowych,
  • prowadzenie castingów i współpraca z reżyserem spotu,
  • tworzenie reklamy radiowej i efektów dźwiękowych,
  • najczęstsze błędy świeżo upieczonych copywriterów,
  • rozmowa kwalifikacyjna i przetrwanie w agencji reklamowej.

Produkty kupowane razem

Skuteczna reklama Jak reklamować żeby sprzedać - Marketing i zarządzanie
Skuteczna reklama Jak
4.50 zł 14.90 zł
70%
Oszczędzasz
Zasady skutecznego przywództwa - Marketing i zarządzanie
Zasady skutecznego
35.11 zł 39.90 zł
12%
Oszczędzasz
Jednominutowy Menedżer spotyka małpę - Marketing i zarządzanie
Jednominutowy Menedżer
17.51 zł 19.90 zł
12%
Oszczędzasz
Techniki jednominutowego menedżera w praktyce - Marketing i zarządzanie
Techniki jednominutowego
17.51 zł 19.90 zł
12%
Oszczędzasz

CzaroMarowe Rozmaitości

Herbatka Z Kwiatu Bzu Czarnego Bio (20 X 2 G) - Dary Natury - Ziołowe, białe, rooibos, zestawy, kalend.
Herbatka Z Kwiatu Bzu
5.02 zł 5.28 zł
5%
Oszczędzasz
Numerologia Klucz do poprzednich wcieleń Kody reinkarnacji - Numerologia
Numerologia Klucz do
29.92 zł 34.00 zł
12%
Oszczędzasz
Czerwona Bogini - Okultyzm i magia ceremonialna
Czerwona Bogini - Peter Grey
38.72 zł 44.00 zł
12%
Oszczędzasz
Boski Tarot - Tarot Ezoteryczny
Boski Tarot - Marchetti Ciro
113.14 zł 119.10 zł
5%
Oszczędzasz

Recenzje książki Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II - Luke Sullivan

Liczba recenzji: 0

Szczegóły książki Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II - Luke Sullivan

  • Tłumacz: Katarzyna Marcinkowska, Jacek Mikołajczyk, Marcin Śmietana, Anna Żak
  • Autor: Luke Sullivan
  • Ilość stron: 312
  • Seria: exclusive
  • Tytuł: Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II
  • EAN: 9788324600441
  • ISBN: 9788324600441
  • Oryginalny tytuł: Hey, Whipple, Squeeze This: A Guide to Creating Great Ads, Second Edition
  • Format: B5
  • Oprawa: Twarda
  • Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
  • Model: 1PRES_SMIERC

Produkty w promocji

Ugotuj swój biznes - Nauka jak zostać bogatym
Ugotuj swój biznes
27.92 zł 34.90 zł
20%
Oszczędzasz
Gotów, pal, cel. Od zera do 100 milionów - Motywacyjne
Gotów, pal, cel. Od zera do
35.92 zł 44.90 zł
20%
Oszczędzasz
Obietnica sukcesu - Motywacyjne
Obietnica sukcesu
35.92 zł 44.90 zł
20%
Oszczędzasz
Sztuka kreacji marzeń - Motywacyjne
Sztuka kreacji marzeń
31.92 zł 39.90 zł
20%
Oszczędzasz

Podobne produkty

Muzyczne witraże. Czamkram Wawelski. Wydanie specjalne - CD - Andrzej Nikodemowicz - Filmy i muzyka relaksacyjna Muzyczne witraże. Czamkram Wawelski. Wydanie specjalne - CD - Andrzej

Cena: 29.29 zł
Promocja z: 35.35
Wydanie specjalne „Muzycznych witraży” to „Czakram wawelski”, w którym połączona została historia z mistyką i współczesnymi wydarzeniami. Wielki Duch Narodu ożywiony został dźwiękiem nowego serca Dzwonu Zygmunta. Pomysłodawcą i autorem tekstów, narratorem...
Horoskop astrologiczny. Wydanie II - Rae Orion - Astrologia i horoskopy Horoskop astrologiczny. Wydanie II - Rae Orion

Cena: 18.00 zł
Promocja z: 34.90
Dowiedz się więcej, a poznasz swą przyszłość "Skorpion -- kleptoman i intrygant. Jeśli zrobi niechcący coś pożytecznego, często to odchorowuje. Wodnika łatwo poznać po tym, że cały czas coś pierze, a wszystko ma brudne Lew to moczymorda i kanalia. Najczęściej pseudointeligent i zarozumialec."......
Najdalsza podróż, Wydanie 2 - Stanislav Grof - Okultyzm i magia ceremonialna Najdalsza podróż, Wydanie 2 - Stanislav Grof

Cena: 49.28 zł
Promocja z: 56.00
"Do późnych lat sześćdziesiątych XX wieku zachodnia cywilizacja przemysłowa niemal w ogóle nie interesowała się problematyką śmierci i umierania. Jedynym wiarygodnym wytłumaczeniem tego fenomenu jest masowe wypieranie się śmierci i tłumienie wszystkiego, co się z nią wiąże"....
W niewoli reklamy ? - Kowal Orczykowska Anna - Dzieci i młodzież W niewoli reklamy ? - Kowal Orczykowska Anna

Cena: 26.22 zł
Promocja z: 29.80
Książka podejmuje zagadnienia ukrytego przekazu w reklamie. Dostarcza obszernej wiedzy z zakresu historii i mechanizmów działania reklamy oraz ogólnej teorii komunikowania masowego (mediów), demaskując przy tym praktyki dyskursywne uprawiane w jej ukrytym przekazie. Publikacja „naświetla&rdquo...
Sztuka bycia atrakcyjnym. Sekrety osobistego magnetyzmu. Wydanie II - Kevin Hogan, Mary Lee Labay, Jack Swaney - Rozwoj Kompetencji Osobistych Sztuka bycia atrakcyjnym. Sekrety osobistego magnetyzmu. Wydanie II -

Cena: 26.31 zł
Promocja z: 29.90
Poufny przepis na "to coś" Dlaczego ładni mają łatwiej? Jak wykorzystać wewnętrzną charyzmę do wywierania piorunującego pierwszego wrażenia? Co wywołuje reakcję chemiczną? W którym momencie zdobywasz szansę na wymarzoną pracę lub drugą randkę? Jacy ludzie budzą w nas gorące emocje? ...
Szkoła Zdrowia, Wydanie 3 - Nadieżda Siemionowa - Oczyszczanie organizmu Szkoła Zdrowia, Wydanie 3 - Nadieżda Siemionowa

Cena: 40.48 zł
Promocja z: 46.00
"Szkoła Zdrowia - Uwolnij się od pasożytów i żyj bez nich" to polskie wydanie rosyjskiego bestsellera z dziedziny medycyny naturalnej, autorstwa Nadieżdy Siemionowej....
Anastazja Tom I (Wydanie uzupełnione) - Władimir Megre - Proza ezoteryczna Anastazja Tom I (Wydanie uzupełnione) - Władimir Megre

Cena: 25.00 zł
„Anastazja” to pierwsza książka z serii Dzwoniące Cedry Rosji. Opowiada ona historię podróży handlowej przedsiębiorcy Władimira Megre do syberyjskiej tajgi w 1995 roku, gdzie był ON świadkiem niezwykłych zjawisk duchowych związanych z dzwoniącymi cedrami....
Naucz się w 7 godzin: Jak tworzyć mapy myśli - Poradniki Naucz się w 7 godzin: Jak tworzyć mapy myśli

Cena: 25.92 zł
Promocja z: 27.00
Mapy myśli to najbardziej doskonały sposób na robienie notatek. Dzięki temu wynalazkowi Tonny'ego Buzana, każda informacja może być zapisana w sposób bardzo bliski do tego, w jaki porządkuje ją nasz mózg. Mapy myśli są potężnym instrumentem, który ułatwia zrozumienie i zapamiętanie informacji i......
Indie. W poszukiwaniu sacrum. Wydanie 1 - Emilia Kubik, Rafał Kubik - Pozostałe Indie. W poszukiwaniu sacrum. Wydanie 1 - Emilia Kubik, Rafał Kubik

Cena: 33.98 zł
Promocja z: 49.90
Nie łatwo przekazać ducha i atmosferę kraju, w którym życie codzienne wypełnia poczucie stałej obecności sacrum. Najpełniej da się to uczynić poprzez zdjęcia: twarze nieznanych osób pełne są emocji, wykonywane w skupieniu modlitewne gesty ujmują prostotą, a monumentalne świątynie i egzotyczne......